Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Eli Eetu meni sitten bye bye... Mikä oli Eetun anti ja tarkoitus sarjalle? No ei mikään. Kuhan sarja halusi castingin Otto Mäkelälle eteenpäin näyttelijänä.
Mikä oli Susun tai Mikin anti? Ei yhtään mikään. Bye bye Kajanderit!
Käsikirjottajat varmaan ajattelevat kirjoittavansa kovan luokan rikosdraamaa. Joskus tulee katsottua Wallanderia tai Beckiä ja huomattua samankaltaisuuksia. Äskenkin pyöri Beck, jossa huumeliigan johtaja oli samanlainen pukupelle ja liigaan kuulunut homomies tapettiin. Joku muukin leffa joskus oli todella samankaltainen kuin salkkarit juoni :D
Ulkolavaste on syksyllä kaatopaikan oma ja minun kartano kakkosluokan vanerilavasteiden paikalla!
Terveisin,
Dahlia Mustavaara
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjottajat varmaan ajattelevat kirjoittavansa kovan luokan rikosdraamaa. Joskus tulee katsottua Wallanderia tai Beckiä ja huomattua samankaltaisuuksia. Äskenkin pyöri Beck, jossa huumeliigan johtaja oli samanlainen pukupelle ja liigaan kuulunut homomies tapettiin. Joku muukin leffa joskus oli todella samankaltainen kuin salkkarit juoni :D
Kovan luokan roskaa se on. Beige tai Mustavaara-yhtiö olisi sitä kovanluokan laatua.
Vierailija kirjoitti:
Kallea takakonttiin! 😋
Kallen kans ei tarvi ainakaan puutteessa elää 😎
Mä vaan inhoan tuota ylenmääräistä homoutta sarjassa.
Käännänkin aina kanavaa, kun homoutta on.
Minun ajatusmaailmaan ei mahdu kahden ukon pussailu, eikä niitten peti touhut.
Ihmettelen, miten joku edes voi näytellä homoutta, jos se ei sitä itse ole.
Vierailija kirjoitti:
Minua inhottaa ylenmääräinen paneminen. Ei väliä keiden välillä se tapahtuu. En ymmärrä miten se homous voi itsessään niin paljon inhottaa?
Miran ja Violan lähdön jälkeen sarjassa ei ole enään mitään mielenkiintoista ja suosittua paria mitä Miola oli. Eikö Miolakin ole aika suosittu sen vähän sama kuin Larias. Silleen sarja menetti Violan ja Miran parin poismenosta yhden suosituin parin silleen haluan, että joskus palaavat takaisin.
Oli helppo arvata kun Joonatan meni hissiin piiloon Sallaa, että se jää siihen hissiin eikä aja toiseen kerrokseen ja kun tulee pois hissistä, ensin näyttää että ok mutta kun kääntää pään toiseen suuntaan, Salla odottaa pyykkeineen siinä. Miks nää on niin helppo arvata?
Harva kyllä vie viikattua pyykkiä pesutuvalle..
Vierailija kirjoitti:
Daniela on sarjassa hetero ja hahnon näyttelijä siviilissä lesbo.
Kulttuurista omimista!
Mitä ihmettä todistaa Petrin läsnäolo samoissa kuvissa suurlähettilään kanssa, voi silti olla poliisin vinkkimies. Tosin mikä olisi Petrin motiivi, ellei se sitten ole ns. peitekyttä.
Oli jotenkin helppoa arvata, että Linda rupeaa epäilemään Mikiä myyräksi samantien, eihän se ole vaikeaa kun on kolmen poliisin asema. Tietenkin Linda saa Mikin kiinni. Kysymys kuuluukin, pelastaako Linda Mikin antamalla vaihtoehdon, erota poliisista. Miki eroaa ja poistuu Pihlajakadulta, eli sarjasta.
Luulisi että Petriä alkaisi keittää toi Kallen Sampo Sampo... Kyllä. Sampo on ansainnut Aten kaltaisen kusetuksen. Ja miten ihmeessä Kalle ja nimenomaan Jutta päätyvätkin juurikin Amandaan syömään. Huvittava kohtaus. Amandassa ei ole ketään muuta kuin Sampo Atte Kalle Jutta ja Daniela ja Sampo ja Atte ovat niin kuin eivät huomaisi lainkaan Kallea ja Juttaa. Ja tietenkin Panu tulee paikalle eri aikaa kuin se Arttu. Miks tämäkin oli niin helppo?
Miki lahjoo Lindan hiljaseks.
Hahmo vaipuu epätoivoon läheiset huolestuvat. Ettei kysymys ole vaan Samposta ja huolestunut läheinen...... Kalleeeeeee????
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-juonipaljastukset-julki-h… juonipaljastukset.
Matias ja Laila huomaavat vanhempiensa viihtyvän keskenään. No tämähän on ollut selvä kuvio alusta asti vaikka tätä on venytetty. Tosin taitaa jäädä lyhytaikaiseksi koska nyt ensiviikolla Rami tulee Pihlajakadulle. https://im.mtvuutiset.fi/image/8956592/landscape16_9/1024/576/1df48b2ca…
Nella kiusaantuu joutuessaan läheisiin tekemisiin Kristianin kanssa. https://im.mtvuutiset.fi/image/8956586/landscape16_9/1024/576/16891adb1… oikea Nellan salakyttäysilme! 😁
Eikö porukka ole huomannut, Eetu siivottiin siististi pois ilman mitään sovinto ja, anteeksipyyntöjä tai selityksiä. Hieman kuin se Kiira aikoinaan.
Totta hemmetissä Kristian ja Nella suutelevat vielä tämän kevään aikana ennen päätöstä. Syksyllä tulee Jiri ja kyllä me kaikki tiedämme miten sen jälkeen pyöräytetään Evan Kristianin ja Nellan suhteet, koska Jiri. Jiri Jiri kuten Aaro toteaisi! 😂
Susua ja Mikiä tarkkaillut Noel päättää toimia. https://im.mtvuutiset.fi/image/8956596/landscape16_9/1024/576/b7f6ed9fc… no totta hemmetissä tässä kuvassa Noel tapaa, niin kenet, ei kai vain... Ramiiiin? 🤭
Lasse haluaa tehdä sovinnon Aaron kanssa vuosien jälkeen. Tämä on yllätys! Tätähän täällä onkin moni ihmetellyt miks Lasse on yleensä missään väleissä Aaron kanssa tai millään tavalla auttaa Aaroa kun muistaa näiden kahden historian. Lassenhan pitäisi olla Aaron vihamies #1.
Henrik vaipuu epätoivoon. Aki ja Kristian huolestuvat miehestä. Ei ole kysymys Samposta eikä Kallesta. Linda näytti ihan Lailalta! https://im.mtvuutiset.fi/image/8956598/landscape16_9/1024/576/91c722b27… Henrillä alkaa KOKAKUU ja siitä näkee sen.
Linda ja Marianna puhuvat välinsä Akin suhteen selviksi. Aha! Jälleen meille luotiin väärä hälytys että Marianna ottaa vihan kohteeksi Akin ohella myös Lindan. Linda ei ilmeisesti ole enempää kiinostunut Akista kuin parina panona. Eli Kari Linda kuvio ei ole torpattu. Eli Marianna ei ole vinkin poliisille takana, vaikka kuka tietää.
Miki tyrmistyy henkilöstä, joka avaa Susun oven. Helppo. HELPPO! Ettei vaan olisi baarin pitäjä Keravalta.
https://im.mtvuutiset.fi/image/8956600/landscape16_9/1024/576/55ab06248… Salla kauhistuu, kun Kari kertoo, kenelle antoi Tukun hoidettavaksi. Ei, se ei ole Gunnar. Se on.... Aaro.
Vierailija kirjoitti:
Kallen, Sampon ja Aten tyttöily ärsyttää. Petri ei lässytä eikä tyttöile kuten ei myöskään se Arttu.
Vierailija kirjoitti:
Miki lahjoo Lindan hiljaseks.
Niin. Mikillähän on nyt rikollista rahaa ihan sikana! Rahat siirtyy vain Mikin taskusta Lindan taskuun! 😂
MONOA STEREONA!
Eli Eetu meni sitten bye bye... Mikä oli Eetun anti ja tarkoitus sarjalle? No ei mikään. Kuhan sarja halusi castingin Otto Mäkelälle eteenpäin näyttelijänä.