Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olis jo joulu ohi, niin TEIDÄN IDIOOTTIEN EI TARVIS JOKA PÄIVÄ MONTAA KERTAA
17.12.2006 |
KYSYÄ: mitä ostan 3vuotiaalle lahjaksi?entä 4vuotiaalle?voiko pkotitädille viedä kynttilän? onko tyhmää jos ostaa yhden lahjan? ai niin, mitä ostaisin 10vuotiaalle lahjaksi? ja anopille kans?argh!
Kommentit (4)
Ne viestit voi jättää lukematta. Se onnistuu niin, ettette paina sitä viestiä auki, vaan valitsette jonkun muun keskustelu aiheen. Niin minä teen, eikä ole ollut ongelmia.
Koittakaa hei jaksaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai vastaavasti itketään kuin kamalaa. Mies dokas ja heitti perheineen pellolle. Paheksutaan naapureita, joita ei näkynyt joulukirkossa tms. Kyllä joulusta pystyy ihan hyvin vääntää vielä tammikuun puoliväliin.
mitä lapsesi sai, entä miehesi ja mitä olet ostanut alennusmyynneistä.
Alue: Aihe vapaa
mieltä olen myös mä! Avuttomia idiootteja!