Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten minun kannattaa antaa pakit kohteliaasti naiselle?

Vierailija
11.11.2023 |

Minua siis lähestyy nainen joka on aika ruma ja se on alhaisen tason nainen. Kuinka ilmoitan sille kohteliaasti ja rehellisesti ettei hän ole kiinnostava ja että hän jättäisi minut rauhaan?

Ghostaus ja perinteinen "kemiat ei kohtaa" on myös vaihtoehtoja?

M30

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro millä tavalla on ruma, kiinnostaa?

Hän on vaan kasvoista ruma ja pukeutuminen ei ole hänellä kaunista.

M30

No meikkaa se ja ostat uudet vaatteet. Valivalivali.

Ei meikki hänellä auta koska pää,nenä,hampaat yms on rumia.

M30

Onko nenä töpseli? Hampaat vinossa? Pää epämuodostunut pallo?

En nyt tarkemmin ala selittämään mutta pää on jotenkin littana ja kasvonpiirteet suht kamalat.

M30

Vierailija
22/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole pakko kertoa syytä. Sanot vaan, että et ole kiinnostunut. Kyllä tervepäinen ihminen rukkaset kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatvajakilta. Sen kun sanot, että et ole hänestä kiinnostunut. Asia ratkaistu.

Vierailija
24/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen lähestyy vielä ja alkaa ehdotella jotain, ihan riittää, kun sanot, että ei ole mielenkiintoa jatkaa tutustumista. Tai tuo, ettet ole kiinnostunut hänestä parisuhdemielessä, on hyvä ja toimii myös. Jos nainen jää inttämään ja vaatii lisäselityksiä, voit lopettaa keskustelun siihen, ei sinun tarvitse perustella asiaa sen enempää.

Ghostaaminen on rumaa. En myöskään alkaisi selitellä mitään, että on varattu jos oikeasti on sinkku. Tuosta valheesta voi tulla vaan hankaluuksia ja outoja tilanteita myöhemmin. 

25/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo ajattelin, että kaipaamani henkilö täällä avautuu, mutta ei sentään 😅 

Vierailija
26/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD Haluaisin kyllä nähdä mikä adonis siellä arvostelee

Vierailija
27/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat pakit, se voi alkaa homotella. Minulle on käynyt usein niin, kun en ole antautunut rumalle naiselle.

Kaunis mies 40

Vierailija
28/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot kohteliaasti, että olet vaikkapa varattu tms. Mutta vasta, jos hän kysyy sinua. Menet sen jälkeen odottelemaan tasoistasi naista, jota tuskin löytyy...

Hän tietää että olen sinkku myös.

M30

Sano että et tunne syvempää vetovoimaa. Jätetään tähän . Tai että olet ihastunut toiseen ...........

Vierailija
29/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että oot aika ruma ja etsi kaunista naista.

Vierailija
30/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa ettei mitään draamaa tule eli naisen kiukuttelua niin paras tyyli on kun ghostaa sen tai sitten vaan hivuttautuu hiljalleen pois "tilanteesta" eli ei itse laita sille mitään viestiä ja jos se laittaa viestiä niin vastaa vaan "joo" tai "ei".

Voi toki myös suoraan sanoa että et ole kiinnostava jätä minut rauhaan. Mutta tossa on vaarana se että nainen suuttuu. 

Vierailija
31/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet antanut puhelinnumeron?

Annat ymmärtää muttet ymmärrä antaa?

Vierailija
32/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole antanut mitään vastakaikua hänelle niin sanot vaan että olette liian erilaiset. Mulle tehtiin näin. Ei ollut draamaa tms

Vierailija
33/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet antanut puhelinnumeron?

Annat ymmärtää muttet ymmärrä antaa?

Kyseinen "nainen" on tutun tuttu ja samoissa porukoissa ollaan pyöritty. 

M30

Vierailija
34/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän se on miestenkin kanssa.

Eilen tänne kirjoitti mies, jolle lääkäri oli laittanut hoitoviestin ja mies alkoi haaveilla treffeistä.

Huhhuh.

Vierailija
35/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro millä tavalla on ruma, kiinnostaa?

Hän on vaan kasvoista ruma ja pukeutuminen ei ole hänellä kaunista.

M30

Ootko itse minkä näköinen? Ja miten kasvoista ruma? Miten pukeutuu? Kysyn koska kiinnostaa

Olen itse 185cm, koulutettu ja normaalipainoinen.

Kasvoista se nainen on ruma siten että sen pään muodot on vaan rumia.

Pukeutuu vaatteisiin missä se näyttää rumalle eli housut,huppari yms.

M30

Hirveästi viljelet sanaa "ruma". Se saa sinut kuulostamaan luonteen puolesta rumalta. Ja sille naiselle voit sanoa, että et ole minun tyyppiäni. 

Vierailija
36/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella vuorovaikutustaitoja, jos täältä pitää neuvoja kysellä. Aikuinen ihminen kyllä osaa nämä asiat ilman ghoustaamista.

Vierailija
37/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut ongelma, jossa nainen jäänyt roikkumaan, koska olisi halunnut olla kaveri. Ei meinannut millään päästä eroon eikä kehdannut sanoa tylysti.

Vierailija
38/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lellään ole velvollisuutta tykätä kenestä vaan, joka alkaa ehdotella. Ei naisilla eikä miehillä.

Jos ap olisi oma poikani, joka on nyt nuori mies, neuvoisin, että kannattaisi ehkä sanoa asiallisesti ja ystävällisesti, että voimme olla kavereita, mutta en ole kiinnostunut suhdemielessä. Sitä ei kannata alkaa perustelemaan mitenkään, eikä vastailla mihinkään Mikä minussa on vialla-tyyppisiin kysymyksiin, eikä esim arvostella ulkonäköä tms. Jos toinen jatkaa sitkeästi, niin ei kannata enää olla yhteydessä ollenkaan.

Eivät naisetkaan pidä kenestä tahansa miehestä, eikä siinä miehessä tarvitse olla mitäön vikaa, mutta keskinäistä kemiaa vain ei ole.

Vierailija
39/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lellään ole velvollisuutta tykätä kenestä vaan, joka alkaa ehdotella. Ei naisilla eikä miehillä.

Eivät naisetkaan pidä kenestä tahansa miehestä, eikä siinä miehessä tarvitse olla mitäön vikaa, mutta keskinäistä kemiaa vain ei ole.

Yleensä noissa tapauksissa kemiaa on, mutta miehen ulkonäkö ei riitä.

Vierailija
40/78 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla mitenkään erityisen kohtelias, riittää että on asiallinen ja yksiselitteinen. Tylykään ei tarvitse olla, mutta sitä, että ei ole kiinnostunut jostakusta treffimielessä, ei tarvitse perustella mitenkään. Treffikutsuun, tai mihin tahansa puolitutulta tulleeseen kutsuun voi vastata vain, ettei ole tulossa. Jos pyytää uudestaan, niin sitten voi ilmoittaa, ettei kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi