Monen nuoren naisen tärkein tavoite on löytää rikas mies?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
HS ei esittänyt mitään faktaa väitteen tueksi, ihan humpuukijuttu, kun naisilla on korkeampi työllisyysaste kuin miehillä ja kouluttautuvat paremmin.
ei oo naisilla korkeampi työllisyysaste.
https://pxdata.stat.fi:443/PxWeb/sq/456e3b9c-5c1e-455c-b512-32857942fea9
Höpö höpö. Kaikien naisten tavoite on löytää mies. Joka on oma varainen.Ettei joudu ole vippi kassa miehelle.Ei äiti.Eli kokata ja siivota miehen koti. Lisäksi naiset tykää miehistä jotka ei juo,ei tupakoi ja on mutakin elämässä kuin netti ja netti pelit ymm.Miehen täyty uskaltaa likua ihmisten ilmoilla ja harastaa jotain liikuntaa.Kuinsen veran oma varinen on varaa itse maksa risteilyt,ulkomaan matkat. Nainen maksaa oman osuuden kaikesta. Täytyy myös hulehtia hampaat eikä säästellä hammasläkäri laskua,ei parturi laskua. Partaa saa vain olla pieni sänki, on miehekästä.Koti hiiret ei käy.
Parikin naista on sanonut että tienaan liian vähän eli tienaan 36000 vuodessa. Ei saa naista noin huonolla palkalla.
No, jos yhtään lohduttaa niin kaikki ihmiset vanhenevat ja kun nainen on 40 niin ei ole enää niin tarkka rahasta, mutta miehen käyttäytymisestä kyllä sitten sitäkin enemmän.
Mä olen työtön nainen, mutta mielummin asun vuokra-asunnossa yksin kuin kuuntelisin jotain rikasta miestä ja sen neuvoja ja arvostelua kotona.
Raha ei merkitse kaikkea vaan ilmapiiri mikä kotona on.
Niin ja olen kyllä aina välillä töissä, mutta en jaksa olla k-päiden kanssa kotioloissa.
Vierailija kirjoitti:
Parikin naista on sanonut että tienaan liian vähän eli tienaan 36000 vuodessa. Ei saa naista noin huonolla palkalla.
Ja tämä oli ilmeisesti ostomorsiamien tilaussivustolla?
Naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,ikä ja luonne.
Miehen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,raha,status työelämässä ja koulutustaso.
Naisetko ne ei ole pinnallisempia kuin miehet? Naisille ei miehen luonne merkkaa mitään kunhan mies on komea lentäjälääkäri jolla on hyvä palkka.
Mä olen yli 40 ja 2 lasta. Tässä iässä en jaksa kuunnella enää kenenkään valittamista, elämän ohjeita, neuvomista jne.
Mielummin elän vaikka yksin vuokrayksiössä ja lepään, katson telkkaria ja syön mitä haluan ja teen mitä haluan. Olen taitava laittamaan ruokaa, mutta kyllästynyt ruoan laittoon ja ihanaa, kun voi lämmittää vain pakaste pizzan.
Ei kiinnosta rikkaat miehet, ison talon siivoaminen, joka menee perinnöksi hänen lapsilleen eikä toisen ihmisen seksi toiveiden toteuttaminen, yök. En tykkää myöskään istua ahtaissa lentokoneissa, yök.
Vierailija kirjoitti:
Naisetko ne ei ole pinnallisempia kuin miehet? Naisille ei miehen luonne merkkaa mitään kunhan mies on komea lentäjälääkäri jolla on hyvä palkka.
Komea mies käy. Mutta, tietyt ammatit ei käy, koska en jaksa kuunnella neuvomista kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että sinä voit määritellä, mikä naisten mielestä on "tasokas mies". Naiselle nimenomaan tärkeää on miehen luonne, kukaan nainen ei halua väkivaltaista kusipäätä tai sohvanpohjan mykkäkoululaista. Miehen hyvä luonne on suurin tae naisen turvallisuudelle omassa kodissaan, jos nainen on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yli 40 ja 2 lasta. Tässä iässä en jaksa kuunnella enää kenenkään valittamista, elämän ohjeita, neuvomista jne.
Mielummin elän vaikka yksin vuokrayksiössä ja lepään, katson telkkaria ja syön mitä haluan ja teen mitä haluan. Olen taitava laittamaan ruokaa, mutta kyllästynyt ruoan laittoon ja ihanaa, kun voi lämmittää vain pakaste pizzan.
Ei kiinnosta rikkaat miehet, ison talon siivoaminen, joka menee perinnöksi hänen lapsilleen eikä toisen ihmisen seksi toiveiden toteuttaminen, yök. En tykkää myöskään istua ahtaissa lentokoneissa, yök.
Mä itse asiassa aion mennä lääkäriin ja, haluan masennuksesta työkyvyttömyyseläkkeelle ja tilata ruoat kotiin kaupasta. Haluan olla omissa oloissa yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä itse asiassa aion mennä lääkäriin ja, haluan masennuksesta työkyvyttömyyseläkkeelle ja tilata ruoat kotiin kaupasta. Haluan olla omissa oloissa yksin kotona.
Yli 40-vuotiaana koen itseni muutenkin jo vanhaksi ja seurustelut on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan taas palaamassa alkupisteeseen. Nainen haluaa niin vahvan ja rikkaan miehen kuin vaan voi.
Ja yhdellekään miehelle ei kelpaa rikas nainen.
Marginaalinen netti-ilmiö, josta toimittajien on helppo tehdä juttuja, kun lähteeksi käy Instagram.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan viisasta hommata rikasmies. Raha ei tee onnelliseksi, mutta helpottaa elämää.
Voimamies
Sitten kannattaa katsoa, että ei ole avioehtoa tai sitten vaihtoehtoisesti hyvä sellainen. Turvallisudella on myös merkitystä. Rikas mies voi hyvin olla valkokauluspsykopatti, jos on yksi tai peräti useita avioliittoja takana, missä nainen on jäänyt puille paljaille, asia on jo varma. Lurjus osaa tietenkin selittää vakuuttavasti miksi asia on oikein näin. Kannatta itse ottaa selvää suoraan eksältä.
Tutkimusten mukaan 94,5% naisista loisii miesten lompakolla.
Ekonomi
Onko Hesarin viimeinenkin pätevä toimittaja siirtynyt Long Playhin, kun julkaistavat jutut ovat tätä tasoa?
Kautta aikain parikymppisille naisille on ollut tarjolla kaikenlaista hiihtäjää. Se on se valintojen maailma, että lähteekö elinavaltoseksi vai iidavainioksi.
Arkirealismia kehäkolmosen sisäpuolella. Jos keskivuokra on isompi kuin keskipalkka elämän ensimmäiset 30 vuotta, niin elämäntilanne ei parane liittoutumalla toisen persnettoavan paran kanssa.
Valitettavasti tilanne ei ole yhtään parempi nuorilla miehilläkään. Kai hekin pääsevät huutolaisiksi jonkun puuman nurkkiin.
Sekä hauki ON kala ja paloauto punainen!