Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Ruutu on kalliimpi kuin Katsomo.
Ilman Rantabaaria Pihlajakadulla saattaisi olla vielä kellari.
Rupes niin tekee mieli noit kaurakeksei.
No tässähän niitä on.
eeh. Emme noita, niitä toisii. Semmonen pyöreä, pahvinen pakkaus.
No ne nyt on valitettavasti tilapäisesti loppu.
Ai no ei haittaa mä kipasen tosta naapurista hakemassa ja kahvikin on siel tarjoukses.
ulla hei! Jos sä et niin ahkerasti juoksis naapurikaupassa niin mullakin ois varaa pitää hyllys niitä sun lempikeksejä!
Ei kai nää mun keksit oo niin vakava asia.
jaana: mitä tääl tapahtuu?
no tää asiakas kerää kassalle hirveän kasan tavaraa ja jättää ne maksamatta kun sille ei löydy helvetin sen lempikeksejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin katsoa Sykettä mutta en viitsi maksaa ja mainoksien kanssa turhauttaa. Maksan mielummin Salkkareiden ennakoista. Muut sarjat Nelonen näyttää myöhemmin ilmaisena telkkarissa.
Minä maksan aina kun koko kausi alkaa olla julkaistu. Nyt ei ole Katsomon maksullista koska Salkkarit on niin ala-arvoisen huono. Rantabaarin tauon takia lopetin tilauksen ja niin teki varmasti moni muukin.
No ei ainkaan kommenttien määrästä päätellen :D
Ketjun aktiivisuus ei kerro sitä. Jodelissa taitaa olla enemmän keskustelua. Kuinka monesta muusta suomalaisesta sarjasta/alkuperäissarjasta käydään aktiivista keskustelua tai on ylipäätään omat ketjunsa? Onhan täälläkin todettu useaan otteeseen että todella marginaalinen vähemmistö kommentoi tähän ketjuun. Suurin osa vain katsoo.
Alunperinhän oli tarkoitus, että Akilla olisi ollut poika tyttären sijaan. Jos nämä suunnitelmat olisivat toteutuneet, olisiko Rantabaariakaan koskaan tehty? Tai ainakin sarja olisi ollut huomattavasti erilaisempi. Salkkareista olisivat olleet mukana alukai ainoastaan Lola ja Pietari ja myöhemmin mukaan tullut Janne. Millainen Rantabaari olisi ollut jos Alissan hahmoa ei olisi koskaan tullut tai olisiko koko sarjaa ylipäätään edes koskaan tehty?
Katsojaluvut eivät ainakaan ole laskeneet mitenkään huomattavasti. Jopa yllättävän korkea kesän aluksi. Sen sijaan Rantabaarin katsojaluvut laski surkeiksi ennen taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Ilman Rantabaaria Pihlajakadulla saattaisi olla vielä kellari.
No se ei lohduta jos samat hahmot olisi ja ulkolavaste. Tuskin merkittävästi parempi. Salkkarit on liian pitkään tehty ja ulkolavasteella pidetään sitä Pihlajakatua enää hyvin heikosti pystyssä surkeiden hahmojen voimin. Rantabaarissa on kunnolliset kuvauspaikat.
Lasse: Mun auto on kadonnut! Perhana! Mun auto on BMW vitossarjaa. Voi perhana! Jos en mä nää mun autoa sinne minne mä sen jätin niin miten mä en voi olla varma! Tyhmempikin varas osaa poimia pellosta noi mansikat.
Jospa koditon Ismo saisi väliaikaisen majoituspaikan Anneli Mansikan luota?
Täällä taistellaan totuuden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Alunperinhän oli tarkoitus, että Akilla olisi ollut poika tyttären sijaan. Jos nämä suunnitelmat olisivat toteutuneet, olisiko Rantabaariakaan koskaan tehty? Tai ainakin sarja olisi ollut huomattavasti erilaisempi. Salkkareista olisivat olleet mukana alukai ainoastaan Lola ja Pietari ja myöhemmin mukaan tullut Janne. Millainen Rantabaari olisi ollut jos Alissan hahmoa ei olisi koskaan tullut tai olisiko koko sarjaa ylipäätään edes koskaan tehty?
Ei välttämättä. Kaikki on loppujen lopuksi todella pienestä kiinni. Noelinkaan kuvion ei ollut tarkoitus kestää kolmea vuotta. Se vain jotenkin meni niin pääkäsikirjoittajan mielestä. Luultavasti tuohon vaikuttivat monet asiat. Innan tauko Salkkareista. Susu tuli siihen väliin kunnes Tuuli tuli raskaaksi. Joskus olen epäillyt loppuuko tämä koskaan.
Mahtaakohan Esko Koveron näyttelijä edes muistaa Mansikan Annelia?
Vierailija kirjoitti:
Katsojaluvut eivät ainakaan ole laskeneet mitenkään huomattavasti. Jopa yllättävän korkea kesän aluksi. Sen sijaan Rantabaarin katsojaluvut laski surkeiksi ennen taukoa.
Valtaosalla televisio totuttuun tapaan auki ja samat saippuadraamat joka ilta. Oikein myötähäpeä iskee millaisia kohtauksia on. Ei pysty seuraamaan entiseen malliin. Ymmärrän tässä kohtaa niitä jotka ovat pitäneet aina Salkkareita tosi ala-arvoisena sarjana. Nykyisin itselläni on se tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosalla televisio totuttuun tapaan auki ja samat saippuadraamat joka ilta. Oikein myötähäpeä iskee millaisia kohtauksia on. Ei pysty seuraamaan entiseen malliin. Ymmärrän tässä kohtaa niitä jotka ovat pitäneet aina Salkkareita tosi ala-arvoisena sarjana. Nykyisin itselläni on se tunne.
Telkkarin lukuja ei ole julkaistu.
Maarit Salin: heihei hei miks sulla ei oo vaatteita päällä?
Ismo: no mitä outoo tässä nyt on!
maarit: no onhan se nyt..
Kari: hei tänne on muuten äijillä pukupakko!
sivuun siitä!
En voi sille mitään, että pidän Salkkareista. Ne on ihan järkettömän tärkeä sarja. En ole ainoa, joka katsoo ja kommentoi. Mulle tulee välillä niin voimakas reaktio että tekisi mieli vain alkaa kaivamaan kaikki paska Rantabaarista, kun koko ajan kommentit kuulostaa siltä että mutkin yritetään saada uskomaan, että sarja on paska eikä mikään riitä. Mä en vaan jaksa taistella tätä koneistoa vastaan enää.
Äh, jäi se yks hyvä kohta pois tosta Ullan ja Helenan tarinasta.
Helena: Painu takas sinne Malagaan!
Ulla: Sinähän tässä sitä perhematkailua harrastat. Veit puolet suvustaski sinne Siperiaan.
Ossi ja Tanja, Tanja ja Ossi, Ossi ja Tanja, Tanja ja Ossi, ihan miten vaan. Terve!
Vierailija kirjoitti:
Kalle voisi alkaa epäillä Petriä, joka käyttäytyisi epäilyttävästi. Koska Petri ei haluaisi joutua vankilaan, hän jotenkin lavastaisi Kallen. Kalle joutuisi syyttömänä vankilaan, mutta ei edelleenkään tajuaisi, että Petri olisi asialla. Tämän johdosta Kallelle alkaisi tulla tunteita Sampoa kohtaan. Hän pettäisi Petriä Sampon kanssa vankilassa.
Lari palaa sarjaan ja onnistuu saamaan mahdollisimman paljon todisteita Petrin rikoksista. Petri joutuu todella pitkäksi ajaksi vankilaan tai saa jopa elinkautisen. Kalle on kiitollinen Larille. Myöhemmin he palaavat yhteen.
No ei ainkaan kommenttien määrästä päätellen :D