Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla olisi iltameno tänään baariin/ravintolaan tai vaikka musiikkikeikalle niin...

Vierailija
22.02.2025 |

...Niin mitäpä pukisit päällesi?

Shoppailemaan ei saa mennä eli jotain mitä löytyy jo vaatekaapistasi!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan siitä baarista ravintolasta musiikkikeikasta.

Vierailija
2/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaisin itseni huoraksi.

Mies40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😬Mustat farkut, vaaleansininen ohut paita, ei rintsikoita, nahkatakki ja ne v maiharit😀

Vierailija
4/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, vois olla vaikka musta nilkkapituinen tyllihame ja pusero jossa paljettia tai vaikkapa tyköistuvat mustat housut ja paljettinen yläosa. Kengät olisi mustat Vagabondin maiharit.

Vierailija
5/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään mietin tätä, kun en ole vuosiin käynyt missään ja suorastaan kuulen, kuinka koiperhoset kaapissa mutustavat rakkaimpia edustusvaatteitani.

Laittaisin varmaan erään mustan mekon, jossa on hauska huppumainen kaulus, ja sen alle ihonmyötäisen minihameen. Olen käyttänyt näitä yhdistelmänä, sillä mekko on minulle yksinään törkeän lyhyt. Sitten mustat sukkahousut ja sirot maihinnousukengät. Musta ihonmyötäinen bolero siltä varalta, että tulee vilu. Yleensä pidän sitä niin, että olkapäät jäävät paljaiksi.

Vierailija
6/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat farkut, biletopppi, jakku ja takki. Tai sitten pitkä mekko. Jalassa saappaat.

Vierailija
7/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😬Mustat farkut, vaaleansininen ohut paita, ei rintsikoita, nahkatakki ja ne v maiharit😀

Eikö tunnu inhottavalta pomppia ja tanssia musiikin tahtiin kun tissit on irrallaan?

Vierailija
8/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Mennäänkö me katsomaan Dave Lindholmia vai Satyriconia?

Vierailija
9/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukat farkut, biletopppi, jakku ja takki. Tai sitten pitkä mekko. Jalassa saappaat.

Mikä, tai millainen, on biletoppi?

Vierailija
10/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paha, mulla on kova pula kaikesta (for real 😅). Varmaan sellaisen mustan ribbipoolopaidan, jossa on näyttävä kaulus/etuosa, mustat suorat housut ja hiukset ehdottomasti auki. Tosin pitäis ehtiä pestä ja kuivata ne mikä ei onnistu tässä ajassa ilman fööniä eli ketuiks meni 🙈

Vierailija
11/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tunnu inhottavalta pomppia ja tanssia musiikin tahtiin kun tissit on irrallaan?

Ei koska jokuhan heissä on kiinni kuitenki? Hope so 

Vierailija
12/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu. Mennäänkö me katsomaan Dave Lindholmia vai Satyriconia?

Mä vedän samanlaiset vermeet niskaan olipa kumpi vaan.

Vierailija
13/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahousut, nahkaliivit ja koppalakki päähän.👴

Vierailija
14/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat lahkeista levenevät levikset, missä mun peppu näyttää ihan tosi hyvältä ja jalat pitkiltä, joku tiukahko yläosa ja siihen päälle neule, mikä on helppo ottaa pois, kun tulee kuuma. Jalkaan valkoiset tai mustat lenkkarit. Erittäin hyväksi todettu keikka-asu, näyttää casualilta, mutta on tosi hottis <3

Vierailija
15/18 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tänään mietin tätä, kun en ole vuosiin käynyt missään ja suorastaan kuulen, kuinka koiperhoset kaapissa mutustavat rakkaimpia edustusvaatteitani.

Laittaisin varmaan erään mustan mekon, jossa on hauska huppumainen kaulus, ja sen alle ihonmyötäisen minihameen. Olen käyttänyt näitä yhdistelmänä, sillä mekko on minulle yksinään törkeän lyhyt. Sitten mustat sukkahousut ja sirot maihinnousukengät. Musta ihonmyötäinen bolero siltä varalta, että tulee vilu. Yleensä pidän sitä niin, että olkapäät jäävät paljaiksi.

Mekko+minihame+sukkikset+bolero+sirot maihinnousukengät?? Kuulostaa järkyttävältä. Ja maihareiden ei kuulu olla sirot, ei ne silloin ole maiharit.

Vierailija
16/18 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
17/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
18/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palstamammat käy missään "illanvietoissa" vaan ovat kotona. Pieruverskat ja papiljotit päällä.