Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
20241/59562 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eerikäiselle kirjoitettu yllättävän monipuolinen roolihahmo. Alkoholisti, homoseksuaali, kaksoiselämää viettävä huumediileri. Saa esittää sekä romanttista pehmoa sekä rikollispahista.

Ei oikein herätä mitään tunteita. Olen liian katkera tuotannolle sarjan pilaamisesta että jaksaisin ketään muuta kuin Dahliaa ja hänkin seisoo ääniefektillä höystetyn kylpyammeen hanan edessä.

Vierailija
20242/59562 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan vain mieleen, että joitain vuosia sitten Eskon nimimerkki ig:ssä oli vielä Eskobar. Viittauksena siihen kolumbialaiseen rikolliseen Escobarin. Itse en usko että jatkaa enää syksyllä. Jos jatkaa niin näemme varmaan Petrillä nenäkorun kun on sellaisenkin tässä ehtinyt kesällä jo ottamaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20243/59562 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli oikein suuren maailman meininkiä, kun liigapomo Aki maistoi veitsenkärjellään onko kokkeli aitoa tavaraa 😁

On siinä hienoa esimerkkiä. Eikö Pepin omput riittänyt? Huoh!

Vierailija
20244/59562 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se onkin Anni joka tulee Aaron ja Dahlian häihin ja siitä Aaron muisti palautuisi? Tosin eihän se palannut viimeksikään kun Aaro näki Annin. Mutta jos Anni palaa ilman Aaron muistin palautumista, se olisi omasta mielestä jotenkin liian tylsä.

Vierailija
20245/59562 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri on kyllä varmaan tässä sarjassa myös puoliksi kolumbialainen tai espanjalainen, koska Kalle jatkoi yhden aloittamansa lauseen lopun "Sä oot kokonaan mun" espanjaksi. Eri asia jos se olisi ollut kliseinen mä rakastan sua, jonka varmasti monet osaavat sanoa muillakin kielillä kuin Suomi/Englanti/Ruotsi.

Petri siis vastasi tähän "Ja sä mun" espanjanjaksi. Kummatkin ymmärsivät. Kallen kielitaito lienee brasiliavuosilta vaikka virallinen kieli siellä onkin portugali. 

Vierailija
20246/59562 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko että Aaron muisti palaa. Sehän voi muistaa menneisyyden ihmisen mutta ei tekojaan. Katsojia hämätään luulemaan muuta. Ainakin Aaro on ollut kevään kuvauksien loppuun Dahlian kanssa yhdessä. 

Vierailija
20247/59562 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko Hutchings takaisin puhumaan ranskaa Dahlian kanssa. Siinä olisi laatua 😊

Vierailija
20248/59562 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaako Petri kokonaan yksin sen kaman myynnin?

Se olisi tarkoitus, mutta eihän sitä tiedä jos Henrik ei malta odottaa ja lähtee hätähousuna markkinoille. Poliisi tietoo suuresta erästä kokaiinia, joten tietää myös valvoa katukauppaa tarkemmin, kun sitä tavaraa on markkinoilla. Siksi heidän oli tarkoitus antaa Petrille aikaa. Henrik taitaa kuitenkin seuraavissa ennakoissa lähteä myymään tai käyttää itse kamaa. Aki taitaa saada baarista kiinni. Saa nähdä kumpi osuu oikeaan vai molemmat.

Vierailija
20249/59562 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timeline on aina niin hassunhauska. Miki lähettää Akille viestin poliisin tulosta klo 21.18. Samaan aikaan tai vähän jälkeen tuon samana iltana Jutta ja Kalle ovat töissä. Kummankin päivä on loppumassa. Joonatan tulee Hanin luokse viinin kanssa. Viettävät iltaa kahdestaan rauhassa. Kalle meni Amandaan, jossa Sampo oli aloittelemassa romanttista iltaa Aten kanssa. Tässä kohtaa kello varmasti olisi vähintään klo 22. Kalle valehteli olevansa menossa leffaan, kun Atte tarjosi mahdollisuutta istua hetkeksi seuraan. Jos Hanilla ja Joonatanilla oli tarkoitus viettää pidempäänkin kahdenkeskistä aikaa niin minne Kalle aikoi mennä? Petri oli töissä. No nämä on näitä, joissa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
20250/59562 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin puhelimesta kävi myös ilmi, että oli keskiviikko 21. maaliskuuta. 

Vierailija
20251/59562 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin puhelimesta kävi myös ilmi, että oli keskiviikko 21. helmikuuta.

Vierailija
20252/59562 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että Joannasta ja Henrikistä tulee mitään onnellista perhettä jos Joanna päättää pitää lapsen. Henrik muutenkin joutuu vankilaan rikollisliigasta ja huumebisneksistä tai käydä niin, että Henrik jää koukkuun huumeisiin  ja käy kuin hänen kuoleelle serkulleen.

Vierailija
20253/59562 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edelleenkään ymmärrä, mitä sillä suurlähetystöllä tai Petrin työllä on merkitystä sen lastin kanssa. Mainittiin taas että sen duunin takia sai sen. Jonkun suurlähettilään nimelläkö ne kahvit on Suomeen tilattu?

Vierailija
20254/59562 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eerikäiselle kirjoitettu yllättävän monipuolinen roolihahmo. Alkoholisti, homoseksuaali, kaksoiselämää viettävä huumediileri. Saa esittää sekä romanttista pehmoa sekä rikollispahista.

Ei oikein herätä mitään tunteita. Olen liian katkera tuotannolle sarjan pilaamisesta että jaksaisin ketään muuta kuin Dahliaa ja hänkin seisoo ääniefektillä höystetyn kylpyammeen hanan edessä.

Eihän kukaan juuri sun tunteista kysynytkään ja ne tuskin ketään edes kiinnostaa. Sehän on kaikille selvää, että elämääsi mahtuu vain ja ainoastaan lavasteet, Dahlia ja Saga. Se on jo varsin hyvin tiedossa, että sinusta kaikki muu sarjassa on surkeaa paskaa. Olet ennalta-arvattavampi kuin yksikään Salkkareiden juoni. 

Vierailija
20255/59562 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edelleenkään ymmärrä, mitä sillä suurlähetystöllä tai Petrin työllä on merkitystä sen lastin kanssa. Mainittiin taas että sen duunin takia sai sen. Jonkun suurlähettilään nimelläkö ne kahvit on Suomeen tilattu?

Ehkä liittyi siihen diplomaattien (ja seurueensa?) koskemattomuuteen. Ei tutkita tullissa jne.

Vierailija
20256/59562 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akin puhelimesta kävi myös ilmi, että oli keskiviikko 21. helmikuuta.

Tämä siis oikea päivä. 

Vierailija
20257/59562 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Petri aikoo myydä itse koko ison kuorman kamaa, miten se onnistuu, kun hänhän on vain suurlähettilään vierailun ajan Suomessa? Lähettiläiden vierailut ei yleensä kauan kestä, joten eiköhän Kolumbiaan paluu koita ihan lähiaikoina. Ehtiikö siihen mennessä myydä kaikki vai jääkö tämäkin homma lopulta Henulle ja Akille?

Ihmetyttää miten suht oikeudentajuinen  Henrik on niin tarmokkaasti mukana tässä, eikä yhtään ole kyseenalaistanut ja epäröinyt kannattaako huumebisnekseen lähteä mukaan. Henrikin luinteeseen olisi sopinut paremmin, että vähän pelkäisi ja pohtisi onko tämä liian vaarallista touhua. 

Vierailija
20258/59562 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari mainitsi Komulaisen Sallan kirjavassa mieshistoriassa. Moni nuorempi ei varmasti muista yksityiskohtaa 😅

Vierailija
20259/59562 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantabaarissa koomapotilas on sentään oikeassa sairaalassa Meilahdessa, eikä käytäväsairaalan ainoassa huoneessa. Rantabaarissa oikean sairaalan ulkopuolella on myös käyty kuvaamassa.

Vierailija
20260/59562 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallalla ei ole tytärtä ja Imatra olisi varmaan liian vanha Sallan lapseksi, mutta tuollainen Imatra Sallan tytär aikuiseksi kasvettuaan varmasti olisi.

Ketju on lukittu.