Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja se oli sitten siinä Tinderin kanssa

Vierailija
15.11.2023 |

Profiili lähtee hetken päästä poistoon ellei kukaan keksi syytä jatkaa. Tulee yksinkertaisesti liian vähän matcheja ja nekin harvat on liian epämääräisiä. Tämä siitä huolimatta että ikähaarukka ja alue on varsin laajat.
Miksi siis pitäisi jatkaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää käyttäny tinderiä juuri ollenkaan ku sit yks kerta päätin lisätä etäisyyttä ja kokeilla läpällä laskea itähaitaria +20. Olin ite 33. Mätsäsin samantien yhen 23 vuotiaan kanssa, joka oli yli 100km päästä ja selvis et se oli just nostanu about viikko aiemmin ikähaitarinsa ylemmäs. Noh siinä sitte juteltiin ja tein jotain mitä en koskaan oo ennen tehny. Ei ees tuntia oltu juteltu ku heitin, että pääsen lauantaina tähän ja tähän aikaan töistä ja mulla on seuraavan kerran tiistaina töitä tästä alkaen, tervetuloa leikkimään kotia siihen asti kun taas meen töihin. Ajattelin ihan huvin vuoks et kiva tällänen pieni kotileikki vaihteeks 3 vuoden sinkkuilun jälkeen, mut miten kävikään? Oli niin kiva leikki, et seuraavalla viikolla uudestaan ja nykyään asutaan yhdessä ja lapset (jotka on isällään joka toinen vk ja nähtiin alkuun

Ap:lla oli 50 kilometrin etäisyys asetuksissa. Silti vastaan tuli profiileja sitä kauempaa. Tuo 50 kilometriä on kyllä oikeasti aika paljon.

Vierailija
22/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän sentään onneani siitä että selvisin halvalla. Teininä poltin kesän aikana yli 100 euroa yhteen maksulliseen treffipalstaan enkä saanut sillä rahalla yhtään vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä Tinderiä matkustellessa ulkomailla. Niin minäkin teen. M28

Vierailija
24/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä Tinderiä matkustellessa ulkomailla. Niin minäkin teen. M28

En matkusta ulkomaille.

Vierailija
25/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä oon testaillu Tinderiä. Paljon on samoja naamoja naisissa vuodesta toiseen. Vaikka ihan siistejä. Ihan rahastus tuo on. Ilmaisversiolla ei tee yhtikäs mitään miehenä, ellet ole joku mr universum. Itellä kyllä osumia tasaiseen tahtiin, mutta ei mitään mikä kiinnostaisi. Itseni ikäiset naiset ovat suoraan sanoen ihan kamalia. Nuoret kivempia, mutta siinä tietenkään sitten mitään tulevaisuutta ole.

Juttu on niin, että pillua kannattaa ostaa ja kumppaniehdokkaita tiirailla kaupassa. Pysyy virkeämpänä.

Vierailija
26/29 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin Tinderin ja Facebookin ja vieläkin olen hengissä ja voin hyvin.

27/29 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

28/29 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
29/29 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Lisää kommentteja?

Ketjussa kiteytyy nettideittailun ongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän