Ärsyttää kun normaali KOHTELIAISUUS otetaan niin että on kiinnostunut?!
Kun vähänkään olet kiva ja kohtelias niin jotkut miehet heti olettaa että wau nyt tuo nainen on kiinnostunut. Esim asiakaspalvelussa täytyy jutella ja olla kohtelias. Ja kerran naapuri ilmestyi soittelemaan ovikelloa ja kyselemään treffeille kun olin normaalisti tervehtinyt ja hymyillyt rappukäytävässä kun on kävellyt vastaan. Sen perusteella vissiin oletti että olen kiinnostunut. Hän jopa vähän loukkaantui kun sanoin että mulla on mies.
Ilmeisesti pitäisi olla vaan kaikille tyly eikä edes tervehtiä.
Kommentit (101)
Kyllä täytyy olla melko typerä jos kuvittele että kassatytön hymy on joku henkilökohtainen flirtti.
Normaalit ihmiset eivät oleta, palstamiehet olettavat.
Mistä lähtien hymy tai jopa ihan rento huumorin heitto on ollut joku varma flirtti?
Sit kun oot vakava ja välinpitämätön niin oletkin ylimielinen joka kuvittelee olevansa jotain?
Keskivertoihmisen äo on 100. Tämä on keskiarvo, niin miettikää miten moni on tuon alapuolella.
Tiedän itsekin "normaaleita" ihmisiä jotka on todella yksinkertaisia ja välillä ihmettelen miten ne pärjää normaalissa arjessa. Selkeästi heikkolahjaisia, mutta ei kuitenkaan diagnoosiksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten miesten sosiaalinen lahjakkuus on kouluarvosanoilla noin 5. Vaikkapa Hollannissa tai Pohjoi-Italiassa kanssakäymisestä puuttuu sävyttömyys ja semmonen neandertalimaisuus ja sosiaaliset tilanteet on rikastavia.
Naisille suoraan puhuminen on niin kamalaa. Miehet tarkoittavat mitä sanovat ja naiset tarkoittavat ihan kaikkea muuta kuin se mitä naiset sanoo
Eli tämänkö takia naisia jäädään vainoamaan ja pyörimään vielä perässä, kkun nainen sanoo "Ei" tai "En ole kiinnostunut"?
Alakerrassa asui joskus suunnilleen ikäiseni sinkkumies, mutta ei koskaan käynyt mielessäkään mennä sen oven taakse vaikka olin itsekin sinkku tuolloin. Haloo, tuntematon tyyppi, mistä tietää mikä hullu se voisi huonolla tuurilla olla. Ja kotirauha, kiinnostaako jotain vastailla omalla kotiovella tuntemattoman treffipyyntöihin? Wtf?
Vierailija kirjoitti:
outo aloitus
Ainakin kun muutin Hämeeseen (jossa ihmiset hiljaisia) niin iloinen tervehdys voidaan tulkita Ap:n kuvailemalla tavalla.
Joo näissä on aluekohtaisia eroavaisuuksia miten tervehdykset ja jutteleminen tulkitaan.
Mä oon nuoresta alkaen oppinut että on kohteliasta jutella ihmisille. Eräs puolituttu olikin sit kerran kehunut sukulaisille, miten mä oon niin kiva, kun aina pysähdyn juttelemaan.
Tietyissä töissä on niin paljon ihmiskontakteja että se sosiaalisuus näkyy vapaa-ajallakin. Esim kulttuurialan ihmiset on yleensä supersosiaalisia ja puheliaita. Ainakin näin oon itse huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua ei saa pyytää treffeille? Ihmeellinen ajatuslogiikka joillain naisilla. Se on täysin eri asia jäädä vainoamaan, mutta että soitti ihan ovikelloa ja pyysi treffeille. Kerrassaan hävytön mies. Olisihan sen pitänyt lukea tähdistä ja tulkita kuun kierrosta, että sinua ei voisi vähempää kiinnostaa. Miten kehtasikin. Kyllä sen verran pitää ajatustenlukiaa olla miehissäkin, että edes nyt sinun ajatuksesi pystyy lukemaan.
Kotini on linnani. Treffeille pyydetään julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotini on linnani. Treffeille pyydetään julkisella paikalla.
Juuri näin. Kotirauha.
Tuollainen toimi ehkä joskus vielä 1950-luvulla, että mennään satunnaisen tytön perheen kotiovelle hattu kourassa mutta ei sovi nykypäivään
kotikasvatus puuttuu useilta hölmöiltä
Ja annappa sinkkuna pakit jollekin koska et edes halua seuraa, voi sitä kiukun määrää vastapuolelta. Aivan kuin sinkkuna olisi pakko olla kokoajan haku päällä.
suomalaiset miehet on sen verran autisteja että eivät tajua että se on ihan normaalia small talkia muualla maailmassa, eikä tarkoita sitä et nyt mennään sänkyyn :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua ei saa pyytää treffeille? Ihmeellinen ajatuslogiikka joillain naisilla. Se on täysin eri asia jäädä vainoamaan, mutta että soitti ihan ovikelloa ja pyysi treffeille. Kerrassaan hävytön mies. Olisihan sen pitänyt lukea tähdistä ja tulkita kuun kierrosta, että sinua ei voisi vähempää kiinnostaa. Miten kehtasikin. Kyllä sen verran pitää ajatustenlukiaa olla miehissäkin, että edes nyt sinun ajatuksesi pystyy lukemaan.
Ethän sä nyt voi minkään tuntemattoman naapurin ovelle mennä iskemään. Vähän hei järkeä nyt :D
Jotkut kuvittelee että kaikki kiva juttelu on iskemistä. Samoin kuin jotkut juopot 50v suomimiehet luulee että se 20v thaivaimo oikeasti rakastaa heitä, eikä ole vain paremman elintason perässä
Röyhkeydellä pääsee pitkälle. Ei hymyile, ei juttele. Saa ehkä v-mäisen ja ylimielisen maineen mutta ainakin välttää tuollaiset tapaukset.
Ja sitten jotkut naiset päivittelee, kun he hymyilevät miehelle ja pitävät sitä aloituksena, ihmetellen miksei kukaan mies tajua sitä lähestymiseksi/vihreän valon näyttämiseksi.
Minullekin sanoi työkaveri (nainen, mutta ollaan miesvaltaisella alalla) työporukan illallisen jälkeen, että kannattaisi ehkä flirttailla vähän vähemmän, ettei työkaverit saa vääriä käsityksiä. Olin hämilläni, sillä olin mielestäni ollut vaan mukava, jutellut ja nauranut.
Muulloinkin olen törmännyt siihen, että jos esim. pukeudut kivasti ja olet mukava muille, se on ehdottomasti flirttailua ja olet liikkeellä iskumielessä. Blaah.