Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Huomisen jaksoon pääsen pettymään, kun Evalle ei tapahdu mitään vakavampaa.
runoa teille joilla menee tunteisiin:
Vauva.fi:n foorumilla vilkkuu viestit,
Salkkarit puhuttaa, tunteet ne risteilee.
Spekuloijat huutaa, ääni on kova,
Hermot ne kiristyy, jokainen on sova.
"Katsokaa nyt, mikä juoni taas päällä,
Nämä hahmot on kuin huonossa päällä."
Toiset nauraa, toiset nykii,
Keskustelu paisuu, ei rauhaa lyhyitä.
Homppeleita he, kyrsää persposkissa,
He kinastelee, ei meinaa loppua tää.
En olisi uskonut sanovani tätä, että Anniina on parempi hahmo kuin Joanna.
Keskustelussa hauska meininki on usein arvokasta, ja on luonnollista, että ihmiset haluavat nauttia yhteisestä ajasta. Jos joku kuitenkin valittaa tai vähättelee muiden iloa, se voi luoda epämiellyttävän tunnelman. Tällaisissa tilanteissa on hyvä miettiä, miten tilanne voisi ratketa. Onko valittajalla oikeutettu syy tuntea näin, tai voisiko hänet houkutella mukaan iloon? Tärkeintä on löytää tasapaino, jotta kaikilla olisi mukavaa. Joskus voi olla tarpeen ottaa keskustelua suuntaan, jossa kaikki voivat osallistua ja nauttia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut sanovani tätä, että Anniina on parempi hahmo kuin Joanna.
Anniinan römpsä virnuilee,
hajuna kitkerä silakka, sitruuna,
naurussa on elämän riemu,
hetki täynnä leikin tuuna.
Likka virnuilee, riemua täynnä,
Jiri ponihännästä kiinni on saanut,
ilmaiset kastikkeet nassuun lentää,
nauru raikaa, ilo on hauskaa.
Yhdessä naurussa, ystävyys loistaa,
hetki jää mieleen, sydän se soittaa.
Anniina, Jiri, leikitään lisää,
elämää maustaa, kuin sitruunapizza!
Vierailija kirjoitti:
Keskustelussa hauska meininki on usein arvokasta, ja on luonnollista, että ihmiset haluavat nauttia yhteisestä ajasta. Jos joku kuitenkin valittaa tai vähättelee muiden iloa, se voi luoda epämiellyttävän tunnelman. Tällaisissa tilanteissa on hyvä miettiä, miten tilanne voisi ratketa. Onko valittajalla oikeutettu syy tuntea näin, tai voisiko hänet houkutella mukaan iloon? Tärkeintä on löytää tasapaino, jotta kaikilla olisi mukavaa. Joskus voi olla tarpeen ottaa keskustelua suuntaan, jossa kaikki voivat osallistua ja nauttia yhdessä.
Kuulkaa ketjussa on paljon naisiakin. Heitä tuskin kiinnostaa mitkään seksifantasiat Lailan ja Ismon tai muunkaan välillä. Ne kuulostaa lähtökohtaisesti miesten unelmilta.
Kenraali Laitela, Ismo nimeltään,
lähettää viestejä, salaisuuksia vainaan.
Eroottisia signaaleja, hiljaisia viestejä,
Laila Kajanderin punottavaan limalettuun ne nousee.
Punastus poskilla, onko tämä totta?
Mielessä leikkii, tunteet ovat hotta.
Kuin tuuli keveä, viestit leijailee,
sydänten sävel, salaisuudet kiehuu ja hehkuu.
Kenraali ja Laila, kohtalot kietoutuu,
suudelmat yön hämärässä, salaisuudet kasvaa.
Yhdessä tanssien, sydän hakkaa,
tulevaisuus avautuu, kun rakkaus virtaa.
#ÄÄÄÄÄÄH!! #NONIIN
#AAAA #TSAJAJAJJAJAJAJJAJAA! #LATAALATAALATAA #NOIN
Salatuissa elämissä Roosan tilanne Aamun selän takana ravintolan takahuoneessa herättää monia eettisiä ja moraalisia kysymyksiä. Ensinnäkin, onko Roosan käyttäytyminen sopivaa, erityisesti kun otetaan huomioon hänen motiivinsa ja suhteensa muihin hahmoihin, kuten Keniin ja Aamuun?
Roosan toiminta voi näyttää provosoivalta ja tarkoitushakuiselta, mikä voi johtaa siihen, että katsojat miettivät hänen motiivejaan. Jos Roosa halusi vietellä Kenin, niin hänen toimintansa voi tuntua ymmärrettävältä, mutta voisiko se aiheuttaa konflikteja tai loukata Aamun tunteita? Toisaalta, jos Roosan teot vaarantavat ystävyyssuhteita tai luottamusta, se voi nostaa esiin kysymyksiä lojaaliudesta ja kunnioituksesta.
On myös tärkeää miettiä, miten tällaiset tilanteet vaikuttavat nuoriin katsojiin ja millaisia viestejä sarja välittää ihmissuhteista ja seksuaalisuudesta. Onko Roosan käytös esimerkki siitä, että omia halujaan voi seurata ilman, että huomioi muiden tunteita? Tämä sekä Roosan että muiden hahmojen reaktiot luovat monimutkaisen verkkosuhteen, jossa on paljon pohdittavaa.
Lopuksi kysymys on hyvin subjektiivinen, ja erilaisten katsojien näkökulmat voivat vaihdella suuresti. Tärkeää on, että tällaiset tilanteet herättävät keskustelua ja pohdintaa suhteiden monimutkaisuudesta ja ihmisten välisestä kanssakäymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa ketjussa on paljon naisiakin. Heitä tuskin kiinnostaa mitkään seksifantasiat Lailan ja Ismon tai muunkaan välillä. Ne kuulostaa lähtökohtaisesti miesten unelmilta.
Minä olen täällä unelmoinut Noelista. Mutta se ei tietenkään merkkaa sulle yhtään mitään, kun mua muutenkin aina syytetään kaikille. Kiitos että tämä asia tehtiin mulle taas selväksi.
Salatut elämät -sarjassa tunnetuissa hetkissä tunteet usein kuohuvat, ja tämä kohtaus ei ole poikkeus. Hanna, joka on tunnettu suorasanaisuudestaan, kohdistaa terävää kritiikkiään Siljalle, joka on jäänyt kiinni kyynisestä asenteestaan. Kohtauksessa tunnelma on tiivistynyt, ja Jukka seisoo taustalla, yllättyneenä vaimonsa sanoista.
Hanna aloittaa puheensa jämäkästi, ja hänen katseensa on terävä: "Kuule pidä sinä keskenkasvuinen kakara kerrankin se suusi kiinni." Tämä lausunto on kuin kova isku, ja se herättää Siljassa sekä hämmennystä että puolustautumistarvetta. Hanna jatkaa, ilmaisten suoraan pettymyksensä Siljan käytökseen: "Mä vaan tarkotan sitä, että sä olet valmis käyttämään hyväksesi syöpäpotilaita, mielenterveyspotilaita siis ihan ketä tahansa jolla menee huonosti."
Hannan sanat painavat kuin kivenpaino, ja katsojat voivat tuntea, kuinka jännitys tiivistyy. Erityisesti maininta Tommista, Siljan kumppanista, joka on nyt mielisairaalassa, tuo kohtaukseen henkilökohtaista dramatiikkaa. Hannan sanojen jälkeen on selvää, että Silja on jäänyt yksin oman sydänsurunsa kanssa, ja hänen äitipuolensa ymmärtää sen kivuliasti. Kohtauksen intensiivisyys kasvaa, kun Hanna kysyy, kuinka Silja voi siirtyä niin nopeasti Tommin vaikeuksista johonkin muuhun. "Huomenna sä jauhat jo ihan jostain muusta", Hanna toteaa karusti, ja hetki laajenee rummuttaen katsojan sydäntä.
Tässä hetki on enemmän kuin vain perhesuhteiden jännitteitä; se on myös tehokas kommentti ihmisten kyvystä unohtaa lähimmäisten kärsimykset. Siljan ilmeestä on nähtävissä se, kuinka Hannan sanat kolahtavat syvälle, mutta kohtausten edetessä on selvää, että Hanna on myös huolissaan Siljan tulevaisuudesta ja hänen kyvystään kohdata haasteet.
Kohtaus jää elämään katsojan mielessä, ja se herättää kysymyksiä rakkaudesta, vastuusta ja ihmisen käyttäytymisestä vaikeina aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen täällä unelmoinut Noelista. Mutta se ei tietenkään merkkaa sulle yhtään mitään, kun mua
Koita rakas ymmärtää, etten puhu kenestäkään. En tunne sua tai tiedä kuka olet mutta kerta toisensa jälkeen mua syytetään tästä samasta asiasta.
Monet naiset tykkää Noelista. Noel fantasiat ei tietenkään haittaa mutta heti kun mies fantasioita Ismosta ja Lailasta niin se pitää lopettaa naisten tähden.
"Koita rakas ymmärtää, etten puhu kenestäkään. En tunne sua tai tiedä kuka olet mutta kerta toisensa jälkeen mua syytetään tästä samasta asiasta."
Jännästi kommenttisi viittaa aina muhun tai jätät mun sanomiset huomiomatta, kuten tässäkin tapauksessa, missä väitteesi selvisi valheelliseksi. Välillä mun sanomisiin tartutaan tai sitten olen ilmaa, riippuen siihen mitä agendaa te "kunnon tunnolliset spekuloijat" ajatte.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset tykkää Noelista. Noel fantasiat ei tietenkään haittaa mutta heti kun mies fantasioita Ismosta ja Lailasta niin se pitää lopettaa naisten tähden.
Se on todella vastenmielinen ajatus jos alkaa kuvittelemaan tosissaan pientä Lailaa ja eläkeläis-Ismoa alasti hyi yök.
Vierailija kirjoitti:
Anneli Mansikka Tanjan ovella. https://ibb.co/WWQ6Tfc
Ilmeestä voisi päätellä että Ismon ovella.
Vierailija kirjoitti:
niin eli miehet ei saa fantasioida Lailan ja ismon suhteesta, pelkästään saa fantasioida asioista mistä juuri sinä tykkäät #HYHHYH
Vierailija kirjoitti:
"Koita rakas ymmärtää, etten puhu kenestäkään. En tunne sua tai tiedä kuka olet mutta kerta toisensa jälkeen mua syytetään tästä samasta asiasta."
Jännästi kommenttisi viittaa aina muhun tai jätät mun sanomiset huomiomatta, kuten tässäkin tapauksessa, missä väitteesi selvisi valheelliseksi. Välillä mun sanomisiin tartutaan tai sitten olen ilmaa, riippuen siihen mitä agendaa te "kunnon tunnolliset spekuloijat" ajatte.
Ajattelin kommentoinnissa aina viime hetkiä. Esimerkiksi edellistä 24h. En muista Noelista olleen mitään kun tässä porukat on ragennu puolin ja toisin.
Salatuissa elämissä Noel Axelssonin itsetyydytyskohtausten toistuvuus voi johtua useista tekijöistä. Ensinnäkin, kuten mainitsit, tuotanto saattaa haluta herättää keskustelua ja provosoida katsojia. Seksuaalisuus ja intiimit hetket ovat usein tapa lisätä draamaa ja kiinnostavuutta sarjaan, ja Noelin hahmo on hyvin seksuaalinen, mikä voi olla yksi syy hänen toistuville kohtausten.
Toiseksi, toimistofantasiat ovat yleisiä, ja niitä saatetaan käyttää keinona käsitellä nuoria aikuisia kiinnostavia aiheita jännittävällä tavalla. Nämä kohtaukset voivat myös toimia keventävänä elementtinä suhteessa vakavampiin juonenkäänteisiin.
Lisäksi katsojien reaktiot ovat tärkeitä. Jos osa yleisöstä pitää Noelia vetovoimaisena hahmona, saattaa tuotanto haluta jatkaa hänen käytöstään herättääkseen lisää huomiota ja säilyttääkseen katsojakunnan kiinnostuksen. Tämä voi myös osa olla osa sarjan tuotannollista päätöksentekoa, jossa pyritään löytämään tasapaino viihdyttävien ja haastavien aiheiden välillä.
Lopuksi, on hyvä muistaa, että tv-sarjat usein käyttävät monia eri keinoja hahmojen ja tarinan kehittämiseen, mukaan lukien seksuaalisuutta, joka on yksi tapa laajentaa ja rikastuttaa juonenkulkua.