Pitkä selkä ja lyhyet sääret. Näillä spekseillä ei miestä saa
En tiedä mitä pahaa olen edellisessä elämässä tehnyt, että olen saanu rangaistukseksi niin hirveän vartalon. Kun istun tuolilla niin olen pitempi kuin useimmat miehet, töppöjalat sen sijaan eivät lattiaan yllä.
Kommentit (109)
Keskipituus virolaisella miehellä on 180cm. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Serbian Tinderissä alkaa tulemaan 181cm+
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää onko pitkä selkä? Minulla taitaa olla ei se kyllä ole haitannut miesten suhteen.
Siitä että istuessa olet kaikkia muita pitempi, jopa itseäsi 20 cm pitempiä miehiä.
Ap
Nämä nyt on näitä höptyksiä
Toki pitkäsäärinen nainen on viehättävämpi kuin persjalkainen siinä tapauksessa, jos ovat kasvoiltaan samaa luokkaa. Sen sijaan lyhyt, mutta kasvoiltaan nätimpi nainen saa satavarmasti helpommin haluamansa miehen kuin pitkäsäärinen seinäruusu.
Sama juttu miehissä. Pituus on periaatteessa etu, mutta hyvä supliikki tai komeat kasvonpiirteet kompensoivat asiaa. Olkoonkin, että miehillä pituus on tärkeämpää kuin naisilla.
Eikös tuo ole lähinnä suomalaisen miehen ulkomuoto, vähän sellainen Aku Ankan Veli Nalle-hahmo. Suomalainen nainen on enemmän Iines Ankka tyyppiä, monessakin mielessä, sellainen white trash vaappuja.
Vierailija kirjoitti:
Stephen Hawking oli kolmesti naimisissa.
Hawking oli vammainen ja esim. Tom Cruise on lyhyt, mutta todella huonoja vertauksia tälläisiin ketjuihin, kun molemmat ovat muilta osin huipputason poikkeusykilöitä. Toinen yksi maailman älykkäimmistä ihmisistä ja toinen komea ja rikas superjulkkis.
Vierailija kirjoitti:
Toki pitkäsäärinen nainen on viehättävämpi kuin persjalkainen siinä tapauksessa, jos ovat kasvoiltaan samaa luokkaa. Sen sijaan lyhyt, mutta kasvoiltaan nätimpi nainen saa satavarmasti helpommin haluamansa miehen kuin pitkäsäärinen seinäruusu.
Sama juttu miehissä. Pituus on periaatteessa etu, mutta hyvä supliikki tai komeat kasvonpiirteet kompensoivat asiaa. Olkoonkin, että miehillä pituus on tärkeämpää kuin naisilla.
Niin. Minä en ole kasvoiltani nätti enkä lyhyt muuten kuin jaloista. Ja nimenomaan sääristä, se vähäinenkin pituus jaloissa tuntuu olevan reisissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minä en ole kasvoiltani nätti enkä lyhyt muuten kuin jaloista. Ja nimenomaan sääristä, se vähäinenkin pituus jaloissa tuntuu olevan reisissä.
Ap
Onkohan nyt kärpänen kasvanut härkäseksi? Hyvin monen näköiset ihmiset ovat löytäneet onnellisen parisuhteen, vaikkeivät olekaan Hollywood-näyttelijöitä tai hiukkasfyysikkoja.
t. Pariutunut pullukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Merkittävä, ellei jopa suurin, osa suomalaisista ovat persjalkaisia eli lyhysäärisiä ja pitkäselkäisiä. Kasvojen edustavuus on oleellisempaa. Jos et ole nätti, niin vaihtoehdoksi jää parempi meikkaaminen tai mieskriteeriesi reipas laskeminen.
Yrittäkää nyt ymmärtää mitä ap tarkoittaa! Kyse ei ole pituudesta eikä säärten pituudesta vaan vartalon mittasuhteista. Mulla on jalat 80 cm ja loppu vartalo 90 cm. Ymmärrän ap:ta. Yksi harvoja asioita ulkonäössä mikä ei ole korjattavissa jollain leikkauksella, treenaamalla tms.
En usko että kroppasi on niin huomiota herättävän omituinen kuin itsestäsi tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt ymmärtää mitä ap tarkoittaa! Kyse ei ole pituudesta eikä säärten pituudesta vaan vartalon mittasuhteista. Mulla on jalat 80 cm ja loppu vartalo 90 cm. Ymmärrän ap:ta. Yksi harvoja asioita ulkonäössä mikä ei ole korjattavissa jollain leikkauksella, treenaamalla tms.
Ymmärretään ymmärretään, ap tarkoittaa ns. persjalkaista.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Mun jalat on 82 cm ja loppu ruho 93 cm.
Ap
Ota pukeutumisvinkkejä prinsessa Catherinelta, hänelläkin on pitkä selkä ja lyhyet jalat. Yleensä hänen asuissaan on siksi vyötärö vähän ylempänä kuin hänellä on oikeasti.
Musta kuulostaa oudolta, että jalkojen pitäisi muka olla pidemmät kuin loput kropasta tai edes samanpituiset, koska eihän jaloissa edes ole mitään elintärkeää! Jalat on vain jalat. Ihan tylsät kaksi pötkylää joka tapauksessa, olivat sitten millaiset tahansa. Kyllä on pinnallista ja typerää touhua.
Ei kaikkien tarvitse olla massan mukaisia ja onneksi on ihmisiä, jotka jopa pitävät sitä viehättävänä. Tärkeintä on nyt että et häpeä itseäsi, se taas ei ole niin viehättävää. Hyvästä itsetunnosta kaikki lähtee. Onko sinua joskus kiusattu?
Kenen vartalo nyt on täydellinen. Vaihtoehtoisessa mallissa sitten on omenavartalo, läskimakkara vyötäröllä ja takapuoli miesten mallia, paitsi että siinä kuitenkin on selluliittia.
Japanilaisille ei käy länsimaalaisten vaatestandardit. Jalat ovat lyhyet ja selkä on pitkä. Nättejä silti ovat.
Ihan heittämällä saan kädet vaikka kantapäiden viereen lattialle enkä ole ollenkaan notkea vaan alaselkä ja takareidet on jäykät kuin rautakanget.
Ap