Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmän "Suomalainen menestysresepti" uusi kausi alkaa kohta - vieläkö ostat viime kauden tuotteita?

Vierailija
16.11.2023 |

Itse kokeilin muutamia tuotetta mutta siihen se jäi. Mattila Brosin Chopped Pork oli kyllä hyvää mutta hinta liian kova annoksen kokoon nähden.

Kommentit (709)

Vierailija
641/709 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsin epäkiinnostavia tuotteita kaikki.

Köftis sopii hyvin mun suuhun. Kiva pieni polte jää kieleen. Yksi riittää, Laitan sen pakkasesta  mikroon noin minuutiksi.  Pussissa 6 kpl,maku original. En tiedä onkokaan toista makua ( oriental) lanseerattu myyntiin.

Vierailija
642/709 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä, ettei näistä Menestysresepti-tuotteista järjestetä koskaan maistatuksia S-kaupoissa. Ehkeivät luota tarpeeksi makuun.

Eiks se oo niin, että kauppa ei varsinaisesti järjestele jo myynnissä olevista tuotteista maistajaisia, vaan se on ihan tuotteen tuottajan asia, jos haluaa tuotettaan maistattaa. 

Ässäryhmällä taitaa olla jotennin nihkeä suhtautuminen näihin konsulentti-maistatuksiin. Harvemmin nimittäin Prismassa on minkään tuotteen edustajaa paikalla, kun taas Cittarissa hyvinkin usein. Voiko S vaatia jotain kompensaatiota vai miksi näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/709 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä, ettei näistä Menestysresepti-tuotteista järjestetä koskaan maistatuksia S-kaupoissa. Ehkeivät luota tarpeeksi makuun.

Eiks se oo niin, että kauppa ei varsinaisesti järjestele jo myynnissä olevista tuotteista maistajaisia, vaan se on ihan tuotteen tuottajan asia, jos haluaa tuotettaan maistattaa. 

Ässäryhmällä taitaa olla jotennin nihkeä suhtautuminen näihin konsulentti-maistatuksiin. Harvemmin nimittäin Prismassa on minkään tuotteen edustajaa paikalla, kun taas Cittarissa hyvinkin usein. Voiko S vaatia jotain kompensaatiota vai miksi näin?

Koskeeko nihkeys pelkästään Prismaa? Nimittäin meidän kaupungin Sokoksen S-herkussa (s-market) on lähes jokaisella asiointikerrallani jonkin tuotteen maistatus menossa.

Vierailija
644/709 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tämään Spicy Italian -leipää siten, että lämmitin leipää hetken molemmilta puolilta paistinpannulla, niin että pippurijuusto vähän sulaa ja leivän pinnasta tulee hiukan rapea. Olipas hyvää! Mukava pieni mausteisuus kastikkeessa. Levittelin täytteet (vegesalamit ja juustot) tasaisemmin joka kohtaan ennen paistoa. Haukkasin leipää ensin kylmänäkin ja silloin reunapalat oli mauttomia ja kuivia, siksi halusin fiksailla täytteet levittymään kokonaisvaltaisemmin.

Vierailija
645/709 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistopisteen Köftistä testattu, ei jatkoon. Maistui ihan teolliselle, hieman tuliselle lihapiirakalle, vaikkei lihaa ollutkaan. En tarjoaisi vieraille. 

Vierailija
646/709 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kyselty niitä testauksia, niin täältä löytyy arvioinnit Menestysreseptin vegaanisista tuotteista:

Mukana siis kaikki muut tuotteet paitsi Kalawurstit ja Rebl:nn Spicy Italian.

Vierailija
647/709 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalawursti kokeiltu tänään takassa ja oli kyllä hyvää.

varmasti ostan jatkossakin. 

Vierailija
648/709 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rebelin Spicy on mun makuun liian suolainen. Harmi. 

Vierailija
649/709 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko nihkeys pelkästään Prismaa? Nimittäin meidän kaupungin Sokoksen S-herkussa (s-market) on lähes jokaisella asiointikerrallani jonkin tuotteen maistatus menossa.

No en osaa sen enempää sanoa, meidän lähin S-market on niin rupuinen että siellä tuskin maistatellaan yhtään mitään.

Vierailija
650/709 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testissä oli Twisted Oatsin suklaamaku. Yleensä en tykkää kauheasti suklaasta (muuta kuin patukkana) ja ennakko-odotukseni oli tuhti, ällömakea. Mutta mutta, yllätyinkin positiivisesti. Tykkäsin tästä ja voisin ostaa uudelleenkin. Ei ollut liian makea eikä suklaa ollut liian tuhtia. Tämän koostumus oli kuohkeampi/vaahtoisampi kuin sen omena-kinuskipullan, joka oli vielä löysempää. Kansi aukeni hyvin molemmissa, ei repeytynyt.

Vielä testaamatta Tofun kaltainen sekä Reblin Porkkala ja Smoky.

Vierailija
651/709 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle oli juuri sopiva suola. Tykkään muutenkin suolaisesta ja mausteisesta. Ainoa miinus tuli siitä, ettei tuotteen täytteitä ole levitetty tasaisesti. Reunat jää liian kuiviksi ja mauttimiksi.

Tietääkö muuten kukaan minkä valmistajan vegesalamia on käytetty tässä leivässä? 

Vierailija
652/709 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falleroita kokeilin mutta oli semmoista kuraa ettei syö susikaan, ihan ihme paskaa tälläkin kaudella 6 keksiä pakkasesta ja itse paistat vielä-täh

Vierailija
653/709 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle oli juuri sopiva suola. Tykkään muutenkin suolaisesta ja mausteisesta. Ainoa miinus tuli siitä, ettei tuotteen täytteitä ole levitetty tasaisesti. Reunat jää liian kuiviksi ja mauttimiksi.

Tietääkö muuten kukaan minkä valmistajan vegesalamia on käytetty tässä leivässä? 

Ei varmaan voida laittaa täytettä reunoille, kun se sotkisi pakkauksen.

Vierailija
654/709 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on Santun Seitan -merkin Vegvursti pepperoni. Melko kallis: 75g pakkaus n. 5e.

Vierailija
655/709 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin Twisted oatsin molempia makuja ja oli mielestäni todella hyviä! Ruokavalioni ei sisällä valkoista sokeria, joten nämä menivät jälkkäristä 😄 ehdottomasti tulen jatkossakin ostamaan.

Maistamatta pahaa. Ostan vanukkaita sen sijaan.

Vanukkaat vaan on tosi sokerisia. Nämä puurot on sokerittomia.

Väitätkö ettei esimerkiksi taatelit sisällä yhtään sokeria?

Vierailija
656/709 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka paljon mitäkin tuotetta on myyty kaupoissa ensimmäisen kuukauden aikana, puolen vuoden aikana ja vuoden aikana.

mun lähikaupasta löytyi vain niitä pähkinävoikeksejä, joita ei tehnyt mieli. Myynti olisi siis kovempi, jos tuotteita olisi hyllyssä. Luultavasti siis loppuneet heti. Viime vuonna menestysreseptituotteet oli hyvin esillä, ne oli laputettu mainoskyltin kanssa, mutta tällä kertaa en löytänyt edes hyllypaikkoja, vaikka menin kalahyllyt, makkarahyllyt, jogurttihyllyt, eineshyllyt.. onkohan niitä ollutkaan meillä Espoossa

Vierailija
657/709 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä skeidaa kaikki, kunnon pätkä HK blöötä sinappiviivalla toimii.

T.Skäbä

Vierailija
658/709 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekseillä on hurja hinta. IL luki , että kaupoissa melkein loppuun myyty. Taitaa olla sitä alku huumaa , kun kaikki haluaa kokeilla.

Vierailija
659/709 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykännyt keksien mausta, joten ei tule toista ostokertaa. Ihmetyttää nämä "keksihysteria iski" -otsikot. 

Vierailija
660/709 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin Twisted oatsin molempia makuja ja oli mielestäni todella hyviä! Ruokavalioni ei sisällä valkoista sokeria, joten nämä menivät jälkkäristä 😄 ehdottomasti tulen jatkossakin ostamaan.

Maistamatta pahaa. Ostan vanukkaita sen sijaan.

Vanukkaat vaan on tosi sokerisia. Nämä puurot on sokerittomia.

Väitätkö ettei esimerkiksi taatelit sisällä yhtään sokeria?

Tuote ei sisällä lisättyä sokeria eli se on sokeriton. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän