Pitkä selkä ja lyhyet sääret. Näillä spekseillä ei miestä saa
En tiedä mitä pahaa olen edellisessä elämässä tehnyt, että olen saanu rangaistukseksi niin hirveän vartalon. Kun istun tuolilla niin olen pitempi kuin useimmat miehet, töppöjalat sen sijaan eivät lattiaan yllä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Ota sitten muun sukupuolinen.
Enpä usko, että ketään voi noin vaan ottaa, oli se sukupuoli mikä tahansa.
Ap
Todellinen syy ap:n vastentahtoiselle sinkkuudelle ei ole tarjokkaiden puute, vaan se, että hän katsoo pelkästään niitä miehiä sillä silmällä, joita kaikki muutkin naiset katsovat. Nainen saa aina miehen, mutta jokaiselle ei riitä sitä huippumiestä.
Miehelle ulkonäköä tärkeämpää on naisen luonne, ja siksi kukaan ei tahtomattaan yksin jää.
Vierailija kirjoitti:
Todellinen syy ap:n vastentahtoiselle sinkkuudelle ei ole tarjokkaiden puute, vaan se, että hän katsoo pelkästään niitä miehiä sillä silmällä, joita kaikki muutkin naiset katsovat. Nainen saa aina miehen, mutta jokaiselle ei riitä sitä huippumiestä.
Olen saanut pakit mm. lyhyiltä, lihavilta, kaljuilta, duunareilta ja työttömiltä. Vai onko nämä juuri niitä huippumiehiä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei oo mullakaan kummoiset jalat, 78cm pituiset kun koko pituus 170cm. Silti mies on ja ihan tarpeeksi miellyttävän näköinen ainakin omissa silmissä. Onneksi kaikille miehille ei naisen jalat ole kovin tärkeä juttu, kunhan jonkunlaiset löytyy.
Ja ajattele, joillekin on kelvannut, vaikkei ole jalkoja ollenkaan. Kyllä se ihminen siellä pään sisällä on kuitenkin tärkein.
Mulla samat speksit vartalon osalta. Kaksi miestä kuitenkin ollut tässä elämässä.
No molemmat on historiaa ja uusia tuskin on tulossa. Maailma on muuttunut pinnallisemmaksi.
Jos oot pirkanmaalta ni mä voin lähtee treffeille pitkäselän kanssa.
Ajattele positiivisesti. Vaikka lyhyet jalat eivät ole maailman kaunein juttu, niin jossain Etelä-Amerikassa suurimmalla osalla sellaiset on. Naisia siellä taitaa olla rapiat 180 000 000 ja elämä rullaa. Aasiasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit vikaa nyt aivan väärästä asiasta. Minullakin on japanilainen vaimo, joka on nätti kuin nukke, muttei sitä pitkillä säärillä ole siunattu.
Mutta hänellä ei ole myöskään 190 cm pitkälle mitoitettu selkä.
Ap
Yhyy.
Pitkä torso on eduksi pukeutuessa.
Nimim. Pitkät jalat, lyhyt selkä, vyötärö näkyy selästä mutta edessä vain tissit ja lantio :D
Olisiko kuitenkin niin, että ongelma on itsetunnossasi. Kyllä se vaan näkyy, jos ei ole oikein sinut itsensä kanssa, ja se voi vaikuttaa kiinnostukseen.
Opi ensin rakastamaan itseäsi, kanna persoonallinen kehosi ylpeydellä, niin sinuakin rakastetaan.
Mistä tietää onko pitkä selkä? Minulla taitaa olla ei se kyllä ole haitannut miesten suhteen.
Saatko kämmenet helposti lattiaan eteenpäin taivutuksessa?
Kaikenlaisille ihmisille löytyy aina joku. Olen nähnyt niin rumia ja outoja pariskuntia, että tiedän tämän.
Vierailija kirjoitti:
Ot, mutta se jako ei mene niin, että vain top 5% miehiä haikaillaan, vaan niin, että top 85% miehistä kiinnostaa ihan riittävästi naisia, ja niillä ns. alimmalla 15 prosentilla on alkoholismia, syrjäytymistä, naisvihaa tai muuta luonnevikaa niin, että naisten kannattaakin pysyä kaukana.
Olen kuullut sellaisen psykologisen arvion, että mammanpojat on t*ssimiehiä, pinnalliset miehet takapuoli ja älykkäät on säärimiehiä. Eli teoriassa vain älyköt välittää pitkistä sääristäja muille miehille niillä ei ole väliä.
Voi herrajumala taas. Samat speksit - miehiä on riittänyt riesaksi asti. Stephen Hawking oli kolmesti naimisissa.
Villi ajatus: yksikään ulkoinen tekijä ei määritä menestystä parisuhdemarkkinoilla. Oma suhtautuminen siihen: aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut sellaisen psykologisen arvion, että mammanpojat on t*ssimiehiä, pinnalliset miehet takapuoli ja älykkäät on säärimiehiä. Eli teoriassa vain älyköt välittää pitkistä sääristäja muille miehille niillä ei ole väliä.
Onpa kyllä pinnallista sössöä tuokin teoria. Sitä paitsi älykäs voi olla sekä pinnallinen että mammanpoika, ja mammanpoika voi olla sekä pinnallinen että älykäs, ja niin pois päin.
No ei oo mullakaan kummoiset jalat, 78cm pituiset kun koko pituus 170cm. Silti mies on ja ihan tarpeeksi miellyttävän näköinen ainakin omissa silmissä. Onneksi kaikille miehille ei naisen jalat ole kovin tärkeä juttu, kunhan jonkunlaiset löytyy.