Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Sen Aaron ampumisen myötä Laura mainittiin. Siksi osa alkoi olettamaan Lauran olevan ampuja ja pettymys, kun se olikin Lindan Päivi äiti eikä vanha og hahmo tehnytkään paluuta sarjaan.
Ärsytti sekin että Päivi ampui itsensä Taalasbiilin edessä. Olisi voinut paremminkin käydä. Haluttiin vain cliffhanger sen vuoden loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen Aaron ampumisen myötä Laura mainittiin. Siksi osa alkoi olettamaan Lauran olevan ampuja ja pettymys, kun se olikin Lindan Päivi äiti eikä vanha og hahmo tehnytkään paluuta sarjaan.
Ärsytti sekin että Päivi ampui itsensä Taalasbiilin edessä. Olisi voinut paremminkin käydä. Haluttiin vain cliffhanger sen vuoden loppuun.
Kyl mä ymmärrä miksi tilanne siihen meni. Oikeastaan yksi niistä realistisimmista asioista. Aaro on tehnyt paljon pahaa Päiville ja sotkenut Päivin elämän. Tappanut Päivin toisen lapsen ja toinen puolustelee isäänsä suu vaahdossa. Varmaan koki ettei kukaan ole puolella ja ei halunnut vankilaan.
Sami Pajola Kallen tilalle ja Heli takaisin. Lari ja Emma Rantabaariin.
Vierailija kirjoitti:
No eikä. Sami on kyl tervetullu takas mut ei Kallea tarvi pistää sen takia pihalle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä ymmärrä miksi tilanne siihen meni. Oikeastaan yksi niistä realistisimmista asioista. Aaro on tehnyt paljon pahaa Päiville ja sotkenut Päivin elämän. Tappanut Päivin toisen lapsen ja toinen puolustelee isäänsä suu vaahdossa. Varmaan koki ettei kukaan ole puolella ja ei halunnut vankilaan.
Se on outoa miten kaikki ovat Aaron puolella hänen historiastaan huolimatta. Monika sitä ihmetteli myös. Dahlia epäili alussa koko suhdetta, mutta nyt jo naimisissa vaikka muisti palautui. Voi Dahlia, Dahlia, Dahlia. Ei olisi kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä. Sami on kyl tervetullu takas mut ei Kallea tarvi pistää sen takia pihalle :D
Kalle on kulunut loppuun. Samoin Ismo ja Lasse. Ei mitään järkeä enää. Kumi-Kalervolla ja Hanilla pitkitetty Laitelan perhettä väkisin.
Pitäisi ajoissa lopettaa sellainen mikä ei enää toimi 😖 Kajanderin perhe on ollut floppi jo syntyessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle on kulunut loppuun. Samoin Ismo ja Lasse. Ei mitään järkeä enää. Kumi-Kalervolla ja Hanilla pitkitetty Laitelan perhettä väkisin.
Eikä ole t. Kalle fani. Mun on pakko nousta puolustamaan ku muuten kaikki luulee et Kalle halutaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole t. Kalle fani. Mun on pakko nousta puolustamaan ku muuten kaikki luulee et Kalle halutaan pois.
Mun mielestä on. Kallen hahmo tuntunut pitkään turhalta. Ei ole mitään intoa enää kuvioissa.
Ken ja Sauli - Kaukana on homoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on. Kallen hahmo tuntunut pitkään turhalta. Ei ole mitään intoa enää kuvioissa.
Joo saat olla ihan mitä mieltä haluat. Musta se vaan tuntuu ikävältä, että mun mielipidettä koitetaan kumota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo saat olla ihan mitä mieltä haluat. Musta se vaan tuntuu ikävältä, että mun mielipidettä koitetaan kumota.
Aika tylsää jos samat juonikuviot, vanerisairaala, Amanda, Moose jatkuu seuraavalle vuosikymmenelle. Sallakin kimittämässä. Olen ollut vuosia ihan lopen kyllästynyt tähän tasoon.
Käytännössä sama kuin mä joka päivä sanoisin tänne, että Dahlian pitää poistua sarjasta, koska se ei enää vastaa entistä Dahliaa ja mua haukotuttaa sen juonet. Ja sitten väiteltäisi alusta loppuun kohtalosta.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä sama kuin mä joka päivä sanoisin tänne, että Dahlian pitää poistua sarjasta, koska se ei enää vastaa entistä Dahliaa ja mua haukotuttaa sen juonet. Ja sitten väiteltäisi alusta loppuun kohtalosta.
Kalle on ollut paljon pidempään. Ihan turha vertailla hahmoja keskenään. Nelisen vuotta ennen Dahlian ensiesiintymistä palasi takaisin.
Dahlia on sarjan ainoa kantava voima. Alkuperäiset miehet olleet ihan liian pitkään ilman kiinnostavia kuvioita. Akin olisi saattanut pelastaa Beige, mutta siinä samalla myös lupaava Henrik pilattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle on ollut paljon pidempään. Ihan turha vertailla hahmoja keskenään. Nelisen vuotta ennen Dahlian ensiesiintymistä palasi takaisin.
Ei ollut tarkoitustaan vertailla hahmoja vaan sitä miten hahmoista puhutaan. Lähes päivittäin toivotaan samaa: Jos minäkin alan jakamaan tuota niin kuinka kauan sitä jaksaa lukea samaa?
Vierailija kirjoitti:
Dahlia on sarjan ainoa kantava voima. Alkuperäiset miehet olleet ihan liian pitkään ilman kiinnostavia kuvioita. Akin olisi saattanut pelastaa Beige, mutta siinä samalla myös lupaava Henrik pilattiin.
Niin. Tätä meinasin tuossa. Itse en viitsi enää kirjotella aiheeseen. Joskus olin aktiivinen ja jaoin kaikkea ekstra tietoa kiinnostuksissaan tänne, mutta nykyään ei taida olla ketään kaltaista. Pitäisi olla kaikesta samaa mieltä ja haukkua sarja että tänne kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tätä meinasin tuossa. Itse en viitsi enää kirjotella aiheeseen. Joskus olin aktiivinen ja jaoin kaikkea ekstra tietoa kiinnostuksissaan tänne, mutta nykyään ei taida olla ketään kaltaista. Pitäisi olla kaikesta samaa mieltä ja haukkua sarja että tänne kelpaa.
Ihan yhtä tavalla kartanon remonttien toivominen lytätään. Kaikki on täyttynyt negatiivisella energialla ja alanuolilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi espanjalaisilla tytöillä on niin super muhkeet pakarat? 😍
Latinoperseet ovat maailman parhaat. Sitten n-eekeriperseet. Sitten pikkuperseiset kinukit.
Tummaihoisena en vilkaisiskaan päin miestä, joka käyttää n sanaa.
Ulla sanoi että tuollaisiin on syytä pitää pikkasen välimatkaa. Niin ärsyttävän innokkaasti tuli esittelemään itsensä rapussa. Nykyään on ihan mörkö se Salla 😆