Pitkä selkä ja lyhyet sääret. Näillä spekseillä ei miestä saa
En tiedä mitä pahaa olen edellisessä elämässä tehnyt, että olen saanu rangaistukseksi niin hirveän vartalon. Kun istun tuolilla niin olen pitempi kuin useimmat miehet, töppöjalat sen sijaan eivät lattiaan yllä.
Kommentit (109)
Nö nii, kohtuullinen incel-trollaus tyyliin lyhyt, isonenäinen ja leuaton mies.
Joo, eihän noilla spekseillä saa mitään laatikkoleukaista miljonääri lentäjäkirurgia. Joten, nyt on tyydyttävä oman tasoiseen, tai sitten on vaan oltava voimaantunut sinkku.
Käytä mekkoja.
Sellaisia mitkä korostaa vyötärön vähän ylemmäs.
Ja paitoja, missä on poikkileikkaus. Ja korollisia kenkiä, pienikin korko riittää, talvinilkkureissakin voi olla pieni korko.
Hoh hoijaa......kato ympärillesi. Kaikennäköiset ihmiset ovat pariutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Nö nii, kohtuullinen incel-trollaus tyyliin lyhyt, isonenäinen ja leuaton mies.
Ei nenän tarvitse olla pieni. Leukaan voi kasvattaa parran. Pituus on mikä on, mutta ei sekään ole ollut mikään este niille maailman miljoonille lyhyille miehille, joilla on perhe.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut sellaisen psykologisen arvion, että mammanpojat on t*ssimiehiä, pinnalliset miehet takapuoli ja älykkäät on säärimiehiä. Eli teoriassa vain älyköt välittää pitkistä sääristäja muille miehille niillä ei ole väliä.
Aika kotikutoinen teoria. Mieheni on älykkö. Sääreni eivät ole pitkät, tissit ja takapuoli sen sijaan ovat isot.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo itsellä ollut ikinä este miesmarkkinoilla-toki säärimiehet ei varmaan oo kiinnostuneet.
Kun on pitkä selkä, vyötärö erottuu hyvin. Lyhytjalkaisilla on usein myös muhkea takapuoli, jota voi korostaa treenaamalla.
Pukeutumisessa sit pitää huomioida kropan mittasuhteet.
Ei ole muhkeaa takapuolta vaan kapea lantio ja matalat pakarat. Näyttää siltä, että olisin yhtä selkää kainaloista reisiin saakka. En ole nähnyt kenelläkään näin kummallisen mallista vartaloa.
Ap
Mistä johtuu et toisten kimpussa miehet on kokoajan, itse olen pyöreähkö reilu 100kg, viittäkymppiä kovaa vaihtia käyvä ja ihan koko ajan on miehet kimpussa, ona mies ku vaarissa menee vessaan kiin heti on monta iskemässä, kävelylenkillä joku rakastui niin että kosi. Siis ihan koko ajan vientiä ja katsotaan pitkään sillä silmällä jne. Mulla kyllä pitkät jalat et onko se siitä sitten, ei kyl laihat mut aika hyvännäköinen kroppa ja toki kauniiksi kehutaan. Tärkeintä ettei jurona istu tai kuljeksi, sellaista ei kukaan halua vaikka olisi maailman upein ilmestys. Hauskuutta, itsensä arvostamista, pientä vitsailua, myötätunto. Kyllä noilla miehen saa ja just kenet haluaa, mun kimpussa on kaiken ikäiset, ihan nuorista vanhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä nyt on näitä höptyksiä
Toki pitkäsäärinen nainen on viehättävämpi kuin persjalkainen siinä tapauksessa, jos ovat kasvoiltaan samaa luokkaa. Sen sijaan lyhyt, mutta kasvoiltaan nätimpi nainen saa satavarmasti helpommin haluamansa miehen kuin pitkäsäärinen seinäruusu.
Sama juttu miehissä. Pituus on periaatteessa etu, mutta hyvä supliikki tai komeat kasvonpiirteet kompensoivat asiaa. Olkoonkin, että miehillä pituus on tärkeämpää kuin naisilla.
Niin. Minä en ole kasvoiltani nätti enkä lyhyt muuten kuin jaloista. Ja nimenomaan sääristä, se vähäinenkin pituus jaloissa tuntuu olevan reisissä.
Ap
Pitkistä naisista miehet tykkää, nyt vaan iloisuutta ja rempseyttä, vitsailua, iloa ja naurua niin kyllä miehen saat, ei kukaan ehdi katsoa selän pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut sellaisen psykologisen arvion, että mammanpojat on t*ssimiehiä, pinnalliset miehet takapuoli ja älykkäät on säärimiehiä. Eli teoriassa vain älyköt välittää pitkistä sääristäja muille miehille niillä ei ole väliä.
Vallu Valpio on tunnustautunut säärimieheksi.
Mitä nainen parisuhteella tekee? Sehän on ilmaissiivoojan rooli.
Vierailija kirjoitti:
Mieti.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain ja monta. Jonoa oli
Mikset enää saa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu et toisten kimpussa miehet on kokoajan, itse olen pyöreähkö reilu 100kg, viittäkymppiä kovaa vaihtia käyvä ja ihan koko ajan on miehet kimpussa, ona mies ku vaarissa menee vessaan kiin heti on monta iskemässä, kävelylenkillä joku rakastui niin että kosi. Siis ihan koko ajan vientiä ja katsotaan pitkään sillä silmällä jne. Mulla kyllä pitkät jalat et onko se siitä sitten, ei kyl laihat mut aika hyvännäköinen kroppa ja toki kauniiksi kehutaan. Tärkeintä ettei jurona istu tai kuljeksi, sellaista ei kukaan halua vaikka olisi maailman upein ilmestys. Hauskuutta, itsensä arvostamista, pientä vitsailua, myötätunto. Kyllä noilla miehen saa ja just kenet haluaa, mun kimpussa on kaiken ikäiset, ihan nuorista vanhoihin.
Ihana itsetunto 🙌 54v nainen.
Jos perse on kuosissa eikä tissit katsele varpaisiin niin kaikki on jees 👍
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana itsetunto 🙌 54v nainen.
Itse_luottamus_. Se voi olla täysin valheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo itsellä ollut ikinä este miesmarkkinoilla-toki säärimiehet ei varmaan oo kiinnostuneet.
Kun on pitkä selkä, vyötärö erottuu hyvin. Lyhytjalkaisilla on usein myös muhkea takapuoli, jota voi korostaa treenaamalla.
Pukeutumisessa sit pitää huomioida kropan mittasuhteet.
Ei ole muhkeaa takapuolta vaan kapea lantio ja matalat pakarat. Näyttää siltä, että olisin yhtä selkää kainaloista reisiin saakka. En ole nähnyt kenelläkään näin kummallisen mallista vartaloa.
Ap
Unohda nyt sitten miehet ja keskity johonkin muuhun. Elämänlaatusi paranee huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti.
Siivoaa yh - isän asuntoa joka menee perinnöksi yh-isän lapsille.
Ehkä jossain päin maailmaa suositaan lyhyitä jalkoja parisuhdemarkkinoilla.
Miten? Oletko alasti?