Miten mitään bentsoja tai ADHD-lääkkeitä voi edes katukauppailla
Kun eikö niiden saanti oo nykyään ihan mahdotonta? Edes itsemurhayrityksen tehneet ei saa edes osastolla bentsoja. Ja ADHD-lääkkeet on myös niin tarkasti valvottuja, että eihän niitä käytännössä saa melkeen kukaan edes itse sen diagnoosin omaava. Tutkimuksiin hakeutuneetkin leimataan heti, että ne hakee diagnoosin vaan laillisen pirin takia, vaikka kuka hitto jaksaisi nähdä sen vaivan kun eikö ne lääkkeet oo ihan sairaan hintasia? Että mistä nistit muka niitä sitten edes hommaa? Ja en siis todellakaan itse yritä niitä ostaa, vaan ihmettelen tätä suuresti muuten vaan.
Kommentit (26)
No on se kyllä aika myllytystä. Itellä julkisella kävin tapaamassa jotain hoitajaa joka lopulta jonkun lääkärin kanssa, jota en ite edes koskaan tavannut, päätti että ei mulla ole ADHDta koska olen ton ikäinen nainen ja pärjännyt koulussa hyvin.
Julkisella työterveydessä sitten psykiatri bongasi sen minusta muiden asioiden hoitamisen ohessa, en edes itse ottanu asiaa puheeksi.
Yksityiseltä saa bentsoja ym. suunnilleen pyytämällä, arvauskeskuksessa voi olla vaikeampaa.
Nykyajan idioottit vetää naamaansa vaikka hevosenpaskaa jos siitä päänsä saa sekaisin. Pillerit viina huumeet töissäkin ollaan aineissa autoa ajetaan pöllyssä. Vastaantulevien kaistalla ajetaan syyttömän ihmiset kuolee nää saatanan nistit ei välitä mistään mitään.
Saunan taakse siellä on tilaa nää pillerien ja aineiden käyttäjät. Tulee halvemmaksi yhteiskunnalle.
Ja esim Tanpereella tähän sirkukseen on kahden vuoden jonot.