Minkä hemmetin takia laitatte miehet niitä noloja salikuvia tinderiin?
Painan kaikille salikuville raksin. Toinen varma raksi tulee, jos teksti puuttuu kokonaan tai on käytetty vain emojia.
noin 1 % miehistä ansaitsee minulta sydämen. Ja ei, ei ole kysymys seksin perässä olevista alfauroksista, vaan ihmisistä, monenlaisista ja monen kokoisista, joilla on jotain kerrottavaa ihmisyydestä.
Kommentit (48)
No hyvä, että laitat raksin, koska et ole sitten se oikea minulle.
Christiiina kirjoitti:
Ei se haittaa, jos on yksi treenkuva, mutta se on outoa, jos kaikki kuvat ovat treenikuvia
Minusta taas hyvä tietää, jos jollekin se treenaaminen on niin tärkeää.
Tässäkään ei ole eroa sukupuolten kesken. Salikuvia, puuttuvia tekstejä tai pelkkiä emojeja löytyy niin naisilta kuin miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Koska emme laita alastonkuvia onlyfansiin.
Mukava nimi tällä maailman vanhimman ammatin harrastuksella, naiset heiluvat pyrstö pystyssä myymässä itseään.
Ihanaa miehet, laittakaa samaa plaatua olevia kuvia kehiin, tasa-arvo nääs. Tyttöjä taitaa kyllä kiinnostaa paksu lompakko ja tilienne saldot. Onneksi en heilu näillä markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama naisilla, sali ja rakkien kuvia riittää, ei jatkoon.
Ja syöpäisiä matkustus-kuvia, sellainen akka lentää kaaressa roskiin.
Minkälainen on syöpäinen matkakuva?
En ole tinderissä mutta mun matkakuvissa on upeita maisemia tai kauniita yksityiskohtia esim rakennuksista.
Mulle ehdoton nono olisi kaljatölkki kourassa tai kalliin skumpan kilistely. Tai no, kaikki alkoon viittaava vaikken absolutisti olekaan. Juon mielelläni ruokaviiniä tai joskus kesällä drinkin mutta en pidä asian korostamisesta.
Miehet pistävät näitä kuvia Tinderiin tarkoituksella, jotta kaltaisiasi ei-toivottuja naisia voidaan välttää.
Oletko koskaan kuullut sanontaa - dodging the bullet?
Fiksuja ne miehet on!
Joo yök. Varsinkin ne pelin edessä otetut kuvat joissa esitellään lihaksia omahyväinen ilme naamalla ovat kuvottavia. Vasuriin menee poikkeuksetta.
Ja voin nyt heti todeta että treenaan itsekin, eli mitään läskikommentteja on turha tulla heittelemään.
Sali, matkustus, viinilasi ja koirakuvat aiheuttaa välittömän inhoreaktion.
No ap ei ole sellainen, jota salikuvat kiinnostaa. Mutta se ei tarkoita etteikö ne muita kiinnostaisi. Sen takia voi just tehdä sen valinnan.
Vierailija kirjoitti:
Sali, matkustus, viinilasi ja koirakuvat aiheuttaa välittömän inhoreaktion.
Tuo on vaan hyvä asia, että kerrotaan mistä ollaan kiinnostuneita. Kaikille on selvää, ettei pidetä samoista asioista ja ei ole mitään yhteistä.
Miksi te vaitatte noista kuvista? Ihan selvää ettei tyypit ole teitä varten sitten, joten olkaa kiitollisia vaan, kun saatte tiedon jo ilman tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tinderissä mutta mun matkakuvissa on upeita maisemia tai kauniita yksityiskohtia esim rakennuksista.
Juuri tuollainen.
Naiset tienaavat pyllykuvillaan hurjia summia, verotuloissa loistavat poissaolollaan. Eivät siis maksa veroja lainkaan.
Miehet tekevät töitä ja pitävät tätä maata pystyssä. Hyvä miehet!
t. mummi
Enemmän minua ihmetyttää ap:n kaltaiset tyypit, joilla on tarve anonyymisti päteä tykkäävänsä vain 1 % miehistä. Avaatko, nyt vielä, miksi joku haluaisi kuulua tuohon 1 %?
Muutenkin näistä harrastekuvista (kalastus, sali) voisivat tarkentaa, onko harrastekuvat kokonaan kiellettyjä vain pelkästään nämä tietyt harastekuvat ja jos niin, miksi?
Kaikkein parasta on, kun laitetaan niitä harrastuskuvia ja sen perusteella jo voi karsia mahdollisia kumppaneita.
Jos salikuva aiheuttaa naiselle noin negatiivisen reaktion, niin en usko että sellainen nainen on muutenkaan sopiva minulle.
T. Mies joka käy salilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollainen.
Ok hyvä tietää. No mua ei peräkammarinpojat pystymetsästä edes kiinnostaisi joten hyvä vaan että karsiutuu heti!
Miehet joita maapallon kauneus ja monipuolisuus kiinnostaa ovat ok.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua naisena salikuvat kiehtoo, koska käyn itsekin salilla 4 x viikossa. Ehkä etsivät kaltaisiaan? :)
Käyn salilla mutta nuo kuvat ovat typeriä deittiprofiilissa.
Hassua että joidenkin randomien tinderkuvat menee niin tunteisiin että pitää oikein täälläkin trollata.
Nakkaa vasuriin ja se siitä.
Ei se haittaa, jos on yksi treenkuva, mutta se on outoa, jos kaikki kuvat ovat treenikuvia