Mitä minä haluan joululahjaksi
Tässä lista. Toivottavasti joku minut tunteva lukee tämän ja antaa tuosta edes muutaman lahjaksi minulle.
-lämmin, paksu ja kaunis villapaita
-netflix vuodeksi
-hyväntuoksuinen hajuvesi ja saman sarjan suihkugeeli
-ice bugit
-Panda juhlapöydän konvehteja
-vihta
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Iittalan Repolaisen, se on niin kallis, että ei sovi lahjabudjettiin, mutta se olisi yksi niistä harvoista esineistä, mitä haluaisin.
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin:
Hajuveden
Suklaata
Korun
Pyjaman
Sukkia
Ravintolalahjakortin
Postimerkkejä
Kirjepapereita
Nää ois ihanat, paitsi postimerkeillä ja kirjepapereilla en tekisi mitään. Ensi vuoden seinäkalenteri olisi tarpeen. Mä sain viime jouluna suklaata (kiva), kuusi patakinnasta, paistinpannun ja lihamyllyn (ei niin kiva).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iittalan Repolaisen, se on niin kallis, että ei sovi lahjabudjettiin, mutta se olisi yksi niistä harvoista esineistä, mitä haluaisin.
Mikä se on?
Lasinen kettukoriste - taitaa olla jotain 1500 euroa
"Sori siitä"(lainaus A.Stubb), mutta en käsitä näitä, jotka selittävät syövänsä yhden tai kaksi kohvehtia. Mikä ihmeen laskemisjuttu tää on. Niin, en varmasti laske itse miten monta askelta otan, ikkunaa pesen, lusikallista soppaa syön, lasillista vettä juon tai .......konvehtia syön. Oletko jotenkin parempi ihminen, laiha kenties, kun selität miten monta konvehtia syöt.
Söin kaksi konvehtia.
-ok?
Joo, en tajua. "Sori siitä".
Vierailija kirjoitti:
"Sori siitä"(lainaus A.Stubb), mutta en käsitä näitä, jotka selittävät syövänsä yhden tai kaksi kohvehtia. Mikä ihmeen laskemisjuttu tää on. Niin, en varmasti laske itse miten monta askelta otan, ikkunaa pesen, lusikallista soppaa syön, lasillista vettä juon tai .......konvehtia syön. Oletko jotenkin parempi ihminen, laiha kenties, kun selität miten monta konvehtia syöt.
Söin kaksi konvehtia.
-ok?
Minä söin kaksi rasiallista konvehteja. En myöskään käsitä miksi joku syö kaksi konvehtia.
Vierailija kirjoitti:
Söin kaksi konvehtia.
-ok?
Minä en tajua niitä, jotka hehkuttavat, kuinka lahjaton juhla olisi parempi, maailmakin pelastuu heidän viisautensa vuoksi.. Sain viime jouluna lahjaksi Lontoosta tuodun gluteenittoman english puddingin ja olin ikionnellinen. Lahjan tuhosimme uuden vuoden päivänä. Useimmiten 'lahjattomuus' on vain sitä, että ei viitsitä nähdä vaivaa.
Kerran työkaveri hehkutti tuota paria konvehtiaan, minulla sattui paha hetki ja sanoin: 'ajattelepa, että join koko vuonna vain pari senttilitraa alkoholia'. Työkaveri vaikeni ja minua harmitti, hänellä on ongelmia alkoholin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Joulussa on ihanaa kun saa käpertyä lukemaan, syödä pähkinää ja rusinaa, ehkä konvehdin tai kaksi. Muistaa joulun lahjaa parasta, pientä vastasyntynyttä lasta. Joka tuli ja armahti, ikuisuuden portit avasi.
Ihana kommentti. Tähän lisäisin vielä, että tuo lahjaehdotus postimerkeistå ja kirjepaperista oli myös hyvä. Itsekin haluaisin niitä. Joulunpyhien aikaan voi kirjoittaa viestejä hyville ystäville. Myös heille sieltä jostain menneestä. Itse lähettelen paljon kortteja ympäri vuoden. Kyllä ne aina joskus saapuvat määränpäähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et käy noita itse ostamassa.
Ei se ole sama. Enkä raaski hajuvesiä ym ostaa.
ap
Raaskitko edes ostaa muille joululahjoja?
Missä te noita hajuvesiä käytätte muuta kuin kotona kun hajuste allergisten takia ei voi mihinkään laittaa kun joka paikassa on hajuste allergisia. Minua on vasta ikääntyessä alkanut ne ottamaan henkeen vaikka nuoren siedin.
Meidän suvussa ostetaan itse omat lahjamme niin ei tule turhia huteja tullen mitään turhaa. Ketään ei enää kiinnosta sitä turhaa roinaa sitten koittaa myydä missään kirppareilla ja kamala vaiva siinä ennemmin sen hyötyyn nähden.
Icebug nastakengät ovat kalliita maksaen n. 150e kun aion itselleni ostaa uudet tälle talvelle. Aiemmat kesti 10 vuotta. Kuinka joku voi ostaa toiselle kenkiä kun ne pitää kokeilla.
Opettele itse neulomaan niin tiedät mitä villalangat maksavat. Villapaidan langat voi maksaa 200 euroa ja minkälainen työaika siihen menee. Tuskin kukaan alkaa sellaista ilmatteeksi tekemään. Villa sukat saa vielä kohtuu hintaan.
Suklaata saa joulun jälkeen melkein puoli ilmaiseksi jotta kauppias saa ne kuormat pois tilaa viemästä.
Ostan itselleni muutaman joulu lahjan tai en välttämättä ollenkaan jos ei tarvi mitään ja joulu kukkia. Ihan joulukukkaset ja ruuat riittävät.