Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen nuoren naisen tärkein tavoite on löytää rikas mies?

Vierailija
11.11.2023 |

HS juttu, maksumuurin takana

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitään uutta, nainen on helposti ostettavissa. Olipa se mies ihan mitä tahansa muilta ominaisuuksiltaan.

Vierailija
42/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan taas palaamassa alkupisteeseen. Nainen haluaa niin vahvan ja rikkaan miehen kuin vaan voi.

Ja yhdellekään miehelle ei kelpaa rikas nainen. 

Kyllä kelpaa. Sellaiset on hyvin haluttuja. Annetaan jopa anteeksi kauneusvirheet ja mieltymys makeaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rikkaalla miehellä on lapsia ja omaisuus, menee heille perinnöksi niin on samassa asemassa kuin köyhä mies eli pitää olla ulkonäköä ja tosi hyvä luonne, että kelpaa. 

Vierailija
44/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rikkaalla miehellä on lapsia ja omaisuus, menee heille perinnöksi niin on samassa asemassa kuin köyhä mies eli pitää olla ulkonäköä ja tosi hyvä luonne, että kelpaa. 

Olisi tosi tyhmää siivota jotain isoa ja hienoa asuntoa joka menee miehen lapsille perinnöksi. 

Täyttä hyväksikäyttöä siis. 

Ehdottomasti molemmat asuu eri asunnoissa. 

Vierailija
45/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Tätä uliketjua ei ole poistettu.

Vierailija
46/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi itsekin sitten olla kunnon tradwife.

Vierailija
47/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän palstaulisijat ei tajua, jos joku ei huoli sua sillä Turkissa pärjäävällä mimimillä vika on tosiaan muualla, nimittäin päässä. 

Vierailija
48/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain köyhä mies ulisee tällaista kuten ap. Ei voi kuin sääliä.

Njaa. Olen kuitenkin listalla, tosin en koe olevani rikaskaan. Toimeen tulen

Ap

Vierailija
49/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ehdottomasti tätä ilmiötä, näitä bimboja on näin varakkaana setämiehenä kiva panna. Kyllä ne sitten aikanaan oppii, että oikealle kumppanille on muitakin vaatimuksia kuin tiukka perse.

Vierailija
50/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä pidä. Et sinä sitä päätä. Saa miehiltä vaatia, vaativat hekin vain akan nimenvaihtoa, kotiinjäämistä jne. Ette te ala sanelemaan sääntöjä. Miehiltä saa tasan vaatia antamatta mitään takaisin, sellaisia miehet kaksinaamaisina käärmeinä itse ovat.

Vierailija
51/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeria vanhoja piikoja, hiekkaa pillussa

Vierailija
52/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että tämä liittyy epätyypillisten ja huonojen työsuhteiden yleistymiseen, työttömyyden uhkaan jne. Ei luoteta siihen, että pärjätään (ja valitettavasti hyvästä syystä, nuorempien ikäluokkien varallisuus on jäämässä paljon vanhempien ikäluokkien varallisuudesta, ensimmäistä kertaa historiassa). Jos ei ole itse varakas eikä työlläkään saa välttämättä turvattua toimeentuloa, ei siinä kai auta muu kuin toivoa, että se tuleva puoliso olisi vähemmän köyhä. Todelliseen puolisovalintaan tämä tuskin silti vaikuttaa, haastattelussa tai kyselyissä on toki helppoa sanoa, että mieluiten rikas mies ja mieluiten ei tarvitse raataa töissä, mieluiten lottovoitto jne. Todellisuus on sitten suurimmalla osalla toista ja köyhä opiskelija yleensä löytää toisen samanlaisen ja siitä sitten yritetään rakentaa yhteistä elämää.

Vierailija
53/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mom, I am a rich man - Cher

Vierailija
54/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tradwife t: 32v maksaja

Vierailija
55/92 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa kerrottiin, että naiset voivat saada maksullisia nettivalmennustunteja, miten onnistua tässä projektissa, miten olla viehättävä ja niin, miestä piti katsoa ylöspäin.

Vierailija
56/92 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä moni pettyy. Rikkaita miehiä löytyy hyvin harvoille naisille. Avioehdon kanssa ei saa nainen edes puolta omaisuudesta. Se kait se on sitä aidointa rakkautta kun nainen rakastaa rahaa ja rikas mies nuorta kaunista naista.

Vierailija
57/92 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niin on ollut ja tulee olemaan. Esimerkiksi tätini on syntynyt 1936 ja oli nuorena 17 vuotiaana piikana jossain isossa talossa, naapuri talossa oli samanikäinen piika. Naapuriin tuli Amerikasta joku vanha ukko käymään, toinen jalka haudassa mutta rikas. Niin vain meni naimisiin tämän 17 vuotiaan tytön kanssa joka lähti tämän ukon mukaan sitten Amerikkaan. Tätini ihmetteli tätä sitten minulle, kun olin jo aikuinen, että miten se nuori tyttö lähti tuollaisen mukaan, sanoin että kuule minäkin olisin lähtenyt, jos olisin rahat ja omaisuuden perinyt 

Vierailija
58/92 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiä kumpi on hönömpää, ne nuoret smuidut jotka ei osaa matikkaa sen vertaa että ne alkaa kullankaivuubingoon vai ne jotka käyttää niitä samoja smuiduja yleisenä lyömäaseena naisia vastaan.

Sen tiedän että tyhmää on.

Vierailija
59/92 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä pidä. Et sinä sitä päätä. Saa miehiltä vaatia, vaativat hekin vain akan nimenvaihtoa, kotiinjäämistä jne. Ette te ala sanelemaan sääntöjä. Miehiltä saa tasan vaatia antamatta mitään takaisin, sellaisia miehet kaksinaamaisina käärmeinä itse ovat.

Nyt on taas introspektiot kohillaan, sä olet sisäisesti ruma persumies ja käytät teeskentelyäs et mIeHeT oN sEmMoSiA oikeuttaan sen, minä olen ihan normaali perheen isä ja minä en näe mitään eroa tai parempaa sun pahuudessa vs joku mies.

60/92 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tuollaisia rikkaita miehiä on vain kourallinen.

Tässä nyt alkaa näkyä tämä Suomen köyhtyminen. Feminismi on antaa naisille etua lisää vaan ja poikia painetaan alas jo peruskoulusta asti. Mutta se on johtanut niukkuuden jakamiseen ja alamäki jatkuu.

Tämä näkyy sitten jo lukiopaikkojen haussa ja vielä enemmän sen jälkeisissä oppilaitoksissa.

Sitten tähän päällä tämä lannistava verotus ja laskeva elintaso. Fiksut paljon pystyvät miehet, eivät jaksa motivoitua, kun verottaja vie puolet. Monet ottaa rennosti tai sitten lähtevät ulkomaille painamaan hommia paikkoihin, jossa verotus ja palkkataso on kannustavaa.

Naisilla on ollut mahdollisuus kaikkeen, mutta ei niitä vieläkään parhaiten tienaavien listalla näy. Yleensä jos näkyy, niin taustalla on perintö. Tähän poikkeuksia on harvassa.

Eli Suomessa on jaossa kyllä vaativia töitä, mutta käteenjäävät tulot on vaatimattomat. Monilla naisilla sitten mies on se resurssi.

Aina vain vähemmän on naisella tarjolla omaa koulutustaosa tai ylemmin koulutettuja miehiä. Mitään merkittäviä tuloeroja ei ole, niin niitä rikkaita miehiä on todella vähän.

Koska naisille tuli toi kotitöiden raskaus ja asenne ettei tarvitse millään tavalla miellyttää miestä ja eikä antaa mitään. Miehelle taas vaatimuslista on kova.

Erityisen irvokasta tämä, kun verrattuna vielä omien vanhempian tai isovanhempien elämään. Kotitöitä tosiaan oli ja tiskikoneita, pyykkinkuivaajia, pyykinpesukoneita, robotti-imureita, pakastinta jne ei ollut. Nykyään kaupasta saa mitä vain. Sodanajan elänyt isoäitini lähinnä nauraisi, jos oliisivat vielä hengissä, että mitkä kotityöt?

Olen nyt viisissäkymmenissä oleva mies. En ole tuollaiseen tasa-arvoiseen suhteeseen kykenevää naista löytänyt, enkä tiedä yhtään sellaista tuttavapiiristä. 

Tässä on useamman hyvien eronneiden ja naimisissakin olevien  miespuolisten kavereiden kanssa ihmetelty. Mitä mies parisuhteesta saa? Onko se edes alkuhuumaa pidemmälle mahdollista, että homma pysyy mitenkään plussan puolella miehen kannalta katsottuna. Ja on on todettu, että liki mahdotonta se on.

Kelpaisi kyllä riittävän hyvännäköinen, hyväntuulinen, ruuanlaittotaitoinen nainen jonka kanssa seksi sujuisi. Ei tällaisia vaan juurikaan ole.