Pitkä selkä ja lyhyet sääret. Näillä spekseillä ei miestä saa
En tiedä mitä pahaa olen edellisessä elämässä tehnyt, että olen saanu rangaistukseksi niin hirveän vartalon. Kun istun tuolilla niin olen pitempi kuin useimmat miehet, töppöjalat sen sijaan eivät lattiaan yllä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Hah, seurustelin aikoinaan parimetrisen miehen kanssa, jonka selkä oli yhtä pitkä kuin minullakin.
Lohdutuksena ja vinkkinä: etsi persjalkainen mies. Ellei ole täydellisten geenien lapsihaaveita. Toimii testatusti!
Kiitos vertaistuesta.
Ap
Huh. Onneksi pariuduin jo noin 20 vuotta sitten. Ilmeisesti nyt on sekä nuorilla miehillä että naisilla kauhean korkeat ulkonäkövaatimukset kumppanilleen, kun tuntuu, että tavallisen näköiset ihmiset eivät onnistu ulkonäkönsä vuoksi löytämään ketään. Itsehän oli siis reilu 20-vuotiaana normaalipainon ylärajalla, mulla oli lyhyet hiukset jo silloin (minulla on super ohuet hiukset, jotka eivät kasva), mulla on lyhyet jalat&pitkä selkä ja olen muutenkin rakenteeltani lihaksikas ja harteikas, en siis mikään siro&naisellinen. Jäisin varmaan rannalla nykyään.
Kylä Tampereella kelpaa, tossahan on optimaaliset geenit pikku jääkiakkoilijan tekemiseen, lyhköset jalat on sairaan nopeet pelissä.
Hoh hoijaa..
Miehet eivät ole mikään samanmielisten joukko, jotka kaikki tykkäävät 180-senttisistä blondeista, joilla on jättimäiset rinnat.
Esim. itse en noteeraa naisen rintoja millään tavalla.
Kate Middletonkin sai prinssin vaikka on pitkä selkä ja lyhyet jalat.
Sun ongelma ei ole miehettömyys, vaan heikko itsetunto. Kehon tarkoitus on olla toimiva, eikä raajojen pituus vaikuta. Voisiko pukeutuminen olla, esim pidempi takki, ettei vyötärölinja näy. Myös paksupohjaiset/ valkopohjaiset kengät sopii paremmin kuin balleriinamaiset keijukengät. Toivottavasti löydät tasapainon.
Vierailija kirjoitti:
Kate Middletonkin sai prinssin vaikka on pitkä selkä ja lyhyet jalat.
Ja kaunis naama..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo itsellä ollut ikinä este miesmarkkinoilla-toki säärimiehet ei varmaan oo kiinnostuneet.
Kun on pitkä selkä, vyötärö erottuu hyvin. Lyhytjalkaisilla on usein myös muhkea takapuoli, jota voi korostaa treenaamalla.
Pukeutumisessa sit pitää huomioida kropan mittasuhteet.
Ei ole muhkeaa takapuolta vaan kapea lantio ja matalat pakarat. Näyttää siltä, että olisin yhtä selkää kainaloista reisiin saakka. En ole nähnyt kenelläkään näin kummallisen mallista vartaloa.
Ap
Hyi.
Hah, seurustelin aikoinaan parimetrisen miehen kanssa, jonka selkä oli yhtä pitkä kuin minullakin.
Lohdutuksena ja vinkkinä: etsi persjalkainen mies. Ellei ole täydellisten geenien lapsihaaveita. Toimii testatusti!