Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun normaali KOHTELIAISUUS otetaan niin että on kiinnostunut?!

Vierailija
10.11.2023 |

Kun vähänkään olet kiva ja kohtelias niin jotkut miehet heti olettaa että wau nyt tuo nainen on kiinnostunut. Esim asiakaspalvelussa täytyy jutella ja olla kohtelias. Ja kerran naapuri ilmestyi soittelemaan ovikelloa ja kyselemään treffeille kun olin normaalisti tervehtinyt ja hymyillyt rappukäytävässä kun on kävellyt vastaan. Sen perusteella vissiin oletti että olen kiinnostunut. Hän jopa vähän loukkaantui kun sanoin että mulla on mies.

Ilmeisesti pitäisi olla vaan kaikille tyly eikä edes tervehtiä.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on käynyt nuorempana monta kertaa niin, että olen ollut samassa tilassa jonkun miehen kanssa ja sattumalta katsonut pari kertaa silmiin, ja tämä on käsitetty treffikutsuna. En ymmärrä, miksi kukaan edes haluaisi lähteä treffeille ihmisen kanssa, josta ei tiedä kirjaimellisesti mitään muuta kuin ulkonäön. Tietysti siihen kiinnitetään ensimmäisenä huomioita, mutta siltikin. Mikään ei ole ahdistavampaa kuin se, että olet bussissa tai kävelemässä kotiin ja tuntematon mies tulee kärttämään puhelinnumeroa.

Vierailija
82/101 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, mutta mulle ei ole varmaan koskaan käynyt näin. Ei ole kukaan tuntematon tullut suoraan antamaan puhelinnumeroa tai pyytämään treffeille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä jonka näin pysäkillä kuukausi sitten, en voi unohtaa, katseemme kohtasivat, otathan yhteyttä, numero alla.

Vierailija
84/101 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lainasin aikoinaan ruotsinlaivan kannella sytkää  miehelle joka kuvitteli,että nyt ollaan suunilleen kihloissa! Sain väistellä tyyppiä koko risteilyn ajan.

Vierailija
85/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi kukaan edes haluaisi lähteä treffeille ihmisen kanssa, josta ei tiedä kirjaimellisesti mitään muuta kuin ulkonäön. Tietysti siihen kiinnitetään ensimmäisenä huomioita, mutta siltikin.

Tämähän se. Normaalin ulkonäön takana voi olla vaikka mitä ongelmia tai muita juttuja. Outoa jos pelkän ulkonäön perusteella haluaa jonkun kanssa treffeille, kun et edes tiedä toisen parisuhdetilannetta tai onko lapsia. Voi myös olla että toinen on vaikka skitsofreenikko. Toinen voi myös olla vaikka alkoholisti, väkivaltainen tms. Nämä nyt on ääriesimerkkejä, mutta mahdollisia. Ei tommoset asiat näy ulkonäöstä. Jos ihastuu ulkonäköön niin monesti ihastuu vaan johonkin omiin kuviteltuihin mielikuviin siitä ihmisestä, totuus voi olla täysin toinen.

Vierailija
86/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset äijät, jotka alkaa vainoamaan vaikka kaupan kassaa, on sellaisia joille kelpaisi ihan kuka vaan nainen. Ihan sama onko nainen 20v, 40v, 60v, aivan sama, kaikki kelpaa, kunhan vaan antaa murusen huomiota tälle miehelle. Yleensä nämä miehet on just niitä jotka ei saa yleensä mitään huomiota ja tällöin rakastutaan ensimmäiseen hymyilevään naiseen, ja ollaan heti valmiita vaikka naimisiin, ei mitään väliä onko nainen laiha vai lihava, työtön vai uraohjus, lapseton vai 5 lapsen yh. Kunhan vaan antaa murusen huomiota tälle miehelle niin kaikki kelpaa.

Ja näitä "kaikki kelpaa" miehiä on oikeasti PALJON. Ei mitään kriteereitä naiselle, riittää kun on vaan joku nainen, ihan sama kuka.

Vierailija
87/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan, enkä usko että muutkaan.  Jos kohteliaisuus muuttuu epäystävällisyydeksi yht'äkkiä,  ei kannata olla niin itseään täynnä, että luulee se on sen takia, kun toinen on luullut kiinnostusta ja kun ei olekaan, niin suuttuu.

Varsinkin, jos on joitain muita juttuja,  mitä voisi kuvitella olevan syynä, kuten rikokset tai jotkut muut asiattomuudet siihen,  että on yht'äkkiä suorastaan töykeä.  Jos itse tietää että tuollaisia on,  kannattaa ehkä ensin miettiä, että ystävällisyyden muuttuminen tmykeydeksi,  Hmm.  saattsskohn jotenkin liittyä tuollaiseen kuitenkin.  

Esim.  itselläni yksi naapuri tapaus,  josta olin kyllä varma alunperinkin, että jotenkin sekaantunut joihinkin vsstenmiemisiin rikoksiin,  mitä perheelleni tehty.  Kuitenkin tietenkin ensi tapaamisella ihan normi ystävällisesti juttelen ja utelen jotain pientä.

Kun varmistui pikkuhiljaa että kyllä mukana on ja todennäköisesti aika tiiviistikin, eikä millään positiivisella tavalla, en edes moikkaa. Tuskin tarvitsee toisenkaan ihmetellä että mikäs nyt on. 

En kutsuisi sitä loukkasntumiseksi edes jos ei halua moikata henkilöitä, jotka sekaantuneet törky rikoksiin perhettäsi kohtaan.  Ihan sama onko itse tekijäpuolella, tai vain tietoinen asioista.  Halveksun tuollaisia henkilöitä niin, että oksettaa.  

Vierailija
88/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyä naista pidetään ylimielisenä hienohelmana joka kuvittelee olevansa joku prinsessa joka tarvii erityiskohtelua

Ystävällisestä naisesta luullaan heti että se on kiinnostunut ja sitten otetaan nokkiinsa kun "nainen antoi ymmärtää!" Ai niinkuin olemalla normaali kohtelias?

Niin tai näin, aina väärin

Vierailija
89/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin jopa "lirkutella" henkilölle ensin hymyillen.  Se ei tarkoita sitten ihastumista tai luottamista hei miehet!

Naisille ihan sama olenko ystävällinen tai ei.  Jos ei lepso tuskin lirkuttelunkaan ottaa minään iskemisyrityksenä.  

Vierailija
90/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ihmiselle. Hymy ja tervehdys voi merkitä toiselle ihmiselle todella paljon. Itsekin tykkään kun ihmiset moikkaa ja kassa tervehtii. Mutta en mä sitä romanttisena ota. Täytyy olla vähän erikoinen, jos kuvittelee tuon perusteella jotain romanssia kaupan kanssan kanssa. 

Vierailija
91/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylyä naista pidetään ylimielisenä hienohelmana joka kuvittelee olevansa joku prinsessa joka tarvii erityiskohtelua

Ystävällisestä naisesta luullaan heti että se on kiinnostunut ja sitten otetaan nokkiinsa kun "nainen antoi ymmärtää!" Ai niinkuin olemalla normaali kohtelias?

Niin tai näin, aina väärin

Täytyy olla typerä jos tuollaisia miettii.  Sen takia menen itse ihan go with the flow ystävällisyydestä tai muussa.  Töykeä en ole, ellei vastapuolella olla ensin. Tosin jotkut voi ottaa ilmeettömyyden ja vähäsanaisuuden töykeytenä.  Saahan sitä ottaa asiat ihan miten huvittaa mun puolesta.  Ainoa ehdoton no no,  on aggressiivisuus.  

Vierailija
92/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä huomannut samaa väärinkäsitystä joiltain naisilta, mutta sen sijaan että se johtaisi siihen että he alkaisivat jahdata ja stalkata he vaivaantuvat ja muuttuvat vältteleviksi ja siitä seuraa kiusallisia tilanteita, jos kuitenkin kohdataan säännöllisesti, esim rapussa tai töissä. Itse alan ahdistua näistä kohtaamisista ja mietin miten niissä oikein pitäisi toimia, moikata ystävällisesti vai kohdella kuin ilmaa, mikä taas mielestäni olisi töykeää käytöstä, jolloin epävarma käytökseni tilanteissa saa naiset yhä vakuuttuneimmiksi siitä että olen korviani myöten ihastunut, vaikka olen vain halunnut olla kohtelias. Tämä on todella ärsyttävää. 

Olet varmasti komea.

Vierailija
93/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ihmiselle. Hymy ja tervehdys voi merkitä toiselle ihmiselle todella paljon. Itsekin tykkään kun ihmiset moikkaa ja kassa tervehtii. Mutta en mä sitä romanttisena ota. Täytyy olla vähän erikoinen, jos kuvittelee tuon perusteella jotain romanssia kaupan kanssan kanssa. 

Sen verran kurjan näköisiä kassoja että siinä mitään romanttista ehdi syntyä, vaikka kuinka hymyiltäisiin. Komeat miehet on ihan muualla kun ässän kassoilla.  

Vierailija
94/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näissä on aluekohtaisia eroavaisuuksia miten tervehdykset ja jutteleminen tulkitaan.

Mä oon nuoresta alkaen oppinut että on kohteliasta jutella ihmisille. Eräs puolituttu olikin sit kerran kehunut sukulaisille, miten mä oon niin kiva, kun aina pysähdyn juttelemaan.

Se on mukavaa kun voi jutella kaikkien kanssa, ikä toi vapautuksen, ei oleteta että ollaan iskemässä. Sosiaaliset taidot kehittyy, sääli ettei niitä voi nuorempana harjoitella vapaasti.

Vierailija
95/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

outo aloitus

Outo siksi, että ei ole totta. Jos yhden kerran on kokenut jotain tuollaista, niin siitäkö pitäisi kauheasti ärsyyntyä, kun KOKO ajan käsitetään väärin.

Asiakaspalvelussa on ihmisiä ollut iät ja ajat ja on tällä hetkellä ja tulee olemaan tuhansia ja tuhansia ja tuoko muka on ongelma?

Vai haluaako tää ihminen nyt tuoda esille jotain sellaista, että hän on niin erinomaisen kaunis ja viehättävä, että ei voi töissä ollessaankaan olla ystävällinen, kun heti ollaan kiinnostuneita...  ja pyh.

Vierailija
96/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi kukaan edes haluaisi lähteä treffeille ihmisen kanssa, josta ei tiedä kirjaimellisesti mitään muuta kuin ulkonäön. Tietysti siihen kiinnitetään ensimmäisenä huomioita, mutta siltikin.

Tämähän se. Normaalin ulkonäön takana voi olla vaikka mitä ongelmia tai muita juttuja. Outoa jos pelkän ulkonäön perusteella haluaa jonkun kanssa treffeille, kun et edes tiedä toisen parisuhdetilannetta tai onko lapsia. Voi myös olla että toinen on vaikka skitsofreenikko. Toinen voi myös olla vaikka alkoholisti, väkivaltainen tms. Nämä nyt on ääriesimerkkejä, mutta mahdollisia. Ei tommoset asiat näy ulkonäöstä. Jos ihastuu ulkonäköön niin monesti ihastuu vaan johonkin omiin kuviteltuihin mielikuviin siitä ihmisestä, totuus voi olla täysin toinen.

Juuri näin mutta ulkonäkö voi suurin piirtein viedä jalat alta, ne on ne hormonit kun hyrisee.

Vierailija
97/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavimpia ovat tyypit, jotka todellakin flirttailevat, kihertävät ja hakevat huomiota kuvillaan ja pikkutuhmilla kommenteillaan. Eivät todellakaan tee edes ensimmäisestä huomionosoituksesta selväksi, ettei se ole toivottavaa. Vasta kun saavat huomiota riittävästi, loukkaantuvat suurieleisesti, kun aina on joku onneton luulemassa liikoja.

Itse saan hoitajana treffikutsuja ja kysymyksiä parisuhdestatuksestani aika usein, mutta en jaksa niistä loukkaantua. Miksi ihmeessä kiinnostuksen osoittaminen olisi joku rikos? Kukaan ei kuitenkaan ole jäänyt häiriköimään tai vainoamaan, se olisi totaalisen eri asia.

Vierailija
98/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entinen työkaveri luuli että oon siitä kiinnostunut koska tykkäilin sen jutuista Facebookissa. 

Kyse oli siitä, että kiva vaan että hänellä on kivaa. Päivitykset tyyliä, "Tänään pitkästä aikas laivalle kavereiden kanssa", "Uusi työpaikka ja uudet haasteet", "Auto katsastuksesta läpi".

Miksi ei tykkäisi? Nää on vaan positiivisia juttuja, kiva että menee hyvin. 

Vierailija
99/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan autokoulusta, kun hajoitusajon jälkeen lupautui ajo-ope ajamaan kotiin.  No taisin tokaista jotain että "kiva jos voit"  Ajo-ope heti,  että "tää on ihan normi käytäntö kaikkien kohdalla"  Olin ihan että omg mielessäni.  Tuliko nyt flirttailtua tai annettu ymmärtää jotain? 

Eihän sinänsä haittaa,  jos joku jotain luulee että toinen luulee.  Ainoastaan silloin se on aika inhottavaa,  jos tahalleen on levitelty jostain huhuja, että on kamala flirttailija kaikkien kanssa,  luulee että kaikki on ihastunut siihen tai itse ihastuu suunnilleen jokaiseen, joka sanoo jotain ystävällistä. Tahalleen halutaan nolata joku tuollaisilla valheilla.  Voudaam valehdella jopa pettämisistä tai rankemmistakin jutuista.  

Tällöin saattaa syntyä tilanne, missä muut oikeasti ottavat jonkun henkilön tuollaisena,  vaikka vain ihan normi hymyn väläyttäisi tai sanoisi jotain, joka voitaisiin käsittää "ihastumiseksi". Käyttäytyy vaikka hymyillen ja ujosti.  Iik se on ihastunut!  Aika epäreilua tuollainen tahallisten huhujen levittäminen. 

Ja tyhmähän on taas ne,  jotka ei osaa erottaa tahallista vääristelyä tai mustamaalausta,  kun tai jos kuulevat tuollaista jostain.  Tuollaista tahallista chaissea voi levittää esim.  joku nainen toisesta naisesta kenelle haluaa kostaa.  Levittelee muille miehille ilkeitä huhuja naisesta,  jotta häneen suhtauduttaisiin oudosti ja hänestä ajateltaisiin oudosti! Sitten itse on mukamas "ystävä"  tuolle naiselle.  Buhahaa. 

Vierailija
100/101 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lainasin aikoinaan ruotsinlaivan kannella sytkää  miehelle joka kuvitteli,että nyt ollaan suunilleen kihloissa! Sain väistellä tyyppiä koko risteilyn ajan.

Tuli mieleen Ms Romantic, jossa nainen ei kehdannut sanoa miehelle selväsanaisesti, ettei ole kiinnostunut. Vältteli sitten naureskellen kunnes kaverinsa ärähti, että on se nyt kumma kun mies ei millään tajua, josta mies loukkaantui ja veti perseet olalle. Ihan varmasti jonkun tosielämästä sekin, kuten niin moni muukin tilanne siinä sarjassa.

Kaikki eivät ihastuksissaan tajua, mutta siitä syyttäisin vasta, kun asia on edes kertaalleen kohteliaasti mutta suoraan sanottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan