Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.
Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Pappahan täällä jo tiesikin, että kun miehet kertovat vaimoistaan, se on relevanttia tietoa naisen nautinnosta, eivät naiset itse tiedä mistää ja miten nauttivat.
Ja tuhannet trollit tietävät myös.
Mitkä naiset? Ethän sinä tunne kuin itsesi. Et sinä tunne muita naisia yhtään sen paremmin kuin pappakaan.
Oletko muuten koskaan kuullut, että miehet puhuisivat, että ME miehet, eli muista miehistä mitä ne haluaa. - Niin, eivät puhu, kuin vain itsestään, kun eivät muista miehistä tiedä ja koska muilla miehillä on oman mieltymykset. Miksi sinä sitten yrität jatkuvasti puhua ME naiset, vaikket voi puhua kuin itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä ajattelette enemmistöstä naisia🙄 Se on vähemmistö joka saa yhdynnässä orgasmin. Kerran luin 5% mutta ehkä kuitenkin 30%. Joku voisi vaikka googlaamalla selvittää...
Kumma juttu kun Finsex tutkimuksesta katsoo naisten yhdyntäorasmien saannista kertovia taulukoita, että kuinka moni on saanut orgasmin viime yhdynnässä jne niin rosentit on ihan toisenlaisia. Yli puolet on saaneet osa jopa monia,
Mutta ymmärrän toki, että jos itse ei saa, niin tokihan sitä mielummin haluaisi kuulua enemmistöön... tai ainakin väittää niin.
Itse asiassa siellä luki että 6 % sai. Ja siinä ei ole sanottu saiko joku sitten sitä klitoriksen hyväilyä vai ei. Yhdyntä on yhdyntä sai se klitoris huomiota tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä ajattelette enemmistöstä naisia🙄 Se on vähemmistö joka saa yhdynnässä orgasmin. Kerran luin 5% mutta ehkä kuitenkin 30%. Joku voisi vaikka googlaamalla selvittää...
Kumma juttu kun Finsex tutkimuksesta katsoo naisten yhdyntäorasmien saannista kertovia taulukoita, että kuinka moni on saanut orgasmin viime yhdynnässä jne niin rosentit on ihan toisenlaisia. Yli puolet on saaneet osa jopa monia,
Mutta ymmärrän toki, että jos itse ei saa, niin tokihan sitä mielummin haluaisi kuulua enemmistöön... tai ainakin väittää niin.
Kun naiset ihan itse täällä kertovat etteivät saa, niin valehtelevatko he sitten mielestäsi? Siis vain harva nainen täällä on kertonut että saaneet, ja papankin vaimo vain kun kirnunnut ja hieronut häpyään miehen häpyä vasten "jotta se klitoris saa painetta" ihan papan itse tänne kirjoittamilla sanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa siellä luki että 6 % sai. Ja siinä ei ole sanottu saiko joku sitten sitä klitoriksen hyväilyä vai ei. Yhdyntä on yhdyntä sai se klitoris huomiota tai ei.
Ei lukenut, kun 46% ja kun katsot niitä taulukoita lukemat oli vielä suurempia. 6% oli mainittu, jos ei hyväillä klitorista ollenkaan. Se taasen on nykytutkimuksen mukaan täysin mahdotonta, joten lukema on vedetty hatusta.
Se Finsex-tutkimuksen luku kuusi prosenttia oli naiset, jotka saavat pelkästään yhdynnästä (ilman klitoriksen kiihottamista). En muista paljonko luku oli niitä, jotka saivat yhdynnässä klitorista kiihottaen, mutta luku oli huomattavasti suurempi.
Onhan se linkki täällä jossain keskustelussa, josta voi käydä itse lukemassa, jos nyt uskoo tutkimustietoon. Voi tietty uskoa, että kaikki tutkimukset ovat valetta ja vauvapalstalla on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun naiset ihan itse täällä kertovat etteivät saa, niin valehtelevatko he sitten mielestäsi? Siis vain harva nainen täällä on kertonut että saaneet, ja papankin vaimo vain kun kirnunnut ja hieronut häpyään miehen häpyä vasten "jotta se k
Unohdat aina iloisesti sen seikan, että papan vaimon on pitänyt saada iso kulli tyveä myöten sisään, jotta saanut pillun pohjalle tarpeeksi painetta ja hierontaa. Samalla saanut myös kaikille muille pillun sisäisille pisteille. Toki klitoriksellekin samaan aikaan. Hänella on siten ollut millä ottaa orgasmit ja varsinkin ne rajuimmat kohdunkaulanorgasmit vaatineet pillunperän hieronnan. Joten kuten olen koko ajan kirjoittanut, pelkkä klitoriksen hierominen EI OLE riittänyt orgasmiin asti. Näin siis hänellä ja tokkopa on mikään harvinaisuus naisten joukossa. Sinänsä minulle on ihan se ja sama saako muut naiset vai onko saamatta. Ne on toisten miesten vastuulla.
Useimmat naiset saavat sillä klitoriksella, sitä vartenhan se luotu onkin.
Mutta taivahan sama mitä joku mies tai jotkut miehet ajattelevat naisista jotka eivät pelkästään sen ees taas nylkytyksen avulla!
Mulle on pääasia, että nautin suurista orgasmeista, ja sitä toivon nautintoa muillekkin naisille.
Miksi minun pitäisi ajatella asiasta yhtään mitään, ap? Voin vain ihmetellä sinun typeryyttäsi ja naisvihaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lukenut, kun 46% ja kun katsot niitä taulukoita lukemat oli vielä suurempia. 6% oli mainittu, jos ei hyväillä klitorista ollenkaan. Se taasen on nykytutkimuksen mukaan täysin mahdotonta, joten lukema on vedetty hatusta.
Ei, olet väärässä. Siinä tarkoitetaan just sitä klitorista joka on ulkopuolella. Ja vaikka olis lihasten keskellä jotain klitoriksen sivujuonia, ovat ne tuntemattomissa, joten niistä ei ole mitään tuntumaa. JOS niistä saisi viboja, niin silloinhan kaikki naiset saisivat penetraatiossa kalulla tai muulla, mutta näinhän ei ole, vaikka selittäisit mitä.
Enkä yhtään tajua miksi miesten tästä asiasta vääntävät, kun eivät tunne kuten naiset.
Onhan meillä umpisuolikin, mutta monikos sen tuntee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, olet väärässä. Siinä tarkoitetaan just sitä klitorista joka on ulkopuolella. Ja vaikka olis lihasten keskellä jotain klitoriksen sivujuonia, ovat ne tuntemattomissa, joten niistä ei ole mitään tuntumaa. JOS niistä saisi viboja, niin silloinhan kaikki naiset saisivat penetraatiossa kalulla tai muulla, mutta näinhän ei ole, vaikka selittäisit mitä.
Enkä yhtään tajua miksi miesten tästä asiasta vää
Itse olet väärässä. Jos sinä et tunne pillussasi mitään ei tarkoita,ettei muut naiset tuntisi. Sinun "kaikilla" naisilla on kaikilla erilaiset hermot ja tuntemukset, samoin vaatimukset millä orgasmeja saavat. Jos sinulla on tunnoton pillu, niin kaikilla naisillä ei ole. Ei ole minun vaimollakaan, siksi saanut tuhansia orgasmeja niin yhdynnöissä kuin sormettaen. Mutta aina vain jos pillun sisältä on saanut hyväilyjä, ilman pillun sisäistä hyväilyä ei ole saanut. Siten vaimoni pillussa on hyvä tunto, sinun pillussasi ei ilmeisesti ole ollenkaan.Aina ei voi voittaa, mutta älä yleistä. En minäkään ala selittämään mitä muiden miesten kullit tuntee vai tunteeko mitään. En tiedä niistä yhtään sen enempää kuin sinä muiden naisten pilluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, olet väärässä. Siinä tarkoitetaan just sitä klitorista joka on ulkopuolella. Ja vaikka olis lihasten keskellä jotain klitoriksen sivujuonia, ovat ne tuntemattomissa, joten niistä ei ole mitään tuntumaa. JOS niistä saisi viboja, niin silloinhan kaikki naiset saisivat penetraatiossa kalulla tai muulla, mutta näinhän ei ole, vaikka selittäisit mitä
Ja sinäkö et vieläkään usko, että naiset ovat erilaisia? Miksi sulle on niin käsittämättömän tärkeää tuo, että jokaisella naisella on kropassaan just täsmälleen samat tuntemukset?
Kyllä se pillu sisältä taitaa aika tunnoton olla ja itse ainakin saan yhdynnän nautinnon siitä, kun miehen leho painautuu ja tekee painetta klitorikselle.
Kukaan nainen ei takuulla saa nautintoa tai edes tunne tamponia sisällään ja sehän laajenee sentään melko paksuksi kun imee verta (upota vesilasiin ja testaa, jos et muuten usko). Tai kuukuppi, paksuus varmaan 3-4 cm välillä, on siellä pillussa ja ei sitä siellä tunne.
Henkinen kiihottuminen siitä, että miehen kalu on pillussa on sitten toinen juttu. Siitä tykkään.
Itse ainakin haluan tästä huolimatta useimmiten nimenomaan yhdyntää ja ylipäätään miehen tyydyttämään minut eri tavoin. Haluan miestäni tosi paljon ja saan orgasmeja yhdynnässäkin, mutta silti sanon, ettei pillun sisällä juuri ole tuntoa.
Ensinnäkin en ole kirjoittanut edellistä kierjoitusta, siis siitä että pillu on melko tunnoton.
Siiten nyt haluaisin kuulla, mitä kohtaa vaimosi pillussa olet nuollut tai sormettanut, kun olet kertonut että saanut näin tehden paljon orgasmeja, ja että nykyisin ei edes saa yhdynnässä orgasmia.
Sulla vissiin liskon pitkä kieli, kun pystys sen vaimosi emätintä nuolemaan, ja saamaaan kielelläsi painetta sinne pillun pohjaan asti.
Etkä sinä lopulta tiedä mitä ja missä vaimosi mitäkin tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei klittaan koske ei tule myöskään orkkua! Näin ollut jo yli 30 vuotta. Osaan kyllä feikata orkun tarvittaessa, tätäkin tullut tehtyä jos kumppani ei tajua että ei se pelkkä jyystö huipennusta tuo!!! Jotkut ei vaan tätä tajua vaikka selittäisi kuinka asian.
Mutta tuo ohje koskee vain sinua. On naisia joka klittaan ei saa koskea yhdynnän aikana tai muuten ei tule orgasmia.
Jos osaa imeä klitorista, niin varmasti tulee.
Sinä siis tiedäy mitä kaikki naiset tuntevat, ja jopa minun pilluni tunnot, vaikkei olla tavattu koskaan!
Menet kyllä nyt jo kaikkien rajojen yli, kun sanot minun pilluani tunnottomaksi.
Härski mies.
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis tiedäy mitä kaikki naiset tuntevat, ja jopa minun pilluni tunnot, vaikkei olla tavattu koskaan!
Menet kyllä nyt jo kaikkien rajojen yli, kun sanot minun pilluani tunnottomaksi.
Härski mies.
Itsehän jatkuvasti toitat, ettei pillussasi ole mitään tuntoa. Luuletko tosiaan että tamponien käytöllä on jotain tekemistä kiihoittuneen turvonneen tuntoherkän pillun kanssa??
Kerropa muuten, miten naisen klitorista voi nuolla yhdynnän aikana?? Teillä näemmä onnistuu??
Vierailija kirjoitti:
Härski mies.
Missä tässä nyt oikein riidellään ja miksi..? :) t. Bystander, female
Pappahan täällä jo tiesikin, että kun miehet kertovat vaimoistaan, se on relevanttia tietoa naisen nautinnosta, eivät naiset itse tiedä mistää ja miten nauttivat.
Ja tuhannet trollit tietävät myös.