Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mitään bentsoja tai ADHD-lääkkeitä voi edes katukauppailla

Vierailija
13.11.2023 |

Kun eikö niiden saanti oo nykyään ihan mahdotonta? Edes itsemurhayrityksen tehneet ei saa edes osastolla bentsoja. Ja ADHD-lääkkeet on myös niin tarkasti valvottuja, että eihän niitä käytännössä saa melkeen kukaan edes itse sen diagnoosin omaava. Tutkimuksiin hakeutuneetkin leimataan heti, että ne hakee diagnoosin vaan laillisen pirin takia, vaikka kuka hitto jaksaisi nähdä sen vaivan kun eikö ne lääkkeet oo ihan sairaan hintasia? Että mistä nistit muka niitä sitten edes hommaa? Ja en siis todellakaan itse yritä niitä ostaa, vaan ihmettelen tätä suuresti muuten vaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku pelle aina keksii keinonsa saada niitä ja kiitos heidän - ne, jotka todellakin olisi noiden lääkkeiden tarpeessa, niin ei niitä saa. Nistipellet pilaa muidenkin elämät. Ja sitten täällä moralisoidaan tupakoitsijoita ja lihavia, vaikka nää päihdeongelmaiset on isompi yhteiskunnan kuluerä ja kaikintavoin hankaloittaa muidenkin elämää. Mutta ei! Nistejä täällä säälitään AINA.

Vierailija
2/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä määrätään edelleen unilääkkeitä ja rauhoittavia paljon. Varsinkin jos muuten vaikutat siltä että elämänhallinta on kunnossa, on helppo saada tuo lääkeresepti ja pistää lääkkeet pimeille markkinoille kiertoon jos vaan haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta kai tuodaan.

Vierailija
4/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptilääkkeensä saanit tarvitsee kyllä lääkkeensä ihan itse lääkärin ohjeiden mukaan. 

Vierailija
5/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reseptilääkkeensä saanit tarvitsee kyllä lääkkeensä ihan itse lääkärin ohjeiden mukaan. 

Sukulaispoika saa näitä kyllä  vietyä tätiensä kaapeista. 

Vierailija
6/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ADHD-lääke ollut 11-vuotiaasta asti. En itse tosin tutkimuksiin hakeutunut kun lapsena terveydenhuollosta lähetettiin tutkimuksiin ihan julkiselle puolelle.

2000-luvulla syntynyt

Vierailija
7/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tän osaa, netistä nyt voi ostaa mitä tahansa kun rahaa vaan on...

Vierailija
8/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan uutisissakin ollut, että lääkärit sotkeutuneita tähän myös, ja saaneet tuomioita nappien antamisesta.

Vierailija
9/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli uutisissa, että nuoret aikuiset teeskentelee adhd, että saavat diagnoosin ja lääkkeet. 

Vierailija
10/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaispoika saa näitä kyllä  vietyä tätiensä kaapeista. 

Oletko käskenyt tätien lukita lääkekaapin.

Vierailija
11/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee saa jos on rahaa.

Vierailija
12/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd lääkkeet saa rahalla yksityiseltä ilman ahdta, jos sulla on adhd niin sit se onkin täysin mahdotonta.

Itse keräilen vaimolle juuri rahaa sitä yksityistä varten kun julkisella siihen myllytykseen ei pysty jos on ihan oikea ad hd

Vierailija
13/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä määrätään edelleen unilääkkeitä ja rauhoittavia paljon. Varsinkin jos muuten vaikutat siltä että elämänhallinta on kunnossa, on helppo saada tuo lääkeresepti ja pistää lääkkeet pimeille markkinoille kiertoon jos vaan haluaa.

En mä tiedä missä me pimeät markkinat on. Mulla on laatikollinen adhd-lääkkeitä, kun en niitä enää yllättävän sivuoireen vuoksi voi syödä. 

Vierailija
14/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joku pelle aina keksii keinonsa saada niitä ja kiitos heidän - ne, jotka todellakin olisi noiden lääkkeiden tarpeessa, niin ei niitä saa. Nistipellet pilaa muidenkin elämät. Ja sitten täällä moralisoidaan tupakoitsijoita ja lihavia, vaikka nää päihdeongelmaiset on isompi yhteiskunnan kuluerä ja kaikintavoin hankaloittaa muidenkin elämää. Mutta ei! Nistejä täällä säälitään AINA.

Mä en tiedä mitä sä meuhkaat, noita nappeja vetää väärin pääasiassa ihan tavalliset kotiäidit, meiänkin klinikka myy niitä respoja ihan påivittäin täyskn terveille ja normaaleille ihmisille.

Vierailija
15/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Opiaattejakin mulle on tarjottu yksityislääkärin toimesta. Jos mulla ois yhtään taipumusta rikollisuuteen niin saisin ihan hyvät hillot noilla lääkkeillä, jotka oon hakenut, mutta eivät ole mulle sopineet.

Vierailija
16/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa katukaupan lääkkeistä tulee ulkomailta.

Vierailija
17/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä salakuljetaan ja lähetellään kokoajan ja ei suomi pysty estämään

kuin ehkä 10% lähetyksistä ja salakuljetuksista.

lisäksi voi käydä yksityisellä jossa on tietyt lääkärit jokka reissaa

ympäri euroopaa kirjottaa palkkaansa vastaan mitä tarvit.

tv entinen kauppias joka tietää että suomi vuotaa kuin seula

Vierailija
18/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kipulääkkeeni kadulta isohkossa kaupungissa telegrammin kautta. Siellä näyttää olevan tarjontaa mistä tahansa muustakin. Halvempaa kuin lääkärillä käynti ja saa mitä tarvitsee varmasti.

Vierailija
19/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt rakettitiedettä ole: myydään omat lääkkeet kallimmalla kun on ne ostettu ja kärvistellään itse ilman, jotta voidaan ostaa merkkivaatteita. 

Vierailija
20/26 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adhd lääkkeet saa rahalla yksityiseltä ilman ahdta, jos sulla on adhd niin sit se onkin täysin mahdotonta.

Itse keräilen vaimolle juuri rahaa sitä yksityistä varten kun julkisella siihen myllytykseen ei pysty jos on ihan oikea ad hd

Höpö höpö se mitään myllytystä ole.

Se vaatii vierailun palveluneuvojalla (jolle annetaan lupa kerätä ja pyytää tiedot lapsuudesta), sit varataan aika sairaanhoitajalle, jonka luona haastattelukäyntejä noin 3krt. Sit käydään antamassa verikoe ja pissanäyte. Lopuksi käydään lääkärillä, joka asettaa diagnoosin ja antaa reseptin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä