Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
HUI! Olihan varjelus mukana.
26.12.2006 |
Inhoan tunneleita ja ahtaita paikkoja yli kaiken. Joudun työni vuoksi kulkemaan Norjassa viikottain. Viime torstaina jäimme ruuhkan vuoksi jumiin pitkään tunneliin ja mua ahdisti todella paljon. Ei päässyt eteen eikä taakse, ei sivulle eikä ylös.
No niin, ja nyt se tunneli sitten romahti! Huh.
Viime viikolla ajoimme myös E6-tietä ja seuraavana päivänä se romahti Ruotsin puolella. Emme olleet kaukana siitäkään kohdasta.
Kiitokset vain suojelusenkeleille. Ensi viikolla pääsen taas tutustumaan Norjan vuonoihin, tervetuloa taas mukaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa