Miten korjaisitte ongelmani (rakastuminen isän kaltaisiin miehiin)
Olen nainen ja mulla oli erittäin epävakaa ja sekopää lapsuus, kiitos minun alkoholisti-isäni, joka on myös väkivaltainen. Hänellä on todettu niitä pahimpia persoonallisuushäiriöitä eli epävakaa, narsistinen ja asosiaalinen. Lapsuuteni oli kauhea ja hyvin epävakaa, koskaan ei voinut tietää mitä tapahtuu. Niin kaikki miehet joihin olen rakastunut ovat olleet mieslapsia joko alkoholisteja, narsistisia piirteitä omaavia tai varattuja.. eli rakastun ihmiseen jonka kanssa saan vain epävakaan suhteen. Ja alkoholisteja hoidan tai yritän parantaa. Tiedostan tämän itsekin, että kyse on siitä että rakastun isäni kaltaisiin miehiin tai hakeudun samanlaisiin epävakaisiin suhteisiin. Ja joo, isäni soitteli ihan avoimesti muille naisille vaikka oli/on naimisissa äitini kanssa.
Nyt olen yhdessä miehen kanssa joka vaikuttaa tasaiselta ja luotettavalta, mutta rehellisesti en ole rakastunut. En tiedä että olenko edes ihastunut, mutta voin sanoa että tykkään kyllä. Eikä tässä ole kysymys siitä, että ottaisin kenet tahansa.
Mitä tässä kannattaisi tehdä? Odottaa tunteiden syttymistä vai? Ja jos niin kuinka kauan?
Vai pitäisikö luovuttaa, että en ole vain parisuhdeihminen?
Miten se tähän liittyy?
ap