Miten minun kannattaa antaa pakit kohteliaasti naiselle?
Minua siis lähestyy nainen joka on aika ruma ja se on alhaisen tason nainen. Kuinka ilmoitan sille kohteliaasti ja rehellisesti ettei hän ole kiinnostava ja että hän jättäisi minut rauhaan?
Ghostaus ja perinteinen "kemiat ei kohtaa" on myös vaihtoehtoja?
M30
Kommentit (78)
"En ole kiinnostunut parisuhteesta, joten ollaan vaan kavereita"
Lisään vielä, että ghostaaminenkaan ei ole mielestäni paha, jos ei itse ole ollut mitenkään aktiivinen treffeille pyytäjän suhteen, vaan pyyntö tulee ns. puskista. Olen ruma nainen ja jostain syystä (tai ehkä siksi) minua luullaan aina sinkuksi sellaisissa kuvioissa, joissa mieheni ei ole mukana. Miehiltä tulee silloin tällöin huomiota, ja paras tapa noissa tilanteissa on olla suora ja asiallinen. Sinkkuaikoina arvostin samaa miehissä. Tämä aloitus on tietysti provo, mutta kysymys on silti ihan hyvä. T. 41
Vierailija kirjoitti:
Voit myös sanoa, että on liian ruma sun makuun. Rehellisyys.
Arvostan rehellisyyttä ja rehellinen torjunta säästää molempien aikaa. Sinä arvostat kauneutta ja se on sulle tärkeä osa suhteessa, joten miksi et uskalla sanoa sitä ääneen? Etkö ole sinut itsesi kanssa? Olen ruma nainen, enkä loukkaannu siitä, jos joku sen ääneen sanoo. Olen balanssissa itseni kanssa.
Minusta tuntuu, ettei tästä jutusta meidän välillä voi tulla mitään.
Suoraan kannattaa sanoa ettei kiinnosta. Ghostaamista en suosittele, jos eroon haluat. Silloin asiat jää ilmaan leijumaan ja toinen saattaa ottaa vielä yhteyttä.
"sori mutta meillä ei ole kemiaa", naiset kyllä ymmärtää.
Se että Ap kutsuu toista ihmistä "rumaksi" kertoo hänestä kaiken oleellisen.
Luulisi tuon ikäisen jo osaavan. 🤣
Sanot että et ole kiinnostunut hänestä. Syitä ei ole pakko sanoa.
Mieti kohteliaisuuksia vasta sitten jos nainen ansaitsee sen kohteliaisuuden. Jos nainen on hirveä muita kohtaan niin nainen ei ansaitse kohteliaisuutta.
"olet liian ruma minulle, etsi tasoistasi seuraa"
"haluan kauniin naisen joten et ole minulle vaihtoehto"
"jätä minut rauhaan älä ota enää ikinä minuun yhteyttä"
"meillä ei ole kemiaa koska ulkonäkösi ei miellytä minua"
Siinä pari. Rehellisyys maan perii.
Sanot että äänestit sossuja, se riittänee.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen tökerön kuran vastaanottaminen voisi kyllä saada vastapuolen tajuamaan, ettei menetä mitään ja jatkamaan levollisin mielin eteenpäin. Että ehkä sittenkin ihan hyvä vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen tökerön kuran vastaanottaminen voisi kyllä saada vastapuolen tajuamaan, ettei menetä mitään ja jatkamaan levollisin mielin eteenpäin. Että ehkä sittenkin ihan hyvä vaihtoehto?
Eikö naiset halua että miehet on rehellisiä..??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan rehellisyyttä ja rehellinen torjunta säästää molempien aikaa. Sinä arvostat kauneutta ja se on sulle tärkeä osa suhteessa, joten miksi et uskalla sanoa sitä ääneen? Etkö ole sinut itsesi kanssa? Olen ruma nainen, enkä loukkaannu siitä, jos joku sen ääneen sanoo. Olen balanssissa itseni kanssa.
Joo, jospa puhuisit vain omasta puolestasi. Suurin osa naisista ei todellakaan halua kuulla kiinnostuksensa kohteelta olevansa liian ruma.
Kauneus on katsojan silmässä. Mistä voit tietää pitääkö nainen itseään rumana ja onko tyytyväinen siihen.
Kirjoitat kuin autismin kirjolla oleva ihminen, joten suosittelen että vastaat sille naiselle samoilla lauseilla mitä olet tänne laittanut. Tuskin haluaa alkaa kenenkään henkilökohtaiseksi avustajaksi, joten jättää sut sit heti rauhaan.
Ketipinor voi auttaa hallusinaatioihin. Otat yhden aamulla, toisen illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset halua että miehet on rehellisiä..??
Mä sanon nyt rehellisesti, että tämä on niiiin puhki kulunut läppä näissä kohteliaisuuskeskusteluissa, että voisit jo lopettaa sen käytön.
Aika juntti täytyy olla, jos käsitys rehellisyydestä on tylyys ja epäkohteliaisuus.
Jos et hallitse normaaleja käytöstapoja, ei sun tasosi tuota parempaan riitä.
Todennäköissti tuo nainen on peräti sua parempi (eli tasokkaampi) ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä perii mutta se ei tarkoita sitä että käyttäytyy asiattomasti ja loukkaavasti toista kohtaan. Aivoja voi käyttää.