S-ryhmän "Suomalainen menestysresepti" uusi kausi alkaa kohta - vieläkö ostat viime kauden tuotteita?
Itse kokeilin muutamia tuotetta mutta siihen se jäi. Mattila Brosin Chopped Pork oli kyllä hyvää mutta hinta liian kova annoksen kokoon nähden.
Kommentit (709)
Vierailija kirjoitti:
Keksit kuulemma koko ajan lopussa.
Nyt oli vähän niitä tavallisia Prismassa ~20 kpl mutta ei yhtään peanut butter versiota josta tykkään enemmän :(
Vihaan s-markettia Taneli Mäkelän takia enemmän kuin mitään, vetäisin varmaan turpaan jos se vinoleuka tulisi kadulla vastaan.
Onko kalamakkaroissa yhtään kalan makua? Vai maistuvatko ihan "tavalliselta" makkaralta?
Maistoin sitä Mattilan pulled porkkia.
Ensinnäkin hinta: liian kallis sellaisenaan pienestä määrästä possua sekä juustomakaronia, mutta -30% lapulla kohtuullinen. Itse annos oli pakattu vähän ikävästi, possu oli teollisen näköinen kökkökasa ja lisukkeet (punasipuli + kastike) loikoilivat juustopastan päällä, täysin sotkeentuneina pakkauksistaan.
Ruoan maku oli possun osalta hyvä, suorastaan maukas. Pasta ei maistunut millekään, olisin kaivannut vahvempaa juustoa. Pastan juustomaisen venyvä rakenne kuitenkin miellytti, kiva cheese pull. Kastike (bbq) ei tuonut annokseen mitään kaivattua lisää, punasipuli oli itselleni jopa pettymys. Yleensä pidän marinoidusta sipulista, mutta tämä maistui lähinnä viinaiselle(?).
Muuttaisin annosta niin, että hioisin vielä juustopastan reseptiikkaa makujen osalta. Jos juusto maistuisi kunnolla, kastike jäisi turhaksi. Possua olisin kaivannut lisää, ja sitä myös ostaisin sellaisenaan erikseen pakattuna.
Vanhoista kausista jäi jotain, mutta tältä kaudelta jäi kalawursti ja tuorepuuro. Ne ovat hyviä ja hintansa arvoisia. Niitä ostan säännöllisesti.
Possujuustomakaronia odotin, mutta makuuni ei sovi lainkaan.
Tahinismoothieta, falleroa ja umpipiirakkaa ostan harvakseltaan. Shusiketta olisin maistanut, mutta en koskaan löytänyt.
Jemman kilpailutuotteita en enää osta, mutta heidän vanha tuotteensa lohikukko maistuu ja savustettu broilerikuutiot. Kukko sinällään ja kuutioista tulee hyvää mitä tahansa.. Kastiketta, keittoa, pastaa, leivän päällä
Mä en vielä ole sisäistänyt sitä, että kalan makua ei lopputuotteesta tunnista. En jotenkin viehäty ajatuksesta. Siksi Kalatassujakin vähän karsastan. Vrt. Mansikkahillo, joka ei maistu mansikalle.
On siinä kalan maku. Ja se vain maistuu paremmalle kuin mikään muu makkara. Ehkä yksi syy on se, että siinä on hitusen vähemmän suolaa.
Se maistuu myös kylmänä.
Vierailija kirjoitti:
Maistoin sitä Mattilan pulled porkkia.
Ensinnäkin hinta: liian kallis sellaisenaan pienestä määrästä possua sekä juustomakaronia, mutta -30% lapulla kohtuullinen. Itse annos oli pakattu vähän ikävästi, possu oli teollisen näköinen kökkökasa ja lisukkeet (punasipuli + kastike) loikoilivat juustopastan päällä, täysin sotkeentuneina pakkauksistaan.
Ruoan maku oli possun osalta hyvä, suorastaan maukas. Pasta ei maistunut millekään, olisin kaivannut vahvempaa juustoa. Pastan juustomaisen venyvä rakenne kuitenkin miellytti, kiva cheese pull. Kastike (bbq) ei tuonut annokseen mitään kaivattua lisää, punasipuli oli itselleni jopa pettymys. Yleensä pidän marinoidusta sipulista, mutta tämä maistui lähinnä viinaiselle(?).
Muuttaisin annosta niin, että hioisin vielä juustopastan reseptiikkaa makujen osalta. Jos juusto maistuisi kunnolla, kastike jäisi turhaksi. Possua olisin kaivannut lisää, ja sitä myös os
Itse en olisi kyseistä moskaa kuvannut noin näteillä adjektiiveilla, pääsääntöisesti. Kallis hinta, teollinen, mauton ja epämääräiseksi sotkeentunut tosin osuivat juuri kohdalleen. Itselle eka ja vika kerta kun tuli ostettua, oli hintaansa nähden pahinta kuraa ikinä
Keksit kuulemma koko ajan lopussa.