Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttomiehet sai paljon vahinkoa aikaan.. neuvoja naarmujen peittoon?

Vierailija
11.11.2023 |

Naarmuttivat pahoin kelmuttamiaan esineitä mm. kalliin pesukoneen, kaappeja ym.

Nyt mietin, että miten saisin pyykinpesukoneen toiselta sivulta tummat naarmut peitettyä??

Kokeilin valkoista maalitussia, ei auttanut, vaan jäljet vain muuttuivat näkyvän valkoisiksi. Minulla on dc-fixiä, mutta pesukoneen sivun pinta ei ole tasainen joten sitä voi olla vaikea saada siihen. Ohutta sisustustarraakin löytyy ja se voisi ehkä toimia, mutta sopiva kuvioinen täytyisi varmaan ostaa.

Osaako joku neuvoa? Eli pesukoneen sivun pinta on kaikille näkyvällä paikalla.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naarmutti muuttomiehet parkettia, jota olin varjellut koko asumisajan melkein hysteerisenä :( 

Vierailija
2/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet muuttofirmalle reklamaation ja kysyt, että mitä tehdään? Ei sun noita pidä hoitaa kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naarmutti muuttomiehet parkettia, jota olin varjellut koko asumisajan melkein hysteerisenä :( 

Ne pitää itse peittää. Ei ne muuttomiehet levitoi. 

Vierailija
4/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain onneksi kotivakuutuksen kautta hyvitystä, mutta että miten peittäisin ne?

Muuttofirma oli huijarifirma, ei vastaa enää viesteihin lainkaan.

Vierailija
5/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut paljon ja valtavia eroja näissä. Joissain muutoissa ei ole vaurioitunut mitään, kun taas toisissa tavaroissa on suojaamisesta huolimatta klommoja ja naarmuja siellä täällä. Eikä ne muutot joissa omaisuus on vaurioitunut yhtään sen nopeampia ole olleet, että ei ripeys sitä selitä. Hutilointi ja piittaamattomuus pikemminkin. 

Vierailija
6/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamaatio muuttofirmalle! 

Vierailija
7/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin peittänyt, mutta en tiennyt, että suojapaperi pitää laittaa huonekalujen allekin. Käänsivät sohvaa kyljelleen ja samalla raapivat sohvan jaloilla ihan törkeät naarmut. Ja ennenkuin alat selitellä, niin eivät olleet siinä ennestään, seisoin vieressä ja kuulin sen äänen kun metalliset jalat kyntivät parketin pintaa.

Vierailija
8/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet muuttofirmalle reklamaation ja kysyt, että mitä tehdään? Ei sun noita pidä hoitaa kuntoon.

Tuon minäkin haluaisin tietää. Muuttomiehet olivat heitelleet tavaroita sikin sokin, ja paljon oli mennyt rikki. En ole kuvannut kaikkea vielä, joten en ole ottanut muuttofirmaan yhteyttä. Epäilen, että jokin pomo sieltä korkeintaan pahoittelee ja se siitä.

Vierailija
9/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja toiset alkaa haistatella asiakkaalle ihan avoimesti ja uhkailla, kun reklamoit vaurioituneesta omaisuudesta. Tämä muka 5 tähden arvosteluja saaneen muuttofirman kohdalla.

Kaikista hupaisinta se, että äitini näki, kun kyseinen tavara hajosi heillä käsittelyssä ja he myönsivätkin sen, mutta heidän mielestä olivat antaneet muuton niin hyvään hintaan, että asiakkaalle jäi rahaa ostaa uusi tilalle. 😂😂🤡

Vierailija
10/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on just tota. Ei enään arvaa tilata oikein kenenkään palveluita kun on niin välinpitåmätöntä porukkaa että kun jotain tekee niin tuntuu että uhmapäissään aiheuttavat ympäristölleen lisävahinkoa.

Meillä kans parketti kuopillan ikkunan edustoilla kun käydään kerran vuodessa paiskomassa sitä alumiinipukkia siihen kun suodattimia vaihtavat. Ilmanvaihtokanavien nuohooja polkaisi sähköhellan uunin kahvan rikki käydessään.

Einoikei tunnu olevan ammattiylpeyttä niin sen puute paikataan uholla ja uhmalla.

Vierailija
11/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaan vastuulla suojata lattiat. Et viitsinyt lukea sopimusta?

Vierailija
12/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja siis tää muutto venyi yli 2-kertaiseksi ajaltaan, vaikka tavaraa oli vähemmän. Pitivat puolen tunnin taukoja joka roudauskeikan välissä alakerrassa. Pienen kaksion 40 laatikon muutto venyi lähes 8 tuntiseksi, kun sovittu aika oli 3-4h.

Eli siis kyseessä huijarifirma, joka vielä tuon ajankäytön lisäksi pilasi huonekaluja samassa.

Vierailija
13/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun ehdit peittelemään. Mä sain ihmesienellä kaikki mustat naarmut pois, kun aikani hankasin

Vierailija
14/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken saa rikki jos haluaa. Entä missä on määritelty mihin asti tai kohtaan ne suojat pitää laittaa vai pitääkö vuorata 100m2 lattiaa ja satoja neliöitä seiniä pahvilla? Melkoinen urakka yhden muuton takia?

Vierailija
15/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin peittänyt, mutta en tiennyt, että suojapaperi pitää laittaa huonekalujen allekin. Käänsivät sohvaa kyljelleen ja samalla raapivat sohvan jaloilla ihan törkeät naarmut. Ja ennenkuin alat selitellä, niin eivät olleet siinä ennestään, seisoin vieressä ja kuulin sen äänen kun metalliset jalat kyntivät parketin pintaa.

-Miksi sä vastaat kuten olisit minä, eli ap?? :D

Muuttofirman miehet päällystää jos heille se palvelu kuuluu. Älkää tulko viisastelemaan, jos ette tiedä mitä on tapahtunut.

Muuttomiehet päällysti itse esim yhden ison hyllyn, tarjoutuivat, mutta eivät päällystäneet kunnolla joten se naarmuuntui. Muuttomiehet ihan mokasivat itse, ja paljon, en jaksa tässä joka yksityiskohtaa selitellä.

Vierailija
16/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Firman vika ja välinpitämättömyyttä. Meille laitettiin uudet ikkunat niin ikkunafirmalla oli suojamatot mitkä levitti asunnon lattioille alueelle millä kulkivat.

Kai muuttoyritys voisi toimua samoin mikäli halus olisi.

Vierailija
17/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on just tota. Ei enään arvaa tilata oikein kenenkään palveluita kun on niin välinpitåmätöntä porukkaa että kun jotain tekee niin tuntuu että uhmapäissään aiheuttavat ympäristölleen lisävahinkoa.

Meillä kans parketti kuopillan ikkunan edustoilla kun käydään kerran vuodessa paiskomassa sitä alumiinipukkia siihen kun suodattimia vaihtavat. Ilmanvaihtokanavien nuohooja polkaisi sähköhellan uunin kahvan rikki käydessään.

Einoikei tunnu olevan ammattiylpeyttä niin sen puute paikataan uholla ja uhmalla.

Samaa ihmettelen tässä nykymenossa eikä koske pelkästään muuttofirmoja, vaan kaikkea nykyään. Surutta tärvellään ja hajotetaan paikkoja ja ihmisten omaisuutta hälläväliä asenteella, kukaan ei mistään vastuussa, ketään ei kiinnosta.

Esim itselleni nakkasi Posti uuden huonekalun toimituksen jonka paketti oli rikottu, kastunut ja tammitaso sitten klommoilla. Vanhemmilleni toimitettiin rikottu uusi liesi. 

Vierailija
18/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuri näin. Asiakkaan vastuu suojata lattiat. Itsellä aina muutamia vanhoja räsymattoja ja sitä ruskeeta paperia, kun muutetaan. muuttomiehet sitten siirtelevät niitä mattoja sen mukaan, kun tarvitsevat. joillakin kunnon muuttofirmoilla on omat kumimatot, joita käyttävät näppärästi. 

Vierailija
19/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ehdit peittelemään. Mä sain ihmesienellä kaikki mustat naarmut pois, kun aikani hankasin

-Ne naarmut on syntynyt niin, että vaalea maalipinta on LÄHTENYT kokonaan pois, joten ei niitä kyllä voi saada takaisin valkoisiksi.

Vierailija
20/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja siis tää muutto venyi yli 2-kertaiseksi ajaltaan, vaikka tavaraa oli vähemmän. Pitivat puolen tunnin taukoja joka roudauskeikan välissä alakerrassa. Pienen kaksion 40 laatikon muutto venyi lähes 8 tuntiseksi, kun sovittu aika oli 3-4h.

Eli siis kyseessä huijarifirma, joka vielä tuon ajankäytön lisäksi pilasi huonekaluja samassa.

Ne kantajat eivät ole ammattimiehiä vaan jonkun vuokrafirman ensikertalaisia kantajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme