Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun normaali KOHTELIAISUUS otetaan niin että on kiinnostunut?!

Vierailija
10.11.2023 |

Kun vähänkään olet kiva ja kohtelias niin jotkut miehet heti olettaa että wau nyt tuo nainen on kiinnostunut. Esim asiakaspalvelussa täytyy jutella ja olla kohtelias. Ja kerran naapuri ilmestyi soittelemaan ovikelloa ja kyselemään treffeille kun olin normaalisti tervehtinyt ja hymyillyt rappukäytävässä kun on kävellyt vastaan. Sen perusteella vissiin oletti että olen kiinnostunut. Hän jopa vähän loukkaantui kun sanoin että mulla on mies.

Ilmeisesti pitäisi olla vaan kaikille tyly eikä edes tervehtiä.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin 18-vuotiaana opiskelijana luokkahuoneen suuntaa uudessa oppilaitoksessa. Se, jolta suuntaa kysyin, oli alkanut jälkeenpäin levittää minusta juoruja, että olen hänestä kiinnostunut ja että on oksettavaa kun kaltaiseni "pikkutyttö" vikittelee itseään vanhempia. En ollut siis muuta tehnyt kuin hymyillyt, moikannut ja kysynyt missä luokkahuone on 😳

Toinen merkillisyys on erityisesti kesäaikaan kadulla kulkiessani tapahtuva ilmiö - tuntematon mies lähestyy, kehuu vuolaasti ulkonäköä ja kysyy saisiko alkaa ystäväkseni (?). Näin on tapahtunut usein ja lähestyvä mies on lähes aina ulkomaalainen. Kerran kysyin, että onko tämä joku uusi markkinointikikka (kun teleoperaattoreiden ja sähköyhtiöiden myyjät alkoivat huudella MOIKKULI ja vilkuttamaan lapsekkaasti ja hyppimään kenguruhyppyjä yhtenä kesänä ihmisiä kohdatessaan :D) ja se kehuskelijamies loukkaantui selvästi ja kysyi mikä sai minut luulemaan niin. Sitten huudeltiin törkeyksiä perään, kun sanoin etten nyt ole ystäviä/kahviseuraa vailla 🙄

Ja sitten on vielä nämä miehet, jotka alkavat vainota työpaikalla. Yleensä kyseessä on ollut asiakas, joka on käsittänyt hymyni ja tervehdykseni päin mäntyä. Yhden kerran palvelet ystävällisesti ja eikös sitten jatkossa näy sama ukko tuijottamassa näyteikkunasta sisään rakastunut puna poskilla, tullaan liikkeen hiljaisina hetkinä nojailemaan kassaan ja komennellaan lopettamaan hyllytys jotta saisi huomioni täysin itseensä, ohimennen muka vahingossa hipaistaan hiuksia ja selkää jne. Ja sitten vielä se suorasukainen Romanssi-Rane, joka odottaa parkkipaikalla työvuoroni jälkeen kukkapuskan kanssa, lähtee omalla autollaan seuraamaan ja perillä alkaa hirveä huuto kun puolisoni tulee pihalle vastaan minua halaamaan...

En ole mitenkään antanut ymmärtää, että olisin ollut näistä ihmisistä kiinnostunut. Koskaan. Oman puolisoni kohtasin tuttavien kautta ja itse pyysin häntä treffeille ilman flirttailuja, kiertoilmauksia ja keimailuja. En mielestäni ole myöskään mitenkään erityisen näköinen - ihan tavallinen suomalainen nainen, joka ei edes käytä mitään stereotyyppisesti miehiin vetoavaa vaatetusta, en edes meikkaa tai laita hiuksiani poninhäntää kummemmalle. Olen myös introvertti, joten en todellakaan anna minkäänmoisia signaaleja että haluaisin tuntemattomia iholleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi