Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Suomessa sanottiin että tänä vuonna on kuvaustauko Rantabaarista.
Eikös tauolla tarkoiteta sitä, että jatkoa on kuitenkin myöhemmin luvassa? Eli sarja ei pääty 6. kauteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Suomessa sanottiin että tänä vuonna on kuvaustauko Rantabaarista.
Tarkoitettiinko sarjaa vai tarkoitettiinko ihan vaan raakaana olevan Johannan kuvaustaukoa kaikesta? Sen pystyi ymmärtämään myös niin, että Johannalle on nyt tulossa tauko kaikista elokuvien ja sarjojen kuvauksista.
Niin tietenkin. Sen voi tulkita monella tapaa, mutta somessa ei ole haettu näyttelijöitä tai avustajia. Pitkään uumoiltu muutenkin, että uutta kautta ei kuvata kesällä. Joka tapauksessa jos ensi kesänä kuvattaisi niin sen esittäminen ei pitäisi suurta taukoa. Kausi loppuu heinäkuussa ja uusi kausi saatettaisi esittää ensi syksynä.
Tuskin Petri enää sinne Kolumbiaan lähtee. Mun mielestäni oli kuvauksissa helmikuusta kauden loppuun. Mitä siitä tulee reilut kolme kuukautta. En sitten tiedä miten asia kirjoitetaan. Onko suurlähettiläs mukamas vieraana niin pitkään, siirtyykö Petrin hommat Suomen päähän vai lopettaako työnsä kokonaan.
Mä edes usko, että Henrik haluaa lapsia mä en oikein näe hänestä mitään faija ainesta ja eikä hän ikinä puhunut lasten hankkimisesta kuin Viola, Mira ja Daniella
Vierailija kirjoitti:
Mä edes usko, että Henrik haluaa lapsia mä en oikein näe hänestä mitään faija ainesta ja eikä hän ikinä puhunut lasten hankkimisesta kuin Viola, Mira ja Daniella
Henrikiltä ei kysytä. Jos Joanna pitää lapsen niin sitten pitää. Yksin tai yhdessä Henrikin kanssa.
Miten Aki saa tietää Henrikistä ja Joannasta?
Mä en tajua miksi Petri on koko ajan ihan hermona, vai eikö Aki yhtään ilmottanut keikan onnistuneen? Akilla kauhea kovanaama mutta kotona hermoilee ja ajatuksissaan tästä työkeikasta.
Luulis että siellä sataman alueella on valvontakameroita pilvinpimein. Paku oli vuokrattu väärällä nimellä mutta Aki ja Henrik roudas laatikoita kyytiin ihan tavalliselta lastauslaiturilta.
En tiedä oliko täällä mainittu mut Oona on mukana uudessa draamasarjassa Murha Hangossa! Ruudusta löytyy tämä
Mikähän se ohjelma mahtoi olla, jossa Eerikäisen tytär oli. En enää muista sanoiko Esko olevansa myös itse siinä. Ei tietenkään tarvitse liittyä näihin sarjoihin vaikka kuvauspaikka oli Evan, Kristianin ja Nadjan asunnossa.
Enää seitsemän jaksoa tätä kautta jäljellä. Seuraavissa ennakoissa tulee ainakin Vuokko. Tylsää jos Jirin paluu on päätösjaksossa ja se ikään kuin tuli spoilatuksi Iltalehden toimesta. Toki sitä oltiin spekuloitu aikaisemmin täälläkin.
Kallen ja Sampon kohtaus oli kuvattu Huvilakadun ja Merikadun risteyksessä.
Se Arttu oli yllättävän hyvä. Sopis sarjaan paremmin kuin se Atte.
Vierailija kirjoitti:
Miks Lasse ei saa tietää Henrikistä ja Joannasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Lasse ei saa tietää Henrikistä ja Joannasta?
Vanha juttu jo. Lasse on Jutan kanssa eikä haikaile Joannaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi Petri on koko ajan ihan hermona, vai eikö Aki yhtään ilmottanut keikan onnistuneen? Akilla kauhea kovanaama mutta kotona hermoilee ja ajatuksissaan tästä työkeikasta.
Petrissä on jotain hämärää. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Sallalla ei ole tytärtä ja Imatra olisi varmaan liian vanha Sallan lapseksi, mutta tuollainen Imatra Sallan tytär aikuiseksi kasvettuaan varmasti olisi.
Itselleni tuli Imatrasta mieleen Ulla. Ehkä Imatra on jonkinlainen yhdistelmä Sallaa, Ullaa ja Hania. Ainakin hahmon luonteenpiirteissä on paljon Ullamaisia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Luulis että siellä sataman alueella on valvontakameroita pilvinpimein. Paku oli vuokrattu väärällä nimellä mutta Aki ja Henrik roudas laatikoita kyytiin ihan tavalliselta lastauslaiturilta.
Oli muuten sama laituri josta Alissa haki viinit. Tosin silloin se taisi olla greenscreen.
Toinen satamamiehistä oli tää Miran ahdistelija 😄
Ei raakana vaan raskaana siis 😬