Pitkä selkä ja lyhyet sääret. Näillä spekseillä ei miestä saa
En tiedä mitä pahaa olen edellisessä elämässä tehnyt, että olen saanu rangaistukseksi niin hirveän vartalon. Kun istun tuolilla niin olen pitempi kuin useimmat miehet, töppöjalat sen sijaan eivät lattiaan yllä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Ota pukeutumisvinkkejä prinsessa Catherinelta, hänelläkin on pitkä selkä ja lyhyet jalat. Yleensä hänen asuissaan on siksi vyötärö vähän ylempänä kuin hänellä on oikeasti.Jessica Simpson on toinen samanmallinen.
Vierailija kirjoitti:
Kenen vartalo nyt on täydellinen. Vaihtoehtoisessa mallissa sitten on omenavartalo, läskimakkara vyötäröllä ja takapuoli miesten mallia, paitsi että siinä kuitenkin on selluliittia.
Nämäkin multa löytyy kyllä 🤣 Kun istun niin näyttää siltä että istun pelkän selän päällä, kun lantiossa ei ole mitään muotoa. Pelkkää suoraa pötkylää alhaalta ylös. En taida enää poistua kotoa ollenkaan.
Ap
Tilpuntilpun. Meikällä pituutta 155 ja kuulun "Hobittien-heimoon". Minulla ei ole muuta ongelmaa kuin se , kuinka vaatettaa itseni.
Vierailija kirjoitti:
Kenen vartalo nyt on täydellinen. Vaihtoehtoisessa mallissa sitten on omenavartalo, läskimakkara vyötäröllä ja takapuoli miesten mallia, paitsi että siinä kuitenkin on selluliittia.
Malleja on kyllä enemmän kuin kaksi.
Muuten totta. Elämänsä voi pilata suremalla täysin epäolennaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt ymmärtää mitä ap tarkoittaa! Kyse ei ole pituudesta eikä säärten pituudesta vaan vartalon mittasuhteista. Mulla on jalat 80 cm ja loppu vartalo 90 cm. Ymmärrän ap:ta. Yksi harvoja asioita ulkonäössä mikä ei ole korjattavissa jollain leikkauksella, treenaamalla tms.
Todella monet asiat voi korvata kauniilla hymyllä ja hyvällä sydämellä.
Ei vain ole kovin muodikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt ymmärtää mitä ap tarkoittaa! Kyse ei ole pituudesta eikä säärten pituudesta vaan vartalon mittasuhteista. Mulla on jalat 80 cm ja loppu vartalo 90 cm. Ymmärrän ap:ta. Yksi harvoja asioita ulkonäössä mikä ei ole korjattavissa jollain leikkauksella, treenaamalla tms.
Kiitos. Mun jalat on 82 cm ja loppu ruho 93 cm.
Ap
Mitoissasi ei ole mitään ongelmaa. Useimmat suomalaiset kuuluvat samaan kastiin. Laita korkkarit jalkaan, niin olet optimimitoissa, sillä 87,5/87,5cm olisi pituudellesi optimi.
Vierailija kirjoitti:
Etsit vikaa nyt aivan väärästä asiasta. Minullakin on japanilainen vaimo, joka on nätti kuin nukke, muttei sitä pitkillä säärillä ole siunattu.
Thaimaalainen varmaan. Kukaan japanilainen nainen ei tule tänne. Ellet ole joku menestynyt sellisti tai tutkija.
Ei oo itsellä ollut ikinä este miesmarkkinoilla-toki säärimiehet ei varmaan oo kiinnostuneet.
Kun on pitkä selkä, vyötärö erottuu hyvin. Lyhytjalkaisilla on usein myös muhkea takapuoli, jota voi korostaa treenaamalla.
Pukeutumisessa sit pitää huomioida kropan mittasuhteet.
Kyllä saa. Perus kehonmalli kaukoidässä ja hyvin kelpaa.
Tämän ketjun innoittamana piti ihan tarkistaa omat mitat, kun niitä miehiä on aina saanut. Olen tasapainoinen, mutta en kyllä aiemmin ole miettinyt sitä, nyt tiedän. Kiitos Ap ja tsemppiä, täältä pukeutumisvinkkejä!
https://www.jasie.fi/post/vartalonmuodot-tasapainota-vartalosi-pituussu…
Pakkoko olisi saada just säärifetisisti?
Yleisesti ottaen miehet eivät pidä lyhyitä jalkoja turn offina. Naiset ovat lyhyempiä kuin miehet yleensä, joten monesti jalatkin ovat lyhyet. Ja kyllä tiedän että mittasuhteista puhuttiin, mutta ei sellaiset ns. ketään kiinnosta. Malliksi/missiksi et varmaan pääsisi, siinä se.
Meitä on kyllä ihan joka mallia. Katselin juuri isän jäämistön vanhoja valokuvia. Karjalainen mummuni oli lyhyt seistessään vaarin vieressä, mutta istuessaan vaari näytti pieneltä mummun rinnalla. Isäni peri isänsä jalat ja äitinsä selän, eli oli pitkä mies. Veljensä taas oli enemmän äitinsä mittainen, hän tosin syntyi sota-aikaan eli ravitsemustilanne ei välttämättä ollut riittävä ensimmäisinä vuosinaan.
Itselläni on kyllä pitkät sääret, mutta epänaisellisen leveät hartiat ja ihan treenaamatta. Ihan turha haaveilla kauniisti istuvista vaatteista. Kun hartiat saa mahtumaan, vyötärölle mahtuu kaksi naista. Olkatoppausten kulta-aikaan en niin kovasti erottunut porukasta, mutta en kyllä toppauksiakaan käyttänyt.
Mullakin on pitkä selkä, mutta ei se ole miesjuttuihin vaikuttanut. Sanoisin että naamalla on enemmän väliä. Nykyään on kumminkin vaikka mitä tapoja ehostaa itseänsä, että jos on ei ole rahasta puutetta, niin miettisin olisiko hius- tai pukeutumistyylissä parantamisen varaa.
Minä olen säärimies, pakko kai se on tunnustaa. Onko se hyvä vai paha, en osaa sanoa. Pidän naisten jaloista, olen varmaan oksettava pervo.
Kyllä saa. Minulla on ollut kolme pitkää suhdetta ja vartalonmalli on sama kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämäkin multa löytyy kyllä 🤣 Kun istun niin näyttää siltä että istun pelkän selän päällä, kun lantiossa ei ole mitään muotoa. Pelkkää suoraa pötkylää alhaalta ylös. En taida enää poistua kotoa ollenkaan.
Ap
Tai.... Mitä jos keskittäisit energiasi ihan muiden juttujen miettimiseen?
Epäsuhtaa on aika monella, itselläkin alakroppa on pienempää mallia kuin yläkroppa. Näyttää kuin alaosasta olisi jäänyt 12 v tytöksi. Todella vaikeaa pukeutua ja peittävää yrittää etsiä aina päälle, kun ihmisten ilmoille lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit vikaa nyt aivan väärästä asiasta. Minullakin on japanilainen vaimo, joka on nätti kuin nukke, muttei sitä pitkillä säärillä ole siunattu.
Mutta hänellä ei ole myöskään 190 cm pitkälle mitoitettu selkä.
Ap
Yhyy.
Pitkä torso on eduksi pukeutuessa.
Nimim. Pitkät jalat, lyhyt selkä, vyötärö näkyy selästä mutta edessä vain tissit ja lantio :D
Ei todellakaan ole eduksi pukeutuessa, kun istuvia tai edes sopivia vaatteita on hankala löytää. Ei tarvitse ihmetellä, miksi monella on muodoton tunika ja trikoot vaateyhdistelmä, ne ovat kaupasta löytyviä sopivia vaatteita.
Normaalivyötäröisissä housuissa vyötärönauha tulee lantioluiden päälle, lantiomallisissa taas persvako paljastuu. Korkeavyötäröisistä voi löytyä jotkut sopivat, missä vyötärönauha yltää lantioluiden yläpuolelle. Niitä korkeavyötäröisiä löytyy silloin kun ne sattuvat olemaan muotia.
Yläosissa puolestaan muotoleikkaukset ovat väärissä paikoissa, rintalaskos sijoittuu jonnekin rinnan päälle. Rintaliivit ovat sopivat, jos niissä sattuu olemaan kunnon säätövara, kunhan olkaimen säätää pisimmilleen. Mutta pitkälle torsolle on hankala löytää mitään istuvaa. Niinpä käytössä on ne tunikat ja muut muodottomat trikoopaidat, missä ei ole väliä, minne kohtaan rintamus tulee ja mihin vyötärö ja helmakin yltää navan alapuolelle.
Minä olen suunnilleen samanpituinen niin mieheni kuin siskoni kanssa. Minulla kyllä yltää istuessa jalat lattiaan, kun olen kuitenkin keskimääräistä pidempi. Minä olen se, joka uutta autoa katsellessa änkeää takapenkille testaamaan, että ottaako pää kattoon kiinni, nyt voisi varmaan laittaa jo minua reilusti pidemmän pojan tekemään tuon testauksen. Siskoni housunlahkeet ovat ainakin kymmenen senttiä pidemmät kuin minun. Lahkeen pituuden suhteen minulla ei ole ongelmia housujen oston kanssa, 32" lahje on hyvän pituinen, siskollani on ongelma löytää tarpeeksi pitkiä lahkeita. Mutta minulla on suuri ongelma löytää housut, mihin korkeat ja leveät lantioluuni mahtuisivat. Siskoni kanssa olemme ruumiinrakenteelta aivan erilaiset, minua voisi verrata johonkin leveäharteiseen uimariin, kun sisko taas muistuttaa pitkäjalkaista korkeushyppääjää.
Tuskin olet ainoa. Lopeta itse sääli. On paljon miehiä joilla pitkä selkä,vatsaa ja lyhyet jalat. Katsoppas liikuessasi kotisi ulkopuolella. Huomaat asian ja sen olet ihan söpö nainen.
Pukeudu mekkoihin.