Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän sinun on pakko vastata! Millainen sohvapöytä teillä on? Malli, materiaali, koko ja väri?

Vierailija
02.01.2007 |

Merkki? Liike, josta ostettu? Vuosimalli?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohvapöytää.

Vierailija
2/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkaa hoitaa Ratian saaristolaisarkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpipuuta, jostain 1900-luvun alusta...oliskohan vuosiluku 1908 tms. Arkunkannen kulmissa on takorautaa

Vierailija
4/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytätason alla samankokoinen sisäpuolelta valkoinen tavaransäilytystila. Kaartuvat metallijalat. Ilmavan ja keveän näköinen =). Ostettu ikeasta 2005 perheeseen saapuneen lapsen innoittamana. Edeltäjänä oli sellaiset " rappuset" , jotka eivät toimineet pienen lapsen kanssa...

Vierailija
5/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahi, joka aukeaa. Pellavan värisellä kankaalla. Kokoa on kai 80x80cm.

Vierailija
6/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmeessä ostako sitä. Vuodessa siitä katosi pinnoite isoina laikkuina. Eikä sille VIELÄ oltu tehty mitään.



Onni onnettomuudessa, se on niin kökössä kuosissa, että nyt lapsi saa askarrella siinä. Nyt se vasta onkin näky maaleineen ja kimalleliima paakkuineen!



Ikean pinnoitteet hajoaa alta aikayksikön, älkää ostako!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen petsannut pöydän itse pähkinän väriseksi. Koko noin 120cm kertaa 65cm, jalat hiukan " tassumaiset" ulospäin kaartuvat vai miten niitä nyt kuvailisi. Ostettu vuonna 97 kodin anttilasta, ja on ainut kaluste joka mulla vielä on niiltä ajoilta. Palvelee taas hyvin kun väri on vaihdettu!=)

Vierailija
8/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusupuuta, rautataoksia. Koko n. 60 cm x 120 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset haluaa olla aikuisten seurassa, missä ne sitten leikkii, jos ei ole sohvapöytää?! Meillä siellä on askartelutarvikkeet tai legolinna. AINA

Vierailija
10/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä koriste nojatuolien välissä.

Ja edellinen siis alakerran sohvapöytä. Yläkerrassa on jostain huutokaupasta mukaan sattunut, pienen pienen pieni suorakulman muotoinen koristeellisin leikkauksin kaunistettu pöytä. Senkin funktiona lähinnnä kaunistaa nojatuolien väliä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aavistustakaan minkä merkkinen mutta sopii helvatin hyvin meidän olkkarin sisustukseen (meillä on etnotyyliä).



Vierailija
12/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettu osto- ja myyntiliikkeestä 80-luvun puolivälissä. Pyöreä, tummaksi petsattu, " taivutetut" jalat. Kulkenut mukana ympäri Suomea, enkä siitä koskaan luovu. Kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vanhempien seuranpuutteesta kärsiviä lapsia.



Kai asunto on sen verran pieni, etteivät ole yksin leikeissään koskaan.. ? Ja jos leikki on joskus (harvoin) olkkarissa, on se lattialla kuten omissa huoneissakin?

Vierailija
14/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


eikä vanhempien seuranpuutteesta kärsiviä lapsia.

Kai asunto on sen verran pieni, etteivät ole yksin leikeissään koskaan.. ? Ja jos leikki on joskus (harvoin) olkkarissa, on se lattialla kuten omissa huoneissakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla edellä joku vaan toisin vihjaisi..

Vierailija
16/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


En vain tykkää niistä. Yhtään edes vähän siedettävää en ole eläissäni nähnyt.

Vierailija
17/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elefanttien syöksyhampaat ovat aitoa norsunluuta. Pöytä on lähetyssaarnaajaperheen sieltä tuoma.

Vierailija
18/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi leikkii olohuoneen lattialla ja on helpompi imuroidakin. Olohuone on tosi pieni.

Vierailija
19/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pieni olohuone niin ei ole viemässä tilaa. Vieraat laskevat lasinsa sohvien vierellä oleville pikkutasoille.

Vierailija
20/20 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa pöytä joka olohuoneesta löytyy on pieni lehtikori jossA on lasikansi, siinä mahtuu kaukosäädin lepäämään.