Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Aaltola voisi tehdä kääntääkseen negatiivisen kierteensä?

Vierailija
15.11.2023 |

Kundihan on mitä sopivin Nato-ajan pressa, mutta jostain syystä muutamat päämediat ovat nyttemmin kääntäneet hänelle selkänsä. Viimeksi HS kirjoitti sangollisen verran sontaa hänestä. Jotain tarttis siis nyt tehdä, että kurssi saadaan sojottamaan taas ylöspäin. Mutta mitä?

Kommentit (208)

Vierailija
141/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari voisi tehdä jutun esim. Niistä maailman valtioista, joissa valtionpäämies on avoimesti homoseksuaali. Varmasti aihe kiinnostaisi suomalaisia. Olisi ajankohtainen aihe.

Sitä voi äänestäjät miettiä, miksi Hesari ei tee sellaista juttua.

Tai juttua Haaviston autoista.

Vierailija
142/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaltola on epäonnistunut viimeaikaisissa tv-tenteissä. Siinä on peiliin katsomisen paikka hänellä itsellään. Myös jotkut hänestä tehdyt lehtijutut ovat olleet hänen kannaltaan katsottuna kielteisiä, jopa törkeitä.

missä tv.tenteissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä(kin) ketjussa on eri puolueiden trolleja mustamaalaamassa Aaltolaa.

Vierailija
144/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltola ei pysy totuudessa 

hyh 

valehteleva pressa 

EI 

Vierailija
145/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ketään mustamaalata, vaan tuodaan esiin epätarkkuuksia joita hän ihan itse on päästellyt suustaan. 

Vierailija
146/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltolasta tulee mieleen heikosti koulussa ja kaveripiirissä pärjännyt kundi, joka alkoi harrastaa nyrkkeilyä saadakseen edes jotain suosiota.

Myöhemmin se pääsi piireihin joissa vahingossa pääsi kiipimään kuopasta. Mutta sieltä se heikkolahjainen juntti edelleen löytyy kun puhuttaa jätkää puolikin tuntia.

Vierailija
147/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al holin ajoista pitäisi kirjoittaa juttu. Eikö joku virkamies joka kieltäytyi IS pa jo lais tn hausta siirretty toisiin tehtäviin ja kun juttu sai julkisuutta niin hänet palautettiin.

Onko se presidenttimäistä käytöstä.

Fiksu äänestäjä itse arvioi ehdokkaat.

Hesari ei ole objektiivinen.

Vierailija
148/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Hesari voisi löytää enemmän aiheita Haaviston elämästä? Eikö se ollut joku juttu muutama vuosi sitten?

Hesari pyrkii nyt manipuloimaan vaalitulosta. Ei ole objektiivinen esitellessään ehdokkaita.

Fiksu äänestäjä tajuaa tämän.

Haaviston osaa ei ilmeisesti ole vielä julkaistu. Stubb, Halla-aho ja Aaltola ainakin on, keitä muita? Tuolta laatulehdestä ei löydy mitään listausta juttusarjasta.

Vierailija
149/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltolan paras avu on teräsmiesposeeraus 

se ei nyt riitä vaikka muija haluaakin pressan puolisoksi 

molemnat vastenmielisiä mielestäni 

Vierailija
150/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä(kin) ketjussa on eri puolueiden trolleja mustamaalaamassa Aaltolaa.

Ja itse olet valitsijayhdistyksen trolli?

Vierailija
151/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Objektiivinen media tonkikoot kaikkien ehdokkaiden taustoja yhtä agressiivisesti. Ei vain yhden ehdokkaan.

Nyt on manipulointia medialta.

Yhtä mustamaalataan.

Fiksu äänestäjä kysyy miksi ja näkee vaikuttaminen taakse, manipulointiyrityksen taakse.

Vierailija
152/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ketään mustamaalata, vaan tuodaan esiin epätarkkuuksia joita hän ihan itse on päästellyt suustaan. 

Mitkä on ne Haaviston epätarkkuudet, joita vuosien varrella on päästellyt suustaan? Al holin tapaus ja muut?

Fiksu äänestäjä arvioi itse ehdokkaita.

Nyt on median mustamaalaus käynnissä.

Vierailija
153/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on mustamaalaamista että kerrotaan epätarkkuuksista joita ehdokas itse on kertoillut/satuillut?

Vierailija
154/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Objektiivinen media tonkikoot kaikkien ehdokkaiden taustoja yhtä agressiivisesti. Ei vain yhden ehdokkaan.

Nyt on manipulointia medialta.

Yhtä mustamaalataan.

Fiksu äänestäjä kysyy miksi ja näkee vaikuttaminen taakse, manipulointiyrityksen taakse.

Minä näen tässä Aaltolalle maneerisen lauserakenteen.

Vierailija
155/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Hesari voisi löytää enemmän aiheita Haaviston elämästä? Eikö se ollut joku juttu muutama vuosi sitten?

Hesari pyrkii nyt manipuloimaan vaalitulosta. Ei ole objektiivinen esitellessään ehdokkaita.

Haaviston osaa ei ilmeisesti ole vielä julkaistu. Stubb, Halla-aho ja Aaltola ainakin on, keitä muita? Tuolta laatulehdestä ei löydy mitään listausta juttusarjasta.

Objektiivinen laatulehti ilmeisesti kohtapuolin julkaisee laajan artikkelin Haaviston mustamaalamiseksi. Luotammeko tähän? Laatulehden objektiivisuuteen?

Fiksu äänestäjä itse arvioi ehdokkaansa.

Vierailija
156/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari on vihervassari lehti jonka nuorten toimittajien päämotto on käyttää valtaa, ei levittää tietoa. Se kiinnostaa toimittajia.

Vierailija
157/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö erävaellukselle, jossa retken johtajana olisi Mika Aaltola?

En minäkään, en lähtisi edes eväsretkelle joka olisi Mikan vastuulla. Tunnen tuon tyypin ihan hyvin. Leuhkii ja mahtailee, mutta tiukan paikan tullen muuttuu ruikuttajaksi joka piiloutuu muiden selkien taakse.

Vierailija
158/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Objektiivinen laatulehti ilmeisesti kohtapuolin julkaisee laajan artikkelin Haaviston mustamaalamiseksi. Luotammeko tähän? Laatulehden objektiivisuuteen?

Hesarilla on juttusarja Mäntyniemen pesänjakajat, jossa käsitellään kyllä kaikki nekin ehdokkaat joita ei vielä ole käsitelty. Voit luottaa siihen.

Vierailija
159/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää missä.maissa on homoseksuaali päämies?

Vierailija
160/208 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on monelle suomalaiselle kynnyskysymys, samaa sukupuolta oleva presidentin puoliso. Kynnyskysymys loppupeleissä.