Miten jotkut 20-40-vuotiaat ihmiset ovat kotona
keskellä kirkasta päivää?
Makaan tänään flunssassa kotona ja ihmettelen, eikö tässä taloyhtiössä kukaan käy töissä? En ole ikinä ennen kiinnittänyt tähän huomiota, kun normaalisti olen töissä.
Kommentit (41)
Ootko etätöistä tai yrittäjyydestä ikinä kuullut?
Itse opiskelen etänä (100% verkossa kokoaikaisesti) joten aivan hyvin voisit mut bongata koiraa pissattamassa keskellä kirkasta päivää.
Jaa mä meen töihin vasta ensiviikolla ja teen taas 14-15 tuntista päivää 5 päivää että voin tehdä taas sitä seuraavan viikon jotain muuta kuin palkkatöitä.
Yötyö, iltatyö, vapaapäivä, vanhempainvapaa, sairauseläke, lomautus, vuorotteluvapaa, opintovapaa...
Mulla ainakin on tänään vapaapäivä.
Etätöitä, ja ajattelin et en mee toimistolla tällä viikolla lainkaan koska flunssanpoikanen. Pyjamahousut päällä hiihdän ja tukka pystyssä (tänään ei pahemmin palavereita).
Mä oon freelancer kääntäjä ja teen töitä kotona. Teen töitä just siihen aikaan kun haluan, usein iltapainotteisesti, koska päivällä saa käydä lähes yksin salilla ja kaupassakin on hiljaista. Aloitan yleensä kolmen aikaa iltapäivästä työt ja teen töitä jonnekin puolille öin. Eli joo, naapuruston mummot saa ihmetellä jatkossakin, että mikäs lusmu minä oon ku nuori ihminen päivällä ulkona liikkeellä monena päivänä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon freelancer kääntäjä ja teen töitä kotona. Teen töitä just siihen aikaan kun haluan, usein iltapainotteisesti, koska päivällä saa käydä lähes yksin salilla ja kaupassakin on hiljaista. Aloitan yleensä kolmen aikaa iltapäivästä työt ja teen töitä jonnekin puolille öin. Eli joo, naapuruston mummot saa ihmetellä jatkossakin, että mikäs lusmu minä oon ku nuori ihminen päivällä ulkona liikkeellä monena päivänä viikossa.
Käännätkö kirjoja vai jotain lyhyitä tekstejä? : )
Mikset mene vaan soittelemaan naapureiden ovikelloja ja kysymään, miksi "luuhaavat" kotonaan?
Mistäs ihmeestä me sitä tiedetään🤣
Voi hyvää päivää, taas kerran...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännätkö kirjoja vai jotain lyhyitä tekstejä? : )
Onko noita töitä hankala saada? Miten alkuun?
Missä pusikossa ap olet elänyt, kun etätyö, kotiäitiys/isyys, työttömyys, sairauslomat jne. jne. ovat tuntematon käsite?
Suomessa on yli 100 000 työtöntä. Mietipä sitä ap.
Oma taloyhtiö on kunnon eläkeläissiirtokunta. Ihan mukava vaan, ei nämä mammat ja paapat pahemmin meteliä pidä.
Mä teet OF sisältöö niin siks oon kotona päivällä.
t. Jennica 21v
Ehkä ne tekee 100% etätöitä kuten minä?