Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Tontut viikkoon 1***

01.01.2007 |

Huomenta kaikille ja ihanaa uutta vuotta!!

Mun oli pakko tulla kertomaan teille kun näin viime yönä ihan jänskän vauvaunen! Eli olin saanut vauvan mutta mulla ei ollut sille mitään hankittuna niinpä se oli alasti koko ajan. Lisäksi se oli ikäistään fiksumpi (ehkä n 5 vuotias) ja jutteli kaikkea ym. Aamulla huomasin miettiväni minkälaiset vaunut meidän kannattaa hankkia..Hohheli hoijaa. Tiedä sitten johtuuko tosiaan tästä palstailusta että uniinkin tulee jo vauvat vai mistä?

Mannarii

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä sammalmäeltäkin!!

mannarii, ne on enneunia ne:)) nyt sitten taas tekemän testiä;)

ollanko me edelleen kaksin?

täällä ei omaan napan mitään uutta ja mullistavaa, paitsi hiiva, joka kutiaa niinmaan peeeeevelisti:( onneks oli voidetta vanhastaan ja kaks puikkoakin!!

kirjoittelemisiin!

nonulikp23

kaikki tontut, heti tänne!!

Vierailija
2/51 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kahdestaan me tosiaan ollaan aina vaan. Kaikki tontut taitaa olla niin väsyneitä joulusta etteivät jaksa pinoutua.

Tosta hiivasta: mullahan se on myös aika ajoin vaivana ja olen kokeillut " kaikkea" . Mulla on reseptilääkkeet (1 tabu suun kautta joka auttaa tunnissa mutta luultavasti tappaa kaikki hyödyllisetkin bakteerit elimistöstä) joita käytän vain todella ärhäkkään hiivaan kun muu ei auta. Yleensä yritän taltuttaa kutinat maitohappobakteerivalmisteella (Gynocaps) Tämä siksi että viimeksi kun kävin Gynellä tuli juttua että mulla näitä tulehduksia usein niin lääkäri arveli niiden olevan osin hormoniperäisiä eli kiertoon kuuluvia. Mulla vähän ennen menkkoja useimmiten. Mutta myös raskausaikana.. Joten paikallishoidon pitäisi riittää. Suosittelen kokeilemaan noita Gynocapseja! Hoito voi kestää kauemmin kuin varsinailla lääkkeillä mutta on luonnollisempaa.

Mannarii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita gynocapseja saa ilmeisestikin apteekista ilman reseptiä?! pitää tosiaan käydä hakemassa...mullakin on nyt puolen vuoden aikana ollut todella usein hiiva, ja se on todella inhottava vaiva, ja sit kaiken lisäks, sen saa sitte helposti tuo miehen puolikaskin... se just pari kuukautta sitte oli ihan äimänä, kun se tuli veskistä ja kyseli, et onko mulla hiiva, että sillä kutisee munukset...minä sanoin sit, et ei ole, mut sit, kun kävin veskis minäkin, ni olis tehny paperilla rapsuttaa tuntitolkulla...aaaarghhh:( mullakin ne selvästi liityy kiertoon, nimittäin mulla alkaa se kutina, heti menkkojen jälkeen. tyttöä kun odotin ni mulla määräs joka lääkäri aina kauheita " pommeja" pimpsan kautta laitettavia, kun mulla oli valkkarin eritys ihan tolkutonta, ei se mua haitannu, mut arvauskeskuslääkäreitä tuntu haittaavan! oireita ei ollu suuremmin, ehkä välillä haiskahti vähän epänormaalille! sit päätin käydä yksityisellä gynellä, kun ajattelin, et ei voi olla ihan normaalia kokoajan törkkiä tollasia aineksia sisuksiin. ja niin oli gyne vihanen ja sanoi, et valkkarin eritys pitääkin olla runsasta, ja että missään nimessä ei sellasia viikon kuureja saa laittaa. Näin!

mannarii:onkos sulla ollu " oireita" jo+ piti mun jo aikasemmin kysyä sulta, ku kysyit, et olenko tuntenu kiinnittymiskipuja, et miltä se mahtas tuntua, ja millonkas sen sit pitäs tapahtua ovulaatiosta? onkos sulla ollu tuntemuksia?

kirjoittelemisiin!

nonulikp23

Vierailija
4/51 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekista. Mulla ei ole yhäkään mitään raskausoireita. Luulen et en ole raskautunut tässä jättikierrossa. Ens lauantaina eli loppiaisena on kp57 eli yhden enemmän kuin se edellinen jättikierto ja silloin sitte testaan jos sitä ennen ei ala täti näkyillä.

Silloin kun mulla oli se kiinnityskipu (pojasta) se oli ehkä viikkoa ennen kun menkat olis alkanu. En muista tarkkaan kun siitä on jo aikaa. Mut oli siis todella kova kipu. En päässy yläkertaan ym. Tytöstähän tätä kipua ei ollutkaan. Jos sekin vaikuttaa kumpi lapsi on tulossa? No enpä tiedä..

Matka on muutes nyt varattu. Kun ei saatu tammikuulle enää mitään 2 viikon Thaimaata tai Kuubaa (hel..tin kalliitakin noi) niin otettiin toukokuulle Kreeta! Ihanaa. Mulla on silloin toukokuussa ihan hirvee siitepölyallergia (koivu) niin helpottaa se sitte vähäks aikaa.Häämatka ja vain me kaksi siis eli vähän parempi hotelli kun yleensä ja 2 viikkoa RRRomantiikkaa ja RRRRakkautta. Ainakin toivon mukaan!!! No yleensä meillä on aina lomat ollu ihania eikä olla riidelty (paitsi jo lapset on ollu mukana heh..)

Lomakuumeinen(kin) Mannarii

Vierailija
5/51 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdettiinkin yllättäen kavereiden mökille vuotta vaihtamaan. Siksi pinoutumattomuus.

Nyt on vähän huonosti aikaa, ruoanlaitto odottaa, mutta kaipailen mielipiteitä. Oon ahkerasti testaillut negaa ja eilisaamulla saldona oli yliaikainen viivanpaikka. Tämä siis aconin herkällä testillä. Tiedän joo, ettei sitä sais myöhemmin enää katsella, mutta katsoinpas kuitenkin. Siinä se selkeesti on näkyvissä, mutta en mä ehkä siihen väriä pysty kuvittelemaan. Se miks tää mietityttää, on että noihin aikasempiin ei ole jäänyt mitään jälkeä vaikka oon niitä tuntienkin jälkeen tihrustellut. Ja lisäks muistaisin täältä joskus lukeneeni, ettei aconissa ole viivanpaikkaa. Nyt sitten tietysti saa keksittyä jos jonkinlaista mahatuntemusta ja tissiarkuutta. Ja tietenkään nyt ei ole yhtään testiä kotona eikä niitä mistään ennen huomista saa.

Nyt mun täytyy rientää, mutta tällasta täällä ja palauttakaa mut maanpinnalle, please.

Äitsy

Vierailija
6/51 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitsy05! Vai että yliaikanen viivanpaikka...hmm! niillä aconeilla minäkin olen testaillut, enkä ole kyllä siitä tosiaan viivanpaikkaa löytänyt!! ei kai auta kun odotella jännityksellä huomiseen!! Tekis kyllä mieli jo onnitella sua tosta viivanpaikasta...mut jos ei siinä ole edes hitusta punasta...en kyllä osaa sanoa!!

Jään jännittämään sun huomisia kuulumisia!!! peukutusta

mannarii:minä jo jännityksellä odotan, oisko mun perjantaina tilaamat aconit pompsahtaneet huomenna postiloodaan;p olen ihan pöljäke mutkun jännittää jo niin mahotoisesti:)

nonulikp23

Vierailija
7/51 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun uudelleen sitä testiä katselin, että kyllä se viiva värillinen on. Tosi haalea, mutta värillinen. Mutta edelleen siis aikojen ulkopuolella esiin tullut. Kyllä nyt vähän jännittää.

Äitsy

Vierailija
8/51 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitsy joko on tullut selvä viiva?? Täällä malttamattomana odotellaan varmistusta toisesta plussatontusta!!

Kaakkoissuomessa sataa vettä ihan simona. Eipä uskoisi tammikuuksi! Oma olo on sellainen että täti kaartaa varmaan pihaan lähipäivinä. Tuliskin niin vois alkaa taas laskemaan kiertopäiviä..

t.Mannarii

Vierailija
9/51 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounais-suomessakin sataa, ku esterin takamuksesta! äitsy05 kuulumisia minäkin kärtän...tule jo kertomaan:)))

).( sen verran, et napan vasemmalla puolella kipuilee...liekö ruuansulatushäiriö...josko vain ois pieru eksyny...tai sit...oisko...jahas, nyt alas sieltä pilvilinnoista;)

tissit kipeänä kovastikin edelleen. eilen oltiin saunas ja tissit tuotti aivan tolkuttomasti maitoa...puristin tietysti, eihän sitä nyt tihkunu itestään tietenkään:) imettämisen lopettamisesta on kuitenkin jo puoltoista vuotta...tiedän, kyllä sitä voi tulla vielä kymmenenkin vuoden kuluttua imetyksestä...antakaa mun silti elää toivossa:)))

nyt loppu nämä oireiden epätoivoiset etsinnät!!

p.s. aconit ei ollu viel saapunu loodaan, mut ei ihme kun vasta perjantai ehtool ne tilasin!! niitä odotellessa!!

nonulikp24

Vierailija
10/51 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän mä tossakin onnistuin?

Testattu on clearbluella aamupäivällä ja siihen ei kyllä mitään ole tullut vaikka kuinka yrittäis kiikareilla katsoa. Apteekin tyyppi kehotti ehdottomasti kokeilemaan toisella merkillä, kun kerran tollanen yliaikaisviiva tuli. No, vielä on toinen jäljellä, josko koittais aamupissasta ja jos oikein kärsivällinen olis ja odottais vaikka ylihuomiseen. Mun kohdalla taitaa kyllä olla turha toive. Tissit kyllä tuntuu hassuilta, mutta kyllähän nää kaikki saa kuvittelemalla aikaan.

Koskas meidän kaikki muut kaverit palailee koneiden ääreen?

Plussatuulia jälleen kerran kaikille ja voi kun vois ilmoitella iloisia uutisia parin päivän sisällä.

Äitsy

Vierailija
11/51 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taustaillaan! Lomat on vietetty ja töissä ollaan, joten taas ehtii pinoutuunkin. Aika hiljaista siis toistaiseksi työrintamalla.

NONULILLA:han on mielenkiintoisia tuntemuksia, toivottavasti ne kertovat jostakin mukavasta! Täällä peukut pystyssä, pianhan sullakin on testin paikka! Voi, kun saataisiin lisää plussia tähän meidän tonttuporukkaan!

ÄITSY05 ja MANNARII:kin taitavat elää aika jännittäviä hetkiä, huisaa! Kukas seuraavaksi pääsee sitten jänskäileen?

Itse menen vasta kp5:ssa, joten eipä ihmeitä! Ovislaskurin mukaan peitot pitäisi heilua ahkerasti ensi viikonlopusta lähtien. Toivottavasti silloin on sekä mies että minä terveinä, viime kierron aikanahan flunssat sotki kaikki kuviot ja halut oli aikas vähissä...

Vauvan sukupuolellahan ei niin merkitystä ole, mutta luin mielenkiintoisen ketjun tuolta taaperopuolelta. Tässä teillekin linkki: http://www.yliopistonapteekki.fi/displayArticle.do?articleId=2060

Samapa se tosiaan kumpi tulisi, mutta vähän kyllä silti toivoisin tyttöä, kun poika kerran jo on (onnistuisimpa nyt ensin edes plussauksessa). Mites muut, onko teillä mitään sukupuolihaaveita edes vähän?

Niin, ja täällä Pirkanmaallakin sataa ropisee ja on niin syksyistä kuin olla vaan voi! Tuleekohan se talvi tänne ollenkaan?

Vierailija
12/51 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden vuoden vaihde meni sittenkin sen verran vauhdikkaissa merkeissä että en ole ehtinyt palstailemaan. Täällä näyttää monilla olevan aika jännät paikat!

äitsy05: Sanoisin ettei kannata mennä niitä testejä sen kymmenen minuutin jälkeen tihrustelemaan vaikka kuinka mieli tekisi. Testeissä sanotaan ettei tulokset ole sen jälkeen luotettavia ja toisaalta tuleehan siinä heräteltyä turhia toiveita ja sitten tulee pettymyksiä. Tietenkin toivon että sinulle se plussa tulisi mutta kuitenkin..

Frankie: Itse olisin iloinen että yleensä tulisi lapsi jossain vaiheessa, ja vielä terve sellainen, mutta mutta..täytyy myöntää että ehkä enemmän haaveilen tytöstä. Hienointa olisi tietysti, että saisi yhden kumpaakin, vaikka parin vuoden välein :)

ON: Nyt kp 13 ja alavatsa nipistelee vasemmalta siihen malliin että ovis varmaan tulollaan. Varmaa tietoa ei tietysti ole kun en ole tikutellut. Täytyy varmaan kiusata tuota isäntää oikein toden teolla lähipäivinä ;)

Kuulumisiin ja hyvää alkanutta vuotta! Ja plussatuulia kaikille!

Vierailija
13/51 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just saavuttiin kauppareissulta, ja kuinka ollakaan mein s-marketista oli tavara loppu...pr...le, kun otti pattiin, ja ei ollut eka kerta!!

Frankie:vai sukupuoli asiaa...hmm, olemn kyllä ihan tosissani sitä mieltä, et jos nyt kans ensin raskautuisin:) mulla on siis tyttö ja toinen tyttö olis tervettullut, kun olis isot laatikot tyttöjen vaatettakin. poika tietysti kanssa, kun jo tyttö on!! Mulle on juur se ja sama. Kunhan saisin vain vauvan:)

Sophie77:sitten vain ukkoa kädestä kiinni ja simpat uimaan;)

nyt pitää mennä viihdyttämään neitiä!

nonulikp24

Vierailija
14/51 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin etsiskellä meidän Prismasta r-testejä mutta ei kyllä sattunu silmään! Missähän se oli missä niiden piti olla? Mä katselin kortsuhyllystä mut siellä niitä ei ainakaan ollut. Ihan sama toisaalta sillä tuntuu yhäkin niiiiin turpeelta olo että täti pärähtää meille takuulla lähipäivinä..Ja onhan mulla yksi testi yhäkin oottamassa...

Jos saisin toivoa kumman vauvan saisin tytön vai pojan niin olisi todella vaikea päättää. Onneks ei semmosta itse tarvi päättää! Mullahan on molemmat jo.. Miehellä on tytär ja hän toivoo taas tyttöä. En oikein ymmärrä miksi; tytär on ollut aina aikamoinen pakkaus hmmm..eikä pelkästään positiivisessa mielessä.

Mutta jos hyvin kävis ja vauva oliskin tulossa niin me molemmat kyllä halutaan tietää kumpi tuleva vauva on, heti kun mahdollista. Ei ehkä paljasteta muille mutta halutaan itse tietää. Voidaan sitte hankkia tarvikkeita ym kun tiedetään kumpi tulee. Tytölle sinisiä ja pojalle punaisia... Silloin kun odotin näitä jo olevia lapsia oli tärkeää säilyttää salaisuus loppuun asti mutta ilmeisesti ihminen muuttuu (ja lapsen isä) niin että nyt näin..

Hyvää yätä tontut!

toivottelee Mannarii

Vierailija
15/51 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pikainen pinoutuminen illan iloksi.

Sukupuoligallupiin vastausta: mä en osaa toivoa kumpaakaan erityisesti. Just nää klassiset, että kunhan on terve ja niin edelleen. Tosin samalla linjoilla siinä, että pojalle olis aikas paljolti vaatteita. (Vitsi vitsinä.) Me taas ei missään nimessä haluta tietää etukäteen kumpi on tulossa. Oon huomannut, että tuntuu kuin oltais jäämässä vähemmistöön sellasella mielipiteellä. Ainakin meidän kavereista ja mun työtutuista tosi monet halus tietää etukäteen. Tosin meillä molemmilla oli tosi vahva tunne, että poika on. Varmaan oliskin sitten tuntunut vähän hassulta, jos sieltä verhon takaa olis tokastu, että tyttö. Tai en mä tiedä olisko se mitenkään hassulta tuntunut. Eipä vaan voi tietää, kun siis poika tuli. Mun yhdelle työkaverille kävi se homma, että ne kävi siinä 3D-ultrassa ja sanottiin, että tyttö on ja poika sitten loppujen lopuks tuli. Siinä saattais vähän mennä pasmat sekaisin.

Sophie77, joo mä olen ihan samaa mieltä siitä testin lukemisesta myöhemmin, mutta minkäs teet kun se sattuu silmien eteen ja siinä se viiva tököttää. Pitäis vaan aina heittää heti pois niin ei totakaan ongelmaa olis. Mutta nyt mä olen täysin asennoitunut siihen, että se oli vaan viivanpaikka, joka siihen jostain syystä nyt tuli näkyviin. Ja odottelen varmaan muuten tätiä vihdoin viimein paikalle tässä parin päivän sisällä. Nyt nimittäin mun mielestä pitäis olla se pari viikkoa täynnä oviksesta, jos en mä nyt ihan väärin niitä limoja taas tulkinnut. Kp:han huitelee jossain 45 kieppeillä.

Nonuli, toivottavasti olis oireet sitä itteään! Toi maitojuttu on kans tuttu. Mäkin olen muka ollut huomaavinani, että sitä olis erittynyt jotenkin enempi kun normaalisti.

Mannarii, toivoahan aina on siihen asti kun täti saapuu ja toivottavasti pääset testailemaan loppiaisena niin kuin sulla suunnitelma taisi olla. Niin ja meidän S-marketissa ja ilmeisesti kaikissa muissakin S-ryhmän kaupoissa raskaustestit on todella johdonmukaisesti sijoitettu luontaistuotehyllyyn.

Hauskaa illanjatkoa kaikille!

Äitsy

Vierailija
16/51 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te kaikki olette, huhuu?

SOPHIE77: peitot heilumaan ja siemenet kasvamaan! Toivotaan, että nyt tärppää!

MANNARII: samoilla linjoilla mennään sukupuolen selvittämisestä. Esikoista odottaessa oltaisiin kovasti haluttu tietää kumpi oli tuloillaan, mutta joka ultrassa tilanne oli fifty-fifty ja vasta syntymän jälkeen pystyi varmuudella sanomaan, että poikahan sieltä tuli ;o) Kyllä nytkin kysyisin kumpaa odottaisin, jos vaan odottaisin. Voi, kumpa jo odottaisinkin!!!

Kuume on kyllä nyt selkeästi kovimmillaan meikäläisellä! Varmaan siskon ihana muutamaviikkoinen pikkuprinsessa vielä voimistaa kuumetta! Tänään on kp6, joten vielä muutama päivä ja sitten alkaa peitot heilumaan meilläkin :o) Ajattelin käydä tänään ostamassa apukeinoja; jääkaappi täyteen greippimehua! Ja kun tyttöä ollaan leikkimielisesti tekemässä, niin päästämme x-siittiöt odottelemaan hyvissä ajoin (hih!).

Puuuuuuuuuuuuuuhh! *puhaltaa plussatuulia melkein pyörtyen*

Vierailija
17/51 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tässä mun " ovisoireita" , nyt kp 14 ja en oikeastaan tunne selvästi sellasta jomotusta alavatsassa mitä aikaisemmissa kierroissa on ollut, enemmänkin vihloo samanlaisesti kuin ennen menkkoja. Niistä limajutuista ei ota erkkikään selvää, joten täytyy nyt vaan olettaa että ovis on meneillään lähiaikoina, viime kiertohan oli 29 pv.

äitsy05: Toivotaan nyt kuitenkin vielä että tulisi tädin sijaan se plussa! Pitikö sun vielä testata tänään, vai miten se oli?

mannarii: Prismassa raskaustestit löytyy tosiaan sieltä luontaistuotehyllystä, ne on niitä Pregent-testejä. Halpoja, mutta ei varmaan kovin herkkiä.

Frankie: Ihanalta kuulostaa sinun siskontyttö! Pienet tyttövauvat on tosiaan ihania, kun ovat jo pienenä niin siroja ja tyttömäisiä, tosi erilaisia kuin pojat pienestä pitäen. Mun lähipiirissä näitä ihanuuksia on jonkin verran :) Niin ja kiitos siitä linkkivinkistä, jonka laitoit aikaisemmin! Tiesin ennestään että X- ja Y-siittiöt on erilaisia, mutta olipas mielenkiintoista että pupuilua ajoittamalla voi lisätä tytön mahdollisuutta ;) Sitä silmällä pitäen tuli pupuiltua eilen ja täytynee ottaa uudelleen huomenna, heh!

Eipä muuta, päivän jatkoja!

Vierailija
18/51 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun melkein kaikki on palannu pinoutumaan. Mun laskujen mukaan täältä puuttuu vielä pari tonttua mutta jos nekin jossain vaiheessa taas löytäis tiensä tänne.

Täti ei ole vieläkään tullut. Aina välillä on menkkamaista kipuilua mutta vitutus on mennyt jo ohi (olin takuulla tosi ärsyttävä pari päivää sitten) En oikein tiedä..ei kuitenkaan ole suuremmin mitään " oireita" : ei rinnat kipeät tai pahoinvointia yms. No testaan sitte loppiaisena (ylihuomenna) niin saadaan varmistus (että mun hormonitoiminta on loppunut.nyyh)

Mannarii

Vierailija
19/51 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa kävin tänne tänään runoilemassa ja kummalakin kerralla on kone tiltannu...helvata, mur ja grrrrrrrrrrrrr!!

mannarii: vai, että hormonitoiminta loppunu, elä ny hupsi! sitäpaitsi, eikös tämä ollut vasta eka yrityskierto? ei siinä mittään oirehia tarvi ollakaan, jos on raskautunu, toisilla on, toisilla ei! nyt pää pystyyn, ka ikki mahikset on vielä tähänkin kiertoon plussa päräyttää!!

sophie77:älä mieti ollenkaan niitä limoja, en minäkään mitään limoja huomannut sillon, kun tyttöä tehtiin, ja kyllä siellä silti munis hyvin pelas, kun tuo pikkutonttu tossa jaloissa nyt pyörii:)

äitsy05:mu jännittää taas sun puolesta...ihan niinkun sulla olis paineita, kun kaikki tontut on kimpussa, ja odottaa plussausta;) mut tämä on hyväntahtoista kiusottelua:)) kaikki ollaan samassa veneessä, aina vähän eri aikoihin piinaillaan ja jännäillään!!

frankie:mekään ei haluta miehen kanssa tietää vauvojen sukupuolta etukäteen! jännittävää on sitten loppun asti:) me odotettiin kans jollain tavalla poikaa. samten kaikki sukulaiset hoki, että poika sieltä tulee...rasittavaa! eritoten mun isäni äiti...poika se on, ihan ottalumpiolla voi nähdä, se hoki!! En tiä miks sille on niin hel...in tärkeetä saada poika!! Ny, alko taas kyrpiä, ku aloin ajatella tota:( täytyy myöntää, että, kun mein rinsessa oli syntyny, ni jossain vaiheessa ajattelin, et siittäs sait, vanha koukkuleuka, kjäh,kjäh...ei hänelle kukaan lapsista ole silti vähempiarvoinen, mut varsinkaan raskaana olevalle, ja muutenkaan ei pitäs laukoa tollasta soopaa! Nyt jo kauhulla aattelen, et jos raskaudun, ni alkaa se, nyt sit, teette sen pojan, ku tyttö jo on:( mua ärsyttää ihmiset, jotka sanoo noin, ja joille oikeesti vauvan sukupuoli on tärkeempi, ku vauvan terveys!!

).(kp25 mahaa vihloo tosi paljon, tuntuu ihan menkkakivuilta:0 mää olen ihan pihalla:) ei auta ku odotella, mitä tuleman pitää!! aconit saapu tänäpä. tilasin niitä kaheksan, ja niitä tuli kymmenen, iloinen yllätys:)) en tiedä uskallanko jo perjantaina testata, sillonhan olis oviksesta n.7pvää suuntaan jos toiseen...hmm, tuskin kannattaa. ja pahimmas tapaukses voi menkatkin alkaa, kuka sen tietää, vaikka oviksesta laskien kierron pitäis olla 36päivän mittanen:/ äh, nyt pitää vain, otta järki käteen ja odottaaaaaaaaa, nyt jo on aika pitkääääää;)

kirjoittelemisiin!

nonulikp25

p.s. jos tää kone nyt tilttaa, ni heitän tän ulos ikkunasta!

Vierailija
20/51 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut tosi huonosti aikaa pinoutua, mutta täytyypi käydä nyt iltasella kuitenkin.

Testasinpas tänäänkin ja negan tietenkin. Nyt on sitten illan aikana ollut niin tätiolo, kun vaan voi olla. Maha on ollut vähän kipee ja oon rampannut vessassa puolen tunnin välein tarkastamassa tilannetta. Mulla kyllä yleensä alkaa ekat tuhrut samaan aikaan kipuilujen kanssa, mut ei näköjään tänään. Nyt en kyllä meinaa testata ennen kuin oikeesti tuntuu, että menkat olis myöhässä. Harmi vaan, kun kp tosiaan on jotain 46 niin vähän vaikee arvioida. Mutta mun mielestä ovis oli pari viikkoa sitten ma tai ti.

Nyt mun täytyy rientää. Sorry tosi omanapaviesti.

Äitsy