Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Mulla on ikävä jaksoja kun ihmiset kävi läpi tapahtumia. Mulla on niin tylsää ja yksinäistä.
Mansikka tulee hoitamaan viimeisen adoption ja sitten eläkepäivät Ismon kanssa koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä jaksoja kun ihmiset kävi läpi tapahtumia. Mulla on niin tylsää ja yksinäistä.
Mulla on ikävä Pupua, limusiinia, kartanoa ja kaikkea mitä Dahlia oli ennen.
Mä en vaan ymmärrä mitään puolistakaan hahmoista. Enkä erota mikä on pelkkää kuvitelmaa ja mikä todellista menneisyyttä koska jäänyt jaksoja paljon välistä niinä vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Aaro onkin Eero! Ja Paula Sievinen onkin elossa. Laura palaa sitten syksyllä ja se onkin jytkytystä tästä eteenpäin.
Laura palaa syksyllä ja Wilhelmiina Seppä-Ojanperä esittää aikuista Oonaa. Sauli palaa Australiasta Kenin kanssa.
Muistatteko seuraavia kohtauksia:
1) Elina oli Marjaana ja Ossi Petteri nettideittisivulla. Tapasivat lopulta.
2) Ismo soitti ilmakitaraa Paulan ja Lassen edessä, kun kertoi Pipsasta.
3) Taneli ja Irma oli alkutunnarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaro onkin Eero! Ja Paula Sievinen onkin elossa. Laura palaa sitten syksyllä ja se onkin jytkytystä tästä eteenpäin.
Laura palaa syksyllä ja Wilhelmiina Seppä-Ojanperä esittää aikuista Oonaa. Sauli palaa Australiasta Kenin kanssa.
Sauli ja Ken Kiviranta, ovat menneet avioon.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko seuraavia kohtauksia:
1) Elina oli Marjaana ja Ossi Petteri nettideittisivulla. Tapasivat lopulta.
2) Ismo soitti ilmakitaraa Paulan ja Lassen edessä, kun kertoi Pipsasta.
3) Taneli ja Irma oli alkutunnarissa.
Kyllä, kyllä ja kyllä. Kun Pipsa tapasi Sieviset ensikertaa niin esittäytyi heille sanomalla "Pipsa Tiilikainen".
Mee nyt hullu muualle spämmii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli ja Ken Kiviranta, ovat menneet avioon.
Tunteet kuumeni kun molemmilla alkoi jöpöttämään kesken matsin katsomisen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä mitään puolistakaan hahmoista. Enkä erota mikä on pelkkää kuvitelmaa ja mikä todellista menneisyyttä koska jäänyt jaksoja paljon välistä niinä vuosina.
Mulla vahva sama. Liikaa harrastuksia tohon aikaan eikä ehtiny katsomaan jaksoja. Nähnyt Mansikka pätkiä mutta mitään todellista muistikuvaa kaikesta ei ole. Joten siksi on haastavaa luovia tässä välissä ja yrittää ymmärtää, mikä on tapahtunut ja mikä vain haavailua.
Vierailija kirjoitti:
Harmi jos Joonatan kirjoitetaan ulos sarjasta heti Jirin palattua. Ja vain siksi etteivät Mikko ja Markku vielä tänä päivänäkään mahdu samaan tilaan. Ovat kuitenkin molemmat aikuisia ihmisiä, luulisi että tulisivat nykyään toimeen vaikkeivat mitään sydänystäviä enää olisikaan. Markku on kuitenkin käsittääkseni tykännyt olla takaisin eikä hänellä ainakaan tunnu olevan mitään kiinnostusta lähteä sarjasta oma-aloitteisesti.
Pitää nyt katsoa miten syksyn alku menee. Onko yhteiskohtauksia. Itsekään en toivo Joonatan lähtöä ainakaan sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi jos Joonatan kirjoitetaan ulos sarjasta heti Jirin palattua. Ja vain siksi etteivät Mikko ja Markku vielä tänä päivänäkään mahdu samaan tilaan. Ovat kuitenkin molemmat aikuisia ihmisiä, luulisi että tulisivat nykyään toimeen vaikkeivat mitään sydänystäviä enää olisikaan. Markku on kuitenkin käsittääkseni tykännyt olla takaisin eikä hänellä ainakaan tunnu olevan mitään kiinnostusta lähteä sarjasta oma-aloitteisesti.
Pitää nyt katsoa miten syksyn alku menee. Onko yhteiskohtauksia. Itsekään en toivo Joonatan lähtöä ainakaan sen takia.
Ei tätä Joonatania jaksa sen enempää kuin Hania. Ihan turhia hahmoja! Joonatan ennen oli eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä Joonatania jaksa sen enempää kuin Hania. Ihan turhia hahmoja! Joonatan ennen oli eri asia.
Miksi näitä samoja aina toistellaan. En mäkään viitsi kohta vastata mihinkään jos aina lähdetään samalle linjalle ottamaan esille kuinka kenestäkään ei enää tykätä.
Sauli ja Ken avioparina sarjaan.
Surkeat uudet hahmot pois. Maire ja Merja on uudemmista parhaimmat.
Vierailija kirjoitti:
Näähän on hetken käyneitä. Hyviä kyllä mutta ei näitä voi kutsua uusiksi hahmoiksi.
Ei jaksa surkeaa sarjaa ja Anniina Aallon jatkamaa vanerisairaalaa 😖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näähän on hetken käyneitä. Hyviä kyllä mutta ei näitä voi kutsua uusiksi hahmoiksi.
Kajanderitkin on uusia surkeita 😡