S-ryhmän "Suomalainen menestysresepti" uusi kausi alkaa kohta - vieläkö ostat viime kauden tuotteita?
Itse kokeilin muutamia tuotetta mutta siihen se jäi. Mattila Brosin Chopped Pork oli kyllä hyvää mutta hinta liian kova annoksen kokoon nähden.
Kommentit (709)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin Twisted oatsin molempia makuja ja oli mielestäni todella hyviä! Ruokavalioni ei sisällä valkoista sokeria, joten nämä menivät jälkkäristä 😄 ehdottomasti tulen jatkossakin ostamaan.
Maistamatta pahaa. Ostan vanukkaita sen sijaan.
Vanukkaat vaan on tosi sokerisia. Nämä puurot on sokerittomia.
Väitätkö ettei esimerkiksi taatelit sisällä yhtään sokeria?
Tuote ei sisällä lisättyä sokeria eli se on sokeriton.
Ei lisättyä sokeria ei ole synonyymi sanalle sokeriton. Taateleissa on sokeria, eli tuote sisältää sokeria, mutta ei lisättyä sokeria. On siis väärin kutsua tuotetta sokerittomaksi.
Katso vaikka tuotteen ravintosisältöä, missä lukee: Hiilihydraattia, joista sokeria 9,2g (10,22% tuotteen sisällöstä).
Piilosokeria on siis ihan runsaasti
Mutta luonnollinen hedelmien sokeri on terveellisempää kuin lisätty sokeri. Ja sitä lisättyä sokeria tuossa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä skeidaa kaikki, kunnon pätkä HK blöötä sinappiviivalla toimii.
T.Skäbä
Näin on, saatana!
T.Sonja
Juu, munkin twisted oaks oli ihan velliä ja suklaa brownie näytti enemmän kuralta lätäkössä, kuin puurolta... Iso pettymys tohon hintaan🤔
Tuleeko kekseistä vaan 6 kpl ? Mikä niissä on niin hyvää, kun sanotaan.
1 köftiksen söin noista kuudesta. Maistuu aivan kuralle. En suosittele kenellekkään
Vierailija kirjoitti:
1 köftiksen söin noista kuudesta. Maistuu aivan kuralle. En suosittele kenellekkään
Köftis oli OK mutta en ehkä ostaisi uudestaan. Täytettä saisi olla enemmän. Kaupassa nyt tarjolla vain Originell versiota.
Köftis on hyvää minun suussani. Tykkäsin kovasti, samoin loistava kotikokki sisareni. Piirakassa on sopivasti mausteita, niiden lämpö tuntuu, mutta ei polta. Ostin pakastealtaasta pussin, mutta tähän mennessä olen syönyt vain paistopisteestä ostettuja köftiksijä.
En edes tiedä mitä tuotteita on ohjelman myötä lanseerattu. Käyn kmarketissa ja smarketissa pari kertaa viikossa. Yleensä ostan samaa ruokaa mihin tottunut, saarioinen, felix jne. Kuulemma kalliita nämä ohjelmman tuotteet ja se ei houkuttele.
Köftis oli hyvää, täytettä vaan olisi voinut olla enemmän. Maapähkinäkeksit todella rasvaisia ja vähän mauttomia, suola oli noissa se paras osuus.
Köftis (pakaste): Ihan hyvä, mutta minun makuuni hieman liian tulinen. Odotin täytteessä olevan monipuolisemmin makua, esim. minttua tai muita yrttejä. Ostan jatkossakin, helppo lämmittää esim. iltapalaksi.
Bakerika: Ei eroa suuresti muista kekseistä, mutta toki lämmin keksi oli "luksusta". Saatan ostaa kerran pari vuodessa, ei oikein olla keksinsyöjiä.
Twisted oats: Tykkäsin! Hyvä maku ja koostumus molemmissa. Eivät kuitenkaan tule jokaviikkoiseen käyttöön, koska sisältävät kovaa rasvaa ja paljon sokeria. Kehittelisipä joku tällaisia vähäsokerisena ja ilman kookoskermaa.
Kalawursti (bratwurst): Jatkoon! En pidä kalan mausta, ja tässä ei onneksi kala maistunut :D Ravintosisällöltään on parempi kuin perinteinen makkara, koostumukseltaan on parempi kuin vegenakit.
Tofunkaltainen (maustettu): Jatkoon tämäkin! Kuivempaa kuin tofu ja muutenkin miellyttävämpi koostumus. Soijaa tulee syötyä monessa muodossa, joten tämä on kaivattu vaihtoehto tofulle.
Rebl-leivät: Spicy Italian oli muuten erinomainen, mutta liian suolainen. Voisin ostaa joskus uudelleenkin. Ruis-porkkala menetteli, maistuu varmaan porkkalan (kalan) ystäville.
Vierailija kirjoitti:
Köftis on hyvää minun suussani. Tykkäsin kovasti, samoin loistava kotikokki sisareni. Piirakassa on sopivasti mausteita, niiden lämpö tuntuu, mutta ei polta. Ostin pakastealtaasta pussin, mutta tähän mennessä olen syönyt vain paistopisteestä ostettuja köftiksijä.
Minusta se kuori on liian paksu tai hieman sitkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko finaalissa enää mitään tehtävää vai miten ne viimeiset pisteet koostetaan? Arvosteleeko tuomarit vaan lopulliset tuotteet (maku, pakkaus, markkinointisuunnitelma, yms)?
Onko missään vaiheessa ohjelmaa kerrottu tuotteiden arvioitua hintaa? Tuntuu, että niitä hintoja on pitänyt aina finaalin päätteeksi itse metsästää netistä s-kauppojen sivuilta tai odottaa, että joku palstalainen käy Prismassa katsomassa 😆
Minua voisi kiinnostaa kokeilla kaikkia, mutta jos hinnat hipoo pilviä, niin taidan kokeilla vain muutamaa. Jos vain yhtä, niin sitten Köftistä.
Minusta aiempina kausina on kyselty enemmän, minkä hintainen tuotteesta tulee ja välillä kyselty, pystytäänkö hinta-arviossa pysymään.
hintapisteestä jauhettiin viime kaudella ainakin loputtomasti.
makuvariantti, hintapiste, käsinäyte. Huvittavia sanoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta englanninkielisiä tuotteita.
Kokeile nyt edes Ribul Foodsin plank breadia.
Ribul Foods. Anna mun kaikki kestää :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistelin Katan Twisted oatseja kuluttajatutkimusvaiheessa. Tykkäsin tosi paljon ja ajattelin jo silloin että varmasti tulen niitä aina joskus ostamaan. Onpa harmi jos niitä muutetaan vielä paljonkin!
Olen vähän kade siitä, että olet päässyt testiraatiin maistelemaan ja arvioimaan tuotteita! Itsekin olen hakenut monena vuonna testaajaksi, mutta ei ole koskaan otettu yhteyttä. En tiedä vaikuttaako pohjoinen sijaintini.
Ja ei hätää, Kata sanoi jaksossa pistäneensä reseptit uusiksi ennen kotitestejä eli maistoit jo uusittuja reseptejä. Ne vaan ei vielä toiminut ulkonäön ja rakenteen puolesta (neste erottui liikaa, oli kokkareista). Makua testaajat kehuivat.
Päädyin Foodwestin testaajaksi ihan muuta kautta (gluteenittomia tuotteita) ja olen parin vuoden aikana maistellut monenlaista. Nämä oli
Muistathan sinäki, että testaajana sulla on täysi vaitiolovelvollisuus - myös sen jälkeen, kun tuotteet on kaupassa
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun näki finaalijakson teaseristä kaikki valmiit pakkaukset, kyllä se niin on, että Herkän härkäpaputofutuotteen nimeksi tuli "Tofun kaltainen". Äh, ei hyvä. Se Häfukin olisi ollut parempi.
"Tofun kaltainen" on kuvaus, ei erisnimi. Ja yleensä nämä "kaltainen" -sanat tiotepakkauksissa karkottavat asiakkaat. Esim. mansikan kaltainen, fetan kaltainen, tms, viittaa yleensä siihen siihen, ettei ole aitoa tavaraa, vaan jotain keinotekoista makuaromia sisältävä, mansikan tai fetan makua/koostumusta muistuttava "heikompi tuote". Onko tässä "Tofun kaltainen" -tuotenimessä sama vaara? Tofun kaltainen ei välttämättä houkuttele kokeilemaan.
Joku täällä sanoi tofun vertainen, se olisi hyvä tofufaneille. Itse ehdotan Häftis, yhtä helppo lausua kuin Köftis, mutta siinä on se hä-hä-härkäpapun alkutavu
Toivottavasti tofun kaltaisesta ei löydy partajouhia. Toinen herkkä sen pitkän partansa kanssa vähän liian lähellä massaa
Ajattelin kokeilla näistä tämän vuoden tuotteista vain TwistedOatsia, muut ei niin kiinnosta. Samassa hyllyssä oli kuitenkin ne leivät -30%, joten otin kokeeksi sen porkkalan ja spicy italian.
Söin just lounaaksi tuon porkkalan ja twisted oatsin omena-kinuskipullan.
Leivässä on lähes 500 kcal, aivan tajuton määrä joten jo yksistään se sai nikottelemaan.. muuten leipä oli tosi kosteaa mössöä, ei mielestäni poikennut mitenkään niistä kaupan valmiista mössökolmioleivistä. Ihan syötävää, jos ei muutakaan ole, mutta ei mitään ihmeellistä tai erikoista. En aio ostaa toiste. Saa nähdä millainen se toinen makuversio on, leipä vaikutti ainakin olevan ihan valkoista pullaa.
TwistedOats oli ihan nestemäistä litkua. Miksi? Tuleeko halvemmaksi tehdä, kun laitetaan vettä niin paljon? Kyllä mä oon tottunut siihen, että tuorepuurot on hieman kiinteämpiä. Maku ei sinällään ollut paha, mutta koostumus oli ikävä. En tätäkään miksikään terveelliseksi herkuksi luokittelisi, aika reippaasti rasvaa ja hiilaria, eikä sitten juurikaan kuitua ja proteiinia. En tiedä miksi ostaisin uudelleen. Harmi, koska ideana valmis tuorepuuro kaupanhyllyltä on hyvä. Suklaabrownieen ei kyllä kohdistu mitään odotuksia, jos sekin on samanlaista vetelää velliä.
Ai niin. Ostin viime viikolla ekaa kertaa niitä viimevuoden kisassa olleita kalatassuja. Ihan hirveän kuivaa! En osta niitäkään toiste, harmi sinänsä, sillä olisi mukava löytää uudenlaisia kalatuotteita arkeen.
"TwistedOats oli ihan nestemäistä litkua. Miksi? Tuleeko halvemmaksi tehdä, kun laitetaan vettä niin paljon?"
Kaurajuomapohjaisissa tuotteissa on haastavaa saada rakenne pysymään stabiilina. En usko, että on tahallaan vetistä.
Ei lisättyä sokeria ei ole synonyymi sanalle sokeriton. Taateleissa on sokeria, eli tuote sisältää sokeria, mutta ei lisättyä sokeria. On siis väärin kutsua tuotetta sokerittomaksi.
Katso vaikka tuotteen ravintosisältöä, missä lukee: Hiilihydraattia, joista sokeria 9,2g (10,22% tuotteen sisällöstä).
Piilosokeria on siis ihan runsaasti