Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Edelleen häiritsee se, että Vuokko esittää Dahlian äitiä. Miksei häntä voitu kirjoittaa Dahlian siskoksi, oli ollut paljon luontevampaa.
Kuinkahan pitkään Dahlia on enää mukana? Toivon, ettei pahis-Aaro tee hänelle mitään hirveää :(
Feikkasiko Ismo sen sairastumisensa, että voisi skipata häät? Myöhemmin oli ihan kunnossa, kun teki iltapalaa. Kuulosti siltä, että syy häiden väliin jättämiselle oli Ismon itsesääli ja ehkä jopa katkeruus ystäväänsä Aaroa kohtaan. Sanoi Joonatanille, että mitäs minä toisten onnea juhlimaan, kun itse olen ihan yksin ja ilman rakkautta. Joonatan sitten kannusti Ismoa lähtemään häihin, josta voisi löytää elämänsä rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakohan Aaro muuten Violan ja Miran suhteesta ja tai hyväksyynkö hän Violan lesbouden. Tai mitään Ilosta, että hänellä on lapsenlapsenlapsi. Muistinmenetys Aaro oli hyvin Miran ja Violan suhteeseen suhtautui hyvin, mutta mites pahis-Aaro
Mitä väliä, eihän pahis-Aaro voisi sitä mahdollista paheksuntaansa mitenkään ilmentää, koska Viola, Mira ja Ilo eivät ole enää sarjassa ja tuskin ovat lähivuosina palaamassakaan.
Kiinnostaisi tietää tuliko tämä pahan Aaron paluu Teemun omasta pyynnöstä vai käsikirjoittajien päätöksestä? Ja onko Teemu lähdössä sarjasta vuoden-parin sisällä?
Miksihän Kangasalan kesäteatteriin liittyvässä haastattelussakin mainittiin että syksyllä Teemu palaa psyko-/narsisti-Aaron saappaisiin tms. Siitäkin pystyi päättelemään, että Aaro saa muistin takaisin.
Tykkään alapeukuttaa kaikki viestit, koska olen Nancy Negatiivikko eikä minulla ole muuta elämää.
Päätösjaksoon olisi voitu laittaa edes yksi kuolema, koska eikös se ikään kuin kuulu kevätkauden finaaliin. Rami-juttu olisi voitu jättää kokonaan väiin ja Noel olisi vaan pistänyt Susun kylmäksi. Aiemminhan oli jo aikeissa ajaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen häiritsee se, että Vuokko esittää Dahlian äitiä. Miksei häntä voitu kirjoittaa Dahlian siskoksi, oli ollut paljon luontevampaa.
Itse uskon, että Vuokko on saanut Dahlian jotain 15-vuotiaana. Ja siihen aikaan oli suuri häpeä tulla niin nuorena äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että Vuokko on saanut Dahlian jotain 15-vuotiaana. Ja siihen aikaan oli suuri häpeä tulla niin nuorena äidiksi.
Voihan Dahlia olla 70-75v. Vuokko saanut hänet vaikka 18.
Vierailija kirjoitti:
Muuttuukohan Aaron luonne ja käytös jollain tapaa? Dahlia varmasti heti epäilee jotain, jos tuntemansa Aaron herrasmiesmäinen käytös, kohteliaisuus ja sydämensivistys alkaa loistaa poissaolollaan.
Olihan Aaro kohtelias ja herrasmies myös pahiksena, psykopaatit ovat sellaisia.
Marianna ja Linda käveli suojatielle katsomatta mihinkään suuntaan. Ohjaaja unohti tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Päätösjaksoon olisi voitu laittaa edes yksi kuolema, koska eikös se ikään kuin kuulu kevätkauden finaaliin. Rami-juttu olisi voitu jättää kokonaan väiin ja Noel olisi vaan pistänyt Susun kylmäksi. Aiemminhan oli jo aikeissa ajaa päälle.
Kieltämättä tämä Ramin paluu tuntui vähän turhalta. Varmaan Susu lopulta valitsee kuitenkin Mikin ja ovat onnellisesti yhdessä, kunnes tapahtuu kauheita. Näinhän meneteltiin myös Talen kohdalla ennen hahmon kuolemaa kun Tiina teki paluun Talen elämään, mutta Tale lopulta valitsi kuitenkin perheensä ja lähes heti tämän jälkeen kuolema korjasi Talen, Sannin ja Iljan. Tästähän täällä jo aiemminkin mainittiin.
Vierailija kirjoitti:
Nikkisestä tullut vanhimmiten oikea hanhiemo, huolehtii aamu-ja iltapaloista.🤣
Hot daddy se on! Kyllä minäkin Nikkisen tarjoamaa aamupalaa maistelisin 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole huvittavaa, että Nadja on leikki-ikäinen ja muutamaa vuotta vanhempi Magnus teini? Eikö Jiri ihmettele yhtään?🤣
ei tätä tarvitse ottaa niin vakavasti. ei ole eka eikä varmasti myöskään vika kerta ku lapset kasvaa muutamassa vuodessa taaperosta teiniksi. Aika kulkee toisinaan sarjan ulkopuolella eri tahdissa ku mitä sarjassa. enemmän mua häiritsi kotikadussa se, että Martti, joka oli alunperin sekä Jarkkoa että Aleksia nuorempi, oliki yhtäkkiä Jarkon ikäinen.
Kuka tässä on mitään vakavasti ottanut?🤣 ja eikös Jiri luule olevansa Nadjan isä? Katsojien aliarvioimista tällaiset juonikuviot.
Eihän se enää sitä luule. Kyllä Jiri tietää jo, että Aaro on Na
En yllättyisi jos tätä seikkaa muutettaisiin, Jiri olisikin Nadjan isä. Äkkiäkös tuohon tarinan muuttavan "takauman" kehittelee. Tämä käänteen muutos sitoisi Jirin uudelleen Evaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikkisestä tullut vanhimmiten oikea hanhiemo, huolehtii aamu-ja iltapaloista.🤣
Hot daddy se on! Kyllä minäkin Nikkisen tarjoamaa aamupalaa maistelisin 🥰
Nikkisen ääni on aika piipitystä kun se korottaa ääntänsä, siis yrittää.
Vajooko Eva koomaan? Lähettääkö Kristian Evan Sveitsiin?
Vähän huonosti tehty tuo Evan auton alle jääminen 😆 Ulkolavastetta ei käytetty, mutta sitten syksyllä taas kopisee ja muovikivet, siivekkeet näkyy. Olisi paljastunut halvan lavasteen ero oikeaan kun olisi ihan 23 ovi näkynyt taustalla.
https://www.instagram.com/mikkoparik/p/C8YpILMNNxo/
Tämä kuva tulikin mieleen. Halpa muovinurkka jatkaa syksyllä 😆
Muuttuukohan Aaron luonne ja käytös jollain tapaa? Dahlia varmasti heti epäilee jotain, jos tuntemansa Aaron herrasmiesmäinen käytös, kohteliaisuus ja sydämensivistys alkaa loistaa poissaolollaan.