Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja se oli sitten siinä Tinderin kanssa

Vierailija
15.11.2023 |

Profiili lähtee hetken päästä poistoon ellei kukaan keksi syytä jatkaa. Tulee yksinkertaisesti liian vähän matcheja ja nekin harvat on liian epämääräisiä. Tämä siitä huolimatta että ikähaarukka ja alue on varsin laajat.
Miksi siis pitäisi jatkaa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös häivyin sieltä. 

Mielensäpahoittaja

Vierailija
2/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ikä ja mikä ikähaarukka 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ikä ja mikä ikähaarukka 

30+ ja 25-45.

Vierailija
4/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kannattaakin yrittää vain Jackpottin tai sitten toinen vaihtoehto ei mitään. Odotukset ovat vain aavistustun nollan yläpuolella.

Vierailija
5/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin pari vuotta sitten. Parempi ilman. 

Vierailija
6/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä kannattaakin yrittää vain Jackpottin tai sitten toinen vaihtoehto ei mitään. Odotukset ovat vain aavistustun nollan yläpuolella.

Hylkäsin kaksi kolmesta. Ei voi sanoa että olisin tavoitellut mitään ihmeellisempää.

Vierailija
7/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mä poistin sen 2v. sitten. Tapasin myöhemmin muuta kautta mieheni.

Vierailija
8/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään kertoa yhtään syytä jäädä sinne kun kerran ei ilmeisesti tapaa ketään?

Vierailija
9/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on sitten historiaa. Ainahan voi luoda uuden profiilin jos kiinnostaa yrittää uudelleen. En pitäisi henkeä.

10/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP mies vai nainen?

Vierailija
11/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Oletko AP mies vai nainen?

Ap on mies.

Vierailija
12/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain kun tajusit, että oikeasti kyseessä on vain peli, jolla sen omistaja yrittää tienata rahaa epätoivoisten miesten kustannuksella.

Vierailija
13/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään kertoa yhtään syytä jäädä sinne kun kerran ei ilmeisesti tapaa ketään?

Ne jää jotka hakee vain seksiseuraa.

Vierailija
14/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jää jotka hakee vain seksiseuraa.

Silti tykkäyksiä ja niitä tärkeitä matcheja tulee aivan liian vähän.

Vierailija
15/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää käyttäny tinderiä juuri ollenkaan ku sit yks kerta päätin lisätä etäisyyttä ja kokeilla läpällä laskea itähaitaria +20. Olin ite 33. Mätsäsin samantien yhen 23 vuotiaan kanssa, joka oli yli 100km päästä ja selvis et se oli just nostanu about viikko aiemmin ikähaitarinsa ylemmäs. Noh siinä sitte juteltiin ja tein jotain mitä en koskaan oo ennen tehny. Ei ees tuntia oltu juteltu ku heitin, että pääsen lauantaina tähän ja tähän aikaan töistä ja mulla on seuraavan kerran tiistaina töitä tästä alkaen, tervetuloa leikkimään kotia siihen asti kun taas meen töihin. Ajattelin ihan huvin vuoks et kiva tällänen pieni kotileikki vaihteeks 3 vuoden sinkkuilun jälkeen, mut miten kävikään? Oli niin kiva leikki, et seuraavalla viikolla uudestaan ja nykyään asutaan yhdessä ja lapset (jotka on isällään joka toinen vk ja nähtiin alkuun sillon ku ne ei ollu mulla) kutsuu häntä isäpuoleks :)

16/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nyt vähän tsempata sua ap. Minulla on hyviä kokemuksia Tinderistä. Olin siellä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Ja yhteensä 8:a miestä tapasin kuitenkin uudelleen ensitreffien jälkeen. Eli siinä mielessä ihan hyvät luvut, kun olen kuullut, että moni nainen on tavannut vain outoja tyyppejä sitä kautta.

Tammikuussa aion ladata Tinderiin uudelleen.

Vierailija
17/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää käyttäny tinderiä juuri ollenkaan ku sit yks kerta päätin lisätä etäisyyttä ja kokeilla läpällä laskea itähaitaria +20. Olin ite 33. Mätsäsin samantien yhen 23 vuotiaan kanssa, joka oli yli 100km päästä ja selvis et se oli just nostanu about viikko aiemmin ikähaitarinsa ylemmäs. Noh siinä sitte juteltiin ja tein jotain mitä en koskaan oo ennen tehny. Ei ees tuntia oltu juteltu ku heitin, että pääsen lauantaina tähän ja tähän aikaan töistä ja mulla on seuraavan kerran tiistaina töitä tästä alkaen, tervetuloa leikkimään kotia siihen asti kun taas meen töihin. Ajattelin ihan huvin vuoks et kiva tällänen pieni kotileikki vaihteeks 3 vuoden sinkkuilun jälkeen, mut miten kävikään? Oli niin kiva leikki, et seuraavalla viikolla uudestaan ja nykyään asutaan yhdessä ja lapset (jotka on isällään joka toinen vk ja nähtiin alkuun sillon ku ne ei ollu mulla) kutsuu häntä isäpuoleks :)

Sitten siinä on se ettei ap ole ajamassa 100 kilometriä kenenkään luo.

Vierailija
18/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä haluaisin nyt vähän tsempata sua ap. Minulla on hyviä kokemuksia Tinderistä. Olin siellä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Ja yhteensä 8:a miestä tapasin kuitenkin uudelleen ensitreffien jälkeen. Eli siinä mielessä ihan hyvät luvut, kun olen kuullut, että moni nainen on tavannut vain outoja tyyppejä sitä kautta.

Tammikuussa aion ladata Tinderiin uudelleen.

Nyt tuli tosi vahva fiilis, että et muuten lataa :D oon ihan varma, et tammikuussa sulla on jo joku jonka takia et lataa.

Vierailija
19/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuit Jackpottiin. Tuo on ainoa oikea tapa toimia siellä.

Vierailija
20/29 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää käyttäny tinderiä juuri ollenkaan ku sit yks kerta päätin lisätä etäisyyttä ja kokeilla läpällä laskea itähaitaria +20. Olin ite 33. Mätsäsin samantien yhen 23 vuotiaan kanssa, joka oli yli 100km päästä ja selvis et se oli just nostanu about viikko aiemmin ikähaitarinsa ylemmäs. Noh siinä sitte juteltiin ja tein jotain mitä en koskaan oo ennen tehny. Ei ees tuntia oltu juteltu ku heitin, että pääsen lauantaina tähän ja tähän aikaan töistä ja mulla on seuraavan kerran tiistaina töitä tästä alkaen, tervetuloa leikkimään kotia siihen asti kun taas meen töihin. Ajattelin ihan huvin vuoks et kiva tällänen pieni kotileikki vaihteeks 3 vuoden sinkkuilun jälkeen, mut miten kävikään? Oli niin kiva leikki, et seuraavalla viikolla uudestaan ja nykyään asutaan yhdessä ja lapset (jotka on isällään joka toinen vk ja nähtiin alkuun sillon ku ne ei ollu mulla) kutsuu häntä isäpuole

En taas tiedä onnistuko tää lainaus, mut siis tähän: "Sitten siinä on se ettei ap ole ajamassa 100 kilometriä kenenkään luo."

En ajanut mäkään, mies tuli tänne.