Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
09.11.2023 |

Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!

Kommentit (18403)

Vierailija
18401/18402 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika monella on kiljuva nälkä hetkessä kun syö nimenomaan pelkkää keittoa ja kaurapuuroa, joissa ei ole mitään nälkää poissapitävää proteiinia. Jos rahaa on, niin miksi ihmeessä kaikkien pitäisi syödä jotain kaurapuuroa ja hernekeittoa päivästä toiseen? Eletään kuitenkin vuotta 2025 eikä 1800-luvun nälkävuosia, harva pitää kaurapuuroa ja hernekeittoa mitenkään erityisen herkullisina ruokina. Ruualla voi olla osalle muitakin merkityksiä, kuin että se on mahdollisimman halpaa vatsantäytettä."

Meillä oli tänään hernekeittoa. Se oli oikein herkullista, paljon parempaa kuin osterit, hanhenmaksa, sammakonreidet, simpukat, hummerit, ravut, etanat tai pihvit. Kaikkia näitä olen syönyt riittämiin, mutta yksikään niistä ei pärjää itse valmistetulle hernekeitolle.

Vierailija
18402/18402 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, 10 annosta Janssonin kiusausta ja 2 g  proteiinia per annos. Olisit nyt heittänyt soijarouhetta 100g sekaan niin tulisi edes 7g proteiinia per annos.  Ei kyllä osata perusravinto-oppia, kalorit,rasvat,proteiini ja kuitu   nämä kun olisi hallinnassa niin voisi odottaa tervettä elämää. Ihan minimi proteiinit olisi n 50g/vrk ( 100g parempi)

Julkkiskokit mättää rasvaa ja suolaa ja päälle sokeria.  On hyvää vkl meneekin sipsi, kalja linjalla. Minun naapuri kuoli 48 vuotiaana ja oli ISO mies. Minä olen pieni 83 kg ja veriarvot erinomaiset.

Olen eri, minun laskuoppini mukaan tuosta tulee 6,6g proteiinia per annos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18403/18402 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- omenoita

- muna-anjovis - ruisleipiä

-jogurttia 

-tarinankertoja-