Muuttomiehet sai paljon vahinkoa aikaan.. neuvoja naarmujen peittoon?
Naarmuttivat pahoin kelmuttamiaan esineitä mm. kalliin pesukoneen, kaappeja ym.
Nyt mietin, että miten saisin pyykinpesukoneen toiselta sivulta tummat naarmut peitettyä??
Kokeilin valkoista maalitussia, ei auttanut, vaan jäljet vain muuttuivat näkyvän valkoisiksi. Minulla on dc-fixiä, mutta pesukoneen sivun pinta ei ole tasainen joten sitä voi olla vaikea saada siihen. Ohutta sisustustarraakin löytyy ja se voisi ehkä toimia, mutta sopiva kuvioinen täytyisi varmaan ostaa.
Osaako joku neuvoa? Eli pesukoneen sivun pinta on kaikille näkyvällä paikalla.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä naarmutti muuttomiehet parkettia, jota olin varjellut koko asumisajan melkein hysteerisenä :(
Ne pitää itse peittää. Ei ne muuttomiehet levitoi.
Olen ollut muuttofirmasta töissä nuorempana, niin kyllä huonekalut kelmutettiin ja suojattiin niin hyvin kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä naarmutti muuttomiehet parkettia, jota olin varjellut koko asumisajan melkein hysteerisenä :(
Asiakkaan vastuulla suojata lattiat. Et viitsinyt lukea sopimusta?
Lattiat oli suojattu suojapaperilla. En vaan saanut joka neliösenttiä sillä peitettyä ja ajattelin, että muuttofirman työntekijöillä olisi edes vähän pelisilmää.
Ne kantajat eivät ole ammattimiehiä vaan jonkun vuokrafirman ensikertalaisia kantajia.
-No siltä vaikutti, mutta ei, kun kyseessä oli ihan Muuttofirma, muuttomaailman kautta. Ammattilaisia PITI olla , mutta ei ollut.
Muuta ens kerralla ite, niin ei tuu vahinkoo 😂
Muuta ens kerralla ite, niin ei tuu vahinkoo
-No jep, nyt ei ollu mahista, mutta pakkohan se on ens kerralla, tai sitten joku tuttujen hyväksi kokema firma, koska näköjään muuten ei toimi. Vuosi sitten pienemmällä tavaramäärällä mua auttoi muutossa 2 yli 50 vuotiasta ihmistä ja muutossa kesti 3 tuntia ja oli vielä 2 autokeikkaa, kun tässä vain 1. :D Eli aika iso ero, ihan sysip********** nämä "ammattimiehet".
Vierailija kirjoitti:
Muuta ens kerralla ite, niin ei tuu vahinkoo 😂
Nimenomaan sen takia palkataan ammattilaiset asialle, jotta ei tule vahinkoa.
Nykyään siihenkään ei voi luottaa, joten miksi kukaan enää maksaisi palvelusta?
Muuttomaailma ainakin nyt on ihan paska ja arvostelut siellä feikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet muuttofirmalle reklamaation ja kysyt, että mitä tehdään? Ei sun noita pidä hoitaa kuntoon.
Tuon minäkin haluaisin tietää. Muuttomiehet olivat heitelleet tavaroita sikin sokin, ja paljon oli mennyt rikki. En ole kuvannut kaikkea vielä, joten en ole ottanut muuttofirmaan yhteyttä. Epäilen, että jokin pomo sieltä korkeintaan pahoittelee ja se siitä.
Otat kuvan joka ikisestä asiasta, joka on mennyt rikki tai naarmulle. Ensin siitä rikkinäisestä kohdasta ja sen jälkeen kokonaisuudesta. Laitat nämä kuvat sinne muuttofirmaan ja kirjoitat virallisen reklamaation. Kilpailu- ja kuluttajavirastolla on mallipohja, jos ei ole omasta takaa. Kun olet saanut vastineen ja et ole tyytyväinen niin sanot, että et ole tyytyväinen ja viet asian eteenpäin. Viet tämän jälkeen asian kilpailu- ja kuluttajavirastolle jos et ole tyytyväinen tasoon.
Ei ole niin vaikeaa. Asiat pitää vain viedä loppuun asti, eikä antaa yrityksien mellastaa miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja siis tää muutto venyi yli 2-kertaiseksi ajaltaan, vaikka tavaraa oli vähemmän. Pitivat puolen tunnin taukoja joka roudauskeikan välissä alakerrassa. Pienen kaksion 40 laatikon muutto venyi lähes 8 tuntiseksi, kun sovittu aika oli 3-4h.
Eli siis kyseessä huijarifirma, joka vielä tuon ajankäytön lisäksi pilasi huonekaluja samassa.
Sinä heidät palkkasit ja olit pomo ( maksajan roolissa) olisit pomottanu, että yli 4 tunnin teette sit palkatta työt loppuun. Tauko ohi, töihin siitä!
Missä 1800 luvulla elää nää, jotka tulee syyllistämään ? Huhhuh.. varmaan rankka elämä.
Muuttomiesten perusjuttuja on organisointitaidot, ajanhallinta. Näillä oli selvästi oma "ovela" suunnitelma miten "saisi isomman laskun, tehdään pidempi keikka", ja en todellakaan jäänyt ravaamaan heidän perässään kun mulla oli muutakin tekemistä.
Yhdessä vaiheessa sanoin että "aika kauan tässä kestänyt", ja muuttomies tokasi "joo, on kyllä liian kauan kestänyt" :'DDD
Ja joo, en maksanutkaan siitä 8 tunnista mitä he vaati, ja nyt firma ei vastaa koska ilmeisesti ei uskalla enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet muuttofirmalle reklamaation ja kysyt, että mitä tehdään? Ei sun noita pidä hoitaa kuntoon.
Tuon minäkin haluaisin tietää. Muuttomiehet olivat heitelleet tavaroita sikin sokin, ja paljon oli mennyt rikki. En ole kuvannut kaikkea vielä, joten en ole ottanut muuttofirmaan yhteyttä. Epäilen, että jokin pomo sieltä korkeintaan pahoittelee ja se siitä.
Otat kuvan joka ikisestä asiasta, joka on mennyt rikki tai naarmulle. Ensin siitä rikkinäisestä kohdasta ja sen jälkeen kokonaisuudesta. Laitat nämä kuvat sinne muuttofirmaan ja kirjoitat virallisen reklamaation. Kilpailu- ja kuluttajavirastolla on mallipohja, jos ei ole omasta takaa. Kun olet saanut vastineen ja et ole tyytyväinen niin sanot, että et ole tyytyväinen ja viet asian eteenpäin. Viet tämän jälkeen asian kilpailu- ja kuluttajavirastolle jos et o
Kiitos neuvoista. Purkaminen on vielä kesken, ja sen jälkeen ryhdyin toimeen.
Muuttomiesten käyttäytymisestä olisi pitänyt huomata, että kaikki ei ollut kunnossa. Valitettavasti heitä ei óllut määränpäässä valvomassa kukaan, ja näin siinä kävi. Tavaraa ei ole vain tiputeltu, vaan sitä on selvästi heitelty ovensuusta kasaan huoneen perälle.
Koska tuo kommentti "Ne pitää itse peittää. Ei ne muuttomiehet levitoi." tuli mun lattiacasen vastalauseeksi. Ei sinulle, ap.