Montako vuotta keskimäärin?
On siihen että alkaa ulkonäöllisesti ns. rupsahtaa jos ikä on nyt 31? Kauan tuosta menee?
Kommentit (8)
Riippuu ihan hiton monesta asiasta. Geenit, elämäntavat jne.
Mun äitini alkoi harmaantumaan kun ikää tuli 30. Samaan aikaan ilmestyi myös ensimmäiset pysyvät uurteet otsaan. Mulla on nyt ikää 38, ei ainoatakaan harmaata hiusta. Katselin vähän aikaa sitten vanhoja kuvia ja näytän aika lailla samalta edelleen kun kolmekymppisenä, muutama kilo on vähemmän eli kasvot kaventuneet. Siinä kaikki. Olen sattunut perimään vissiin isäni suvusta "nuorennäköiset" geenit. Kaipa sitä sitten ottaa ja tupsahtaa jossain kohden kertalaakista mummelilookiin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Syntymän jälkeen jokainen seuraava hetki on lähempänä rapistumista ja kuolemaa.
Sinkkumies
Tämä ei ole totta
Täytin kesällä 54. Nyt olen alkanut rupsahtamaan hitaasti, mutta varmasti. Että on sinulla ap vielä aikaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Tämä ei ole totta
Miten niin? Et voi syntyä kahdesti. Aika etenee ja se jättää meistä vääjäämättä jokaiseen jälkensä se millaisia ja miten on toinen juttu.
Eri
No yleensä vasta selvästi vasta yli 70 vuotiaana. Älä mieti tommosia tossa iässä.
Mä olen 44v. enkä ole mitenkään kauheasti rupsahtanut. Ei ole harmaita hiuksia, ei ole pahemmin ryppyjä naamassa. Silmäpussit tulee välillä kun unet jää liian vähiin. Silmien alla mulla on aina ollut jonkun verran tummuutta.
Sinkkumies