Miten minun kannattaa antaa pakit kohteliaasti naiselle?
Minua siis lähestyy nainen joka on aika ruma ja se on alhaisen tason nainen. Kuinka ilmoitan sille kohteliaasti ja rehellisesti ettei hän ole kiinnostava ja että hän jättäisi minut rauhaan?
Ghostaus ja perinteinen "kemiat ei kohtaa" on myös vaihtoehtoja?
M30
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa ettei mitään draamaa tule eli naisen kiukuttelua niin paras tyyli on kun ghostaa sen tai sitten vaan hivuttautuu hiljalleen pois "tilanteesta" eli ei itse laita sille mitään viestiä ja jos se laittaa viestiä niin vastaa vaan "joo" tai "ei".
Voi toki myös suoraan sanoa että et ole kiinnostava jätä minut rauhaan. Mutta tossa on vaarana se että nainen suuttuu.
Mitä sitten jos suuttuu, se on sen tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro millä tavalla on ruma, kiinnostaa?
Hän on vaan kasvoista ruma ja pukeutuminen ei ole hänellä kaunista.
M30
Ootko itse minkä näköinen? Ja miten kasvoista ruma? Miten pukeutuu? Kysyn koska kiinnostaa
Olen itse 185cm, koulutettu ja normaalipainoinen.
Kasvoista se nainen on ruma siten että sen pään muodot on vaan rumia.
Pukeutuu vaatteisiin missä se näyttää rumalle eli housut,huppari yms.
M30
Hirveästi viljelet sanaa "ruma". Se saa sinut kuulostamaan luonteen puolesta rumalta. Ja sille naiselle voit sanoa, että et ole minun tyyppiäni.
Ruma mikä ruma, miks pitäis kaunistella tosiasioita, häh!
Itsetunto kärsii jos ruma eli alhaisen tason nainen lähestyy miestä joka on vähintään keskitasoa. Mies alkaa siinä luulemaan että on itse alhaista tasoa vaikka se johtuu siitä että naiset yliarvioivat tasonsa.
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto kärsii jos ruma eli alhaisen tason nainen lähestyy miestä joka on vähintään keskitasoa. Mies alkaa siinä luulemaan että on itse alhaista tasoa vaikka se johtuu siitä että naiset yliarvioivat tasonsa.
Siis oikeasti uskot tuohon? 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Kuulostaa ihan normi suomimieheltä. Oletko varma, ettette kuitenkin ole ns. samalla tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rumia naisia. On vain pienimunaisia pelkurimiehiä.
Sä olet ruma. Mieti miksi.
Kun siellä köyhien ja rumien hernekeittojonossa kuitenkin tapasitte, niin annat herrasmiehenä tietysti hänelle oman pakkisi ja sanot, "ole hyvä, tässä pakkini"
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kun siellä köyhien ja rumien hernekeittojonossa kuitenkin tapasitte, niin annat herrasmiehenä tietysti hänelle oman pakkisi ja sanot, "ole hyvä, tässä pakkini"
-winner-
Jos ei muuten tehoa, niin anna käsistäsi hänelle myös rukkaset.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
No meikkaa se ja ostat uudet vaatteet. Valivalivali.
Ei meikki hänellä auta koska pää,nenä,hampaat yms on rumia.
M30
Onko nenä töpseli? Hampaat vinossa? Pää epämuodostunut pallo?
Miten ihmisten on niin vaikea käsittää että osa ihmisistä voi olla vaan yksinkertaisesti rumia?!
Naisena olen vastannut aina vain:'Ei kiitos, en ole kiinnostonut'. Miksi pitäisi selittää mitään?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Miten hän on sua lähestynyt?
Laittaa viestiä puhelimeen ja kyselee kuulumisia.
Nyt se on alkanu kysyä että lähdenkö sen kanssa ulos, eilen laittanut viestin ja en ole vastannut sille mitään.
M30
Älä vastaa hänen viesteihin mitään. Jos vaan jatkaa, sanot suoraan että et ole kiinnostunut hänestä ja että olet tavannut jonkun toisen jota nyt tapailet. Pieni valhe tässä kohtaa on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
No meikkaa se ja ostat uudet vaatteet. Valivalivali.
Ei meikki hänellä auta koska pää,nenä,hampaat yms on rumia.
M30
Onko nenä töpseli? Hampaat vinossa? Pää epämuodostunut pallo?
Kuvailit Mikki itsesi.Jatka runkkaamista.
Onko rumuus hänen ainoa huono puolensa? Miten on luonteen kanssa, et kerro siitä mitään?
Älä vastaa viesteihin, eiköhän viesti mene perille. Joudutteko muuten olemaan tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Miten hän on sua lähestynyt?
Laittaa viestiä puhelimeen ja kyselee kuulumisia.
Nyt se on alkanu kysyä että lähdenkö sen kanssa ulos, eilen laittanut viestin ja en ole vastannut sille mitään.
M30
No tähän viestiinhän on yksinkertainen vastaus: "Kiitos, mutta en lähde." Jos kysyy uudelleen, sama vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Sanot suoraan, että en ole kiinnostunut sinusta parisuhde mielessä. Yksinkertaista.
Miksi tuo on naisille sitten niin vaikeaa sanoa, jos se on noin yksinkertaista? Ovatko naiset vain heikompi astia.
Sano että olet jo varattu, naisystävä asuu toisella paikkakunnalla.
Ei ole rumia naisia. On vain pienimunaisia pelkurimiehiä.