Jos ikävöit jotakuta, niin MITÄ asiaa hänessä ikävöit eniten? Kerro se :)
Mä ikävöin henkilöä, jonka syliin sovin paremmin kuin kenenkään toisen koskaan. Emme tapaa enää, mutta hänessä eniten jään ikävöimään sitä, miten hän otti mut viereensä kainaloon ja piti mua siinä. Katse oli tosi tärkeä, miten hellästi hän mua katsoi samalla, kun lepäsin hänen käsivarsilla. Pelkään, ettei sellaista enää koskaan tule mun kohdalle. Se riipaisee.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Asioita, joita tehtiin, oli hyvä olla yhdessä. Enää ei ole mitään yhteyttä.
Mitä tapahtui, ettei enää yhteyttä? Ystäväkö kyseessä? Oletteko molemmat naisia?
Mulla on just nyt ylläni sama vaate kuin silloin, kun me tavattin. Ikävöin hänessä sitä miten meidän kahden keskustelu inspiroi ja sytytti. Fyysinen veto painui mieleen myös. Muistan sen sähkön ja jännän vetovoiman, joka meidän välillä oli oikeastaan heti. Vietin hänen kanssaan sen jälkeen aikaa monena päivänä ja tunne voimistui koko ajan. Meidät erotti (mun mielestä) välimatka, mutta toisaalta ei sitä nyt niin hirveästi edes ollut. Ehkä hän ei vaan enää välittänyt, vaikka alussa tuntui, että tunne oli tosi voimakas.
Duunin jälkeen oli aina himassa lämmintä tiukkaa piirasta tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioita, joita tehtiin, oli hyvä olla yhdessä. Enää ei ole mitään yhteyttä.
Mitä tapahtui, ettei enää yhteyttä? Ystäväkö kyseessä? Oletteko molemmat naisia?
Niin. Jollain naisillahan on munatkin.