Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.

Vierailija
16.11.2023 |

Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.

Kommentit (306)

Vierailija
281/306 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipätätä enää jaksais vuonna 2023 selostaa miehille. Mies kun kihnuttaa kaluaan edes takas minne vain, nin saahan se. Niselle ei koska ei se kalu ota kosketusta siihen klitorikseen yhdynnässä, (harvoin vaan), pitääkö tämä rautalangasta vääntää?

naisissa on siis rakenteellinen vika

Vierailija
282/306 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele yhtään mitään ja vielä vähemmän haluan vääntää klitoristrollin kanssa asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/306 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipätätä enää jaksais vuonna 2023 selostaa miehille. Mies kun kihnuttaa kaluaan edes takas minne vain, nin saahan se. Niselle ei koska ei se kalu ota kosketusta siihen klitorikseen yhdynnässä, (harvoin vaan), pitääkö tämä rautalangasta vääntää?

naisissa on siis rakenteellinen vika

Tai mies kykenemätön/kalun toimnta väärä.

Vierailija
284/306 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos klitoris olisi ainoa autaaksi tekevä, niin kaikki naiset saisivat orgasmit yhdynnässä klitorista hieromalla. Vaan kun eivät saa. Sopii nyt sitten perustella miten on mahdollista ettei toimikaan. 

Jos täältä vetäisi jotain yhteenvetoa otsikkoon, niin ilmeisesti sitten niillä naisilla on tunnoton pillu jotka eivät saa yhdynnässä orgasmia. Niin kai se on sitten ymmärrettävä. Itse en ole ollut orgasmittoman naisen kanssa koskaan, joten ei ole omakohtaista kokemusta tunnottomasta pillusta. 

Vierailija
285/306 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappahan täällä jo tiesikin, että kun miehet kertovat vaimoistaan, se on relevanttia tietoa naisen nautinnosta, eivät naiset itse tiedä mistää ja miten nauttivat.

Ja tuhannet trollit tietävät myös.

Mitkä naiset?  Ethän sinä tunne kuin itsesi. Et sinä tunne muita naisia yhtään sen paremmin kuin pappakaan.

Oletko muuten koskaan kuullut, että miehet puhuisivat, että ME miehet, eli muista miehistä mitä ne haluaa. - Niin, eivät puhu, kuin vain itsestään, kun eivät muista miehistä tiedä ja koska muilla miehillä on oman mieltymykset. Miksi sinä sitten yrität jatkuvasti puhua ME naiset, vaikket voi puhua kuin itsestäsi? 

Kyllä tällä palstalla käytetään me miehet -kieltä. Etenkin, kun haukutaan naisten ulkomuotoa.

Vierailija
286/306 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa siellä luki että 6 % sai. Ja siinä ei ole sanottu saiko joku sitten sitä klitoriksen hyväilyä vai ei. Yhdyntä on yhdyntä sai se klitoris huomiota tai ei.

Ei lukenut, kun 46% ja kun katsot niitä taulukoita lukemat oli vielä suurempia.  6% oli mainittu, jos ei hyväillä klitorista ollenkaan. Se taasen on nykytutkimuksen mukaan täysin mahdotonta, joten lukema on vedetty hatusta.

Tokihan tossa tarkotetaan klitan hyväilyä ulkopuolelta!

Vierailija
287/306 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pillu sisältä taitaa aika tunnoton olla ja itse ainakin saan yhdynnän nautinnon siitä, kun miehen leho painautuu ja tekee painetta klitorikselle.

Kukaan nainen ei takuulla saa nautintoa tai edes tunne tamponia sisällään ja sehän laajenee sentään melko paksuksi kun imee verta (upota vesilasiin ja testaa, jos et muuten usko). Tai kuukuppi, paksuus varmaan 3-4 cm välillä, on siellä pillussa ja ei sitä siellä tunne.

Henkinen kiihottuminen siitä, että miehen kalu on pillussa on sitten toinen juttu. Siitä tykkään.

Itse ainakin haluan tästä huolimatta useimmiten nimenomaan yhdyntää ja ylipäätään miehen tyydyttämään minut eri tavoin. Haluan miestäni tosi paljon ja saan orgasmeja yhdynnässäkin, mutta silti sanon, ettei pillun sisällä juuri ole tuntoa.

Se tamponi on paikoillaan pillussa, ei se siksi tunnu miltään.

Mun pillu ei ole tunnoton. On g-piste ja sitten se kohdunkaulan luona oleva toinen ja muutenkin tuntoa. Nautin yhdynnästä tosi paljon, mutta orgasmia en saa ilman klitoriksen hyväilyä ulkopuolelta.

Vierailija
288/306 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei klittaan koske ei tule myöskään orkkua! Näin ollut jo yli 30 vuotta. Osaan kyllä feikata orkun tarvittaessa, tätäkin tullut tehtyä jos kumppani ei tajua että ei se pelkkä jyystö huipennusta tuo!!! Jotkut ei vaan tätä tajua vaikka selittäisi kuinka asian.

Mutta tuo ohje koskee vain sinua. On naisia joka klittaan ei saa koskea yhdynnän aikana tai muuten ei tule orgasmia. 

Jos osaa imeä klitorista, niin varmasti tulee.

ihmisversio satisfyerista

Vierailija
289/306 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis tiedäy mitä kaikki naiset tuntevat, ja jopa minun pilluni tunnot, vaikkei olla tavattu koskaan!

Menet kyllä nyt jo kaikkien rajojen yli, kun sanot minun pilluani tunnottomaksi.

Härski mies.

Itsehän jatkuvasti toitat, ettei pillussasi ole mitään tuntoa.  Luuletko tosiaan että tamponien käytöllä on jotain tekemistä kiihoittuneen turvonneen tuntoherkän pillun kanssa??  

Kerropa muuten, miten naisen klitorista voi nuolla yhdynnän aikana??   Teillä näemmä onnistuu??

Koira hoitaa sen homman.

Vierailija
290/306 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sääli, että yksi tunnottomasta pillusta kärsivä ei ymmärrä, jotta kaikki pillut eivät ole kopioita toisistaan. Miten vaikeaa tätä voi olla ymmärtää? Ilmeisen mahdotonta suorastaan.

Vierailija
291/306 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko provoilla. Toivottavasti nuoret tytöt ei lueskele näitä.

Vierailija
292/306 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei saa.  Asiasta voi vaikka jutella asianomaisen kanssa. Orgasmin voi naiselle hoitaa vaikka kielellä tai sormin, jos hän ei sitä yhdynnässä saa. 

Vierailija
293/306 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että "samis!"

En ole mikään makuuhuoneiden konkari, mutta hiukan on sentään yritetty ja olen kyllä aina ollut henkisesti niin lukossa etten ole kertaakaan lauennut yhdynnässä. Lapsuudessa ja nuoruudessa oppi, että fyysinen kontakti tarkoittaa että minua satutetaan, ennemmin tai myöhemmin. Tästä en ole päässyt vielä nelikymppisenä yli, ehkä vielä joskus.

Vierailija
294/306 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei saa.  Asiasta voi vaikka jutella asianomaisen kanssa. Orgasmin voi naiselle hoitaa vaikka kielellä tai sormin, jos hän ei sitä yhdynnässä saa. 

Luojalle kiitos tervejärkisistä miehistä! Ihana.

Vierailija
295/306 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että useimmiten sitä vois rinnastaa miehen psyykkiseen erektio-ongelmaan .

Erektio-ongelma ehkä ennemmin vastaisi naisella ongelmaa kostumisen suhteen ja liukkarin tarpeeseen. 

Vierailija
296/306 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pillu sisältä taitaa aika tunnoton olla ja itse ainakin saan yhdynnän nautinnon siitä, kun miehen leho painautuu ja tekee painetta klitorikselle.

Kukaan nainen ei takuulla saa nautintoa tai edes tunne tamponia sisällään ja sehän laajenee sentään melko paksuksi kun imee verta (upota vesilasiin ja testaa, jos et muuten usko). Tai kuukuppi, paksuus varmaan 3-4 cm välillä, on siellä pillussa ja ei sitä siellä tunne.

Henkinen kiihottuminen siitä, että miehen kalu on pillussa on sitten toinen juttu. Siitä tykkään.

Itse ainakin haluan tästä huolimatta useimmiten nimenomaan yhdyntää ja ylipäätään miehen tyydyttämään minut eri tavoin. Haluan miestäni tosi paljon ja saan orgasmeja yhdynnässäkin, mutta silti sanon, ettei pillun sisällä juuri ole tuntoa.

voin tuntea tamponin sisällä, kuten myös kuukupin. Tunnen myös menkkojen aikaan valuvan vuodon (enkä tarkoita nyt tässä sitä hetkeä,  kun vuoto valuu emättimen aukosta ulos, vaan ihan kohdunkaulastakin valuvan vuodon, tai jos se valuu emättimen seiniä pitkin alaspäin

mitä tulee seksiin, olen myös silloin hyvin tuntoherkkä ja samasta syystä pidän enemmän emätinorgasmeista/penetraatiosta, kuin nuolemisesta. Klitoriksen kärki on minulla niin herkkä että mieluummin olen ilman suuseksiä. Sana todella voimakkaita orgasmeja muutenkin ja ne tulevat suhteellisen helposti. Oikeastaan vain hyvin stressaantuneena tai muutamaa päivää ennen kuukautisia niitä ei niin helposti tule.

Vierailija
297/306 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tällainen nainen on pilannut alapäänsä tunnon masturboimalla tai seksileluilla?

Vierailija
298/306 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Pääasiahan on sen orgasmin saaminen, ei sitä tarvitse saada kalulla vain, jotta miehen ego saisi buustia.

Vierailija
299/306 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Pääasiahan on sen orgasmin saaminen, ei sitä tarvitse saada kalulla vain, jotta miehen ego saisi buustia.

Minusta pääasia on ollut aina se tapa, millä vaimoni halunnut orgasminsa saada.  Ekat vuosikymmenet se piti saada kalulla, kun suuseksillä saatu ei kelvannut. Nykyisin taas toisin päin. Ei ole muutamiin vuosiin edes yritetty enää saada kalulla yhdynnässä, joten kaipa vaimo tietää itse parhaiten miten saa ja haluaa saada. Sen kutenkin olen kysynyt, ettei osaa sanoa kumpi tapa olisi ollut parempi tai mieleisempi. Menty sillä mikä sillä hetkellä tuntunut parhaalta. Vaimo on meillä päättänyt aina millä on halunnut saada, sillä menty. Itselle ollut vaimon tyydyttäminen ja tyytyväisyys tärkeintä. Sillä varmistanut sen seuraavan kerran. Hyvällä kun on tapana ruokkia itseään.

Mulla ollut aina niin iso ego luonnostaan, että vaimo saanut päättää millä halunnut. Mun ei ole eläissäni tarvinnut lesoilla millään asialla. Jos minulta kysytään, niin en tunnista isoa egoa. On vain ollut aina hyvä itsetunto ja tiennyt mitä tehnyt tai sanonut mitä katsonut tarpeelliseksi. Aika omaehtoinen ja itsenäinen kaikessa. Ehkä äiti kasvattanut hyvän itsetunnon. Vaimo tainnut olla ainut ihminen joka ansainnut "määräysvaltaa" minussa. Muuten en ole kyllä aktoriteettejä kunnioittanut, se on täytynyt ansaita.

Vierailija
300/306 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että haluaisin tehdä kaikkeni, että nainen saa orgasmin. Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin orgasmia yllättäen lähestyvä ja sen saava nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi