Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Tontut viikkoon 1***

01.01.2007 |

Huomenta kaikille ja ihanaa uutta vuotta!!

Mun oli pakko tulla kertomaan teille kun näin viime yönä ihan jänskän vauvaunen! Eli olin saanut vauvan mutta mulla ei ollut sille mitään hankittuna niinpä se oli alasti koko ajan. Lisäksi se oli ikäistään fiksumpi (ehkä n 5 vuotias) ja jutteli kaikkea ym. Aamulla huomasin miettiväni minkälaiset vaunut meidän kannattaa hankkia..Hohheli hoijaa. Tiedä sitten johtuuko tosiaan tästä palstailusta että uniinkin tulee jo vauvat vai mistä?

Mannarii

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄITSY05:lle iso pahoitteluhalaus negasta. Tuliko se täti vielä illan aikana kyläileen? Tule kertomaan kuulumiset, niin ilkeillään sitten tädille yhdessä, jos näin kävi!

Itse olen aika ummikko noissa testausasioissa, olen testannut vain kerran jollakin apteekin testillä ja se oli heti selkeä plussa. Tämä siis tietenkin edellisen raskauteni yhteydessä, ei siis nyt (ikävä kyllä). Menkat olivat silloin myöhässä viikon verran ja yritystä oli takana 3 tai 4 kiertoa. Olen kai sitä ihmistyyppiä, että jännitän viimeiseen asti ja maltoin kuin maltoinkin odottaa testaamisen siihen, kun kuukautiset todella olivat myöhässä. No, tämä oli aika selkeää näin siksikin, että kiertoni oli todella säännöllinen, kiertopäivät eivät juuri heitelleet. Nyt kakkosta kuumeillessa täti on kurvaillut myös suht säännöllisesti paikalle (parin päivän heitoilla), eikä testiä ole tarvittu. Mutta toivottavasti tämän kierron päättyessä minäkin sitä tarvitsisin!

Ja aamulla aloitin greippimehun juomisen. Nähtäväksi jää auttaako se raskautumaan vai ei, heh!

Halauksin,

Frankie kp7

(vasta)

Vierailija
22/51 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on masu nyt niin kipeä... viltävä kip napan vieressä oikealla, kamala olo...vuotoa ei ole...täytyy varmaan soittaa lasten vanhemmat hakemaan:(((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se kipu sit lakkasi, onneks en kerinnyt soittaa lasten vanhemmille! söin pari metwurstileipää, ja kipu lakkas:)) ihanaa, nyt voin taas hengittää!! mannarii:Oisko toi voinu olla sitä kiinnittymiskipua;) toivossa on ainakin hyvä elää! Taidan käydä tuolla ovis puolella kyselemässä, oisko immeisillä millasia kokemuksia siitä!!

kirjoittelemisiin!!

nonulikp26

Vierailija
24/51 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonuli: voisipa hyvinkin olla sulla sitä kiinnittymiskipua!! Oikeesti en yhtään muista kuinka kauan mulla se kesti mutta ainakin se tuntui niin pahalta että sinne päivystykseen ajoi.

Samanoloista kipuilua mulla oli kierukan kanssa yhdessä vaiheessa. Kerran jopa pökräsin töissä kun tuli niin kova tuska. Mut paikoillaan se oli silloinkin.

Mun aamu alkoi vauhdikkaasti. Olen kuskannu poikaa kouluun (5km) alkuviikon ja oltiin sovittu (olin määrännyt) että loppuviikon saa kulkea pyörällä. Nyt on hyvä ajokeli ym. No reippaana se lähti mut soitti kohta: etujarru jäässä. No ei muu auttanu kun ottaa pyörä ja poika kyytiin ja kaartaa taas koululle. Kai mä sen sitte haenkin sieltä. Olishan tollanen tunnin kävely toisaalta ihan okei koulun jälkeen sais happee ym mutta sitte se ei ehdi jääkiekkoharkkoihin ja sieltä ei oikein vois olla pois.. Hmm. Arvatkaa tuliko naputettuu pojalle koko matka vaikka eihän se sille mitään voinu että jarru jäätyi?! Nyt on huono omatunto..

).( ei tätiä...

Mannarii

Vierailija
25/51 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjalta kuulosti Nonuli! Toivottavasti olis kyse kiinnittymisestä tai jostain muusta asiaan liittyvästä.

Tätiä ei ole vielä näkynyt. Aamulla herätessä oli aivan menkkaolo ja vessassa oli ihmetys melkoinen, kun mitään ei tullutkaan. Nyt on sitten mahakipukin ainakin vähäks aikaa hävinnyt. Nyt oon kyllä tosi hermona koko päivän ja odottelen merkkejä. Ai niin, en muuten tänään ole testannut! Aika hyvin multa. Yritän malttaa lauantaihin, jos silloin vielä syytä on. :)

Päivänjatkoja

Äitsy

Vierailija
26/51 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin näköjään samaan aikaan linjoilla.

Toivottavasti päästään yhdessä testaamaan lauantaina ja vielä parempaa, jos saadaan vähän enempi viivoja...

Vierailija
27/51 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitsy: just noinhan täälläkin kävi. Ensin tuntui et nyt täti tulee (ma-ti) mutta eipä ole näkynyt vielä..Olispa siistiä siis todella uskomattoman...siis jos lauantaina pärähtäis plussat??!!

Toivossa on hyvä elää!!

Mannarii

Vierailija
28/51 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonuli: Onpas inhottavan kuuloista kipuilua! Hyvä että meni ohitse. Voiko kiinnittymiskipu tosiaan olla niin voimakasta, mulle ihan uusi juttu?!

Frankie: Täytyy tunnustaa että multakin löytyy sitä pahanmakuista greippimehua jääkaapista ;) Olen kyllä juonut sitä aika epäsäännöllisesti kun on vähän kirpeää, taitaisi tehota paremmin jos joisi sen kaksi lasia päivässä aamuin ja illoin, enpä tiedä..

mannarii & äitsy05: Toivottavasti teille on plussa tulossa kun ei tätiäkään kuulu! Harmillisia tuollaiset pitkät kierrot kun ei tiedä missä mennään.

Huhuu, missä kaikki muut tontut piileksivät? Taitavat olla vielä reissussa tai jotain..

ON: Eilen oli aika inhottavia kipuja ja vihlaisuja, aloin jo kuvittelemaan että nyt on endometrioosia tai jotain, mutta nyt ne ovat onneksi menneet ohi. Taisivat sitten kuitenkin olla ovikseen liittyviä vihlaisuja. Muutenkin on paikat aika arkana, huomasin vaan eilen ja edellispäivänä pupuilun yhteydessä. Onko muilla tontuilla ollut samanlaista oireilua ovikseen aikoihin?

Terv. Sophie kp 15

Vierailija
29/51 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, täällä sataa vettä jälleen, ku esterin takalistosta!! Huoh... miten mua ottaa nupiin nämä kurahousukelit:(

).(Iso kipu lähti, mut edelleen on tuolta noin, en osaa selittää, niinku...muniksissa, kohdussa tai jossain siellä tommosta ihme jomottelua ja arkuutta, ei o kyl vuotoa, vielä(koputtaa puuta), muuta kun valkkaria!! (miten mulla on nyt sellanen olo, et menkat alkaa just pian:( perkele...anteeks!! en tiedä, ei pitäs miettiä!!! kauheesti masentaakin jollain tapaa.

Sophie77:mulla oli nyt eka kertaa todella kivulias ovulaatio. oli vilu ja joka paikaa kolotti ja särki, oli migreeni-kohtauksia, tissit kun kaks räjähtämässä olevaa ilmapalloa, ja maha turvoksissa ja arka!! Ei ole enne ollu, ja kaksi komeata viivaa sillon nappasin ovistikkuun! (taitaa ne jäädäkin vain ovistikkuihin ne viivat:(( mutta nyt, sophie, laittakaa vain mopo polkemalla käyntiin;))

mannarii:kiva, että sullakin on pinna kireellä ,niuhotetaan yhdessä:/

koettakaas nyt sitten kaikki tonttuset plussailla, niinkun nyt ensiks alkuun äitsy ja mannarii+++++++++++

kirjoittelemisiin!!

nonulikp26

Vierailija
30/51 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen meidät seuraavalle sivulle!

Terv. Sophie kp 16

Vierailija
31/51 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis alkaa imuroimaan. Tai oikeesti siivous. Joulu pois ja sillee. Ei meil kyl ollu onneks kuusta (tässä vaiheessa toi onneks) niin ei ole neulasia siivottavana sentäs. Mut vähän tökkii aloittaa.,

Mun piti tehdä huomenna se testi. No tein tänä aamuna. Ajattelin että kun täällä on huomen aamuna kaikki kolme lasta pörräämässä ja vaan yks vessa niin saan rauhassa testata tänään kun mies töissä ja pennut kouluissaan.. No selvä miinus oli. Tai itseasiassa ei: Clearbluen testi. Tää mihin tulee plussa jos on plussa ja miinus jos on miinus (mitä mä jankutan..) No kumminkin se miinus oli jotenkin himmee. Mulla ei ole enää hormonitoimintaa..

Koittakaa muut saada plussia. Mua nyt vähä masentaa. Tiedän: ollaan yritetty yks kierto ja TJOT on meidän uskonto mutta silti!!Tulis ees se täti niin alkaisi uusi kierto. Pliis lähettäkää se meille loppiaista viettämään!

Hyvät pyhät kaikille tontuille!

Mannarii

Vierailija
32/51 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mis kaikki tosiaan on!! oltiin pudottu jo melkein kolmannelle sivulle!!

meilläkin on tänään edessä joulun pois siivoaminen...kivaa toin kuusen pois heittäminen, niitä neulasia, kun löytyy vielä juhannuksenakin jalkapohjasta tököttämästä;)

voi mannarii: älä nyt vaivu epätoivoon...kaikki on edelleen mahdollista!!

Oma napa:kp27. aika runsasta valkkarin eritystä, ja turvotusta mahassa! Odotetaan ja kuulostellaan:)

tyhmää kirjotella yksin pelkkää omaa napaa!! Nyt tontut herätys!!

Vierailija
33/51 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TULKAAS NYT TONTUT JUTTUSILLE!!!!

Mul on ikävä teitä!!

nonulikp27

Vierailija
34/51 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasimme vasta lomanvietosta ja nyt olen yrittänyt pikapikaa lueskella kuulumisianne, kun en sukulaisten koneella uskaltautunut näitä sivuja lueskelemaan. Lahoon päähäni ei tietenkään jäänyt mitä kullekin kuuluu mutta aika jännältä vaikuttaa monen tilanne.

Mannariin (toivottavasti tuli oikea henkilö) tilanne vaikuttaa aika samanlaiselta kuin oma tällä hetkellä. Tänään on kp 30/n.30+? ja muutaman päivän on ollu lähinnä sellainen olo, että täti ei voi olla kaukana. Tänään testasinkin yhden kerran aamusella ja aivan puhdasta negaahan se tulos näytti. Kun olen näin kärsimätön, niin ärsyttää vaikka järki taustalla yrittääkin piipittää, kuinka epätodennäköistä raskautuminen ekalla yrityskierrolla on. Mies on myös kamalan pettynyt, siltä taitaa puuttua nimittäin se pieni järkiäänikin sieltä taustalta :)

Yrittelen päästä taas juttuihinne mukaan tauon jälkeen, nyt toivottelen kaikille oikein paljon onnea yritykseen ja toivotaan paljon plussia näin vuoden alun kunniaksi!!

Vierailija
35/51 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koulutuksessa koko päivän. Uhkaavasti lähestyy se töidenaloituspäivä.

Mannarii, pahoittelut negasta! Josko se vielä kuitenkin, kun sulla on tota myöhään plussaamisen historiaa.

).( kp1. Täti kaahas tänään paikalle. Toisaalta olen tietysti tosi pettynyt, mutta toisaalta hyvilläni, että edes tuli. Mä rupesin nimittäin vähän ihmettelemään, että missä viipyy. Täytyy toivoa, että tää kierto nyt olis normaalin mittainen. Musta tuntuu, että se edellinen vuoto vaan jäi tulematta, lieneekö sitten limakalvot kierukan jäljiltä huonossa kuosissa. Joten mä vähän niin kuin lasken, että tää kierto olis kuitenkin ollut sen 29 päivää eikä 47 vai mitä se nyt oli. Heti tänään on ostettu greippimehut jääkaappiin ja meinaan ruveta sitä litkimään. Sillä kai pitäis olla limakalvoja parantava vaikutus tai jotain. Elikkäs uutta yritystä vaan putkeen. Esikoinen tärppäs tokasta kierrosta, joten toivotaan, että tääkin.

Me ruvetaan pikku hiljaa iltapuuhiin, joten palaillaan myöhemmin.

Äitsy kp1

Vierailija
36/51 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitsy: teillekö se täti tuli vaikka luulin että ois meille tullu? Pahoitteluni!

Bärchen (mitä toi sun nikki tarkoittaa): Meinaatko ottaa testin uusinnan lähipäivinä? Mua suututtaa vieläkin että menin aamulla testaamaan. Varmaan olis kannattanu oottaa viel pari päivää (tätiä). Seuraavan testin teen aikasintaan viikon päästä jos sitä ennen ei..

Grrr. Olen kiukkuinen ollu koko päivän. SE kyl enteilis tätiä ennemmin kuin vauvaa?! Eiks nii että raskaana olevat suorastaan hehkuvat lempeyttä eikä ne koskaan kiukuttele..

Tekis mieli ottaa illalla pari kaljaa tai punkkua mut uskaltaako sitä? Ei kai siitä voi olla mitään haittaa. Sanokaa että voin ihan hyvin ottaa? Thanks!!

Mannarii

Vierailija
37/51 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun olette taasen paikalla!!

mannarii, voit todellakin ottaa pari lasia punkkua tai olusta, tai molempia:) ei siitä mitään haittaa ole, kun kerran just testasit negan(siitä olen pahoillani:( ! )

Hei, nyt ei kukaan vaivu mihinkään epätoivoiseen itsesääliin, et sinäkään äitsy05, potkaset sitä tätiä nopeasti perseeseen, ja sanot, ettei ole vuoteen ainakaan tuleminen:)

Kiva Bärchen, että liityit taas seuraamme:)

Fudgis vissiin vielä puuttuu... vai oliko se niin, että hän sanoi pitävänsä hiukan pinoilu-taukoa:( Minäkin kyllä olen tuota miettinyt...hmm...katsotaan!!

nyt ehtoopuuhiin!!

Nonulikp27

Vierailija
38/51 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi täytyy kirjoitella vastausta mannariille eli yritän pysytellä testauksesta nyt erossa. Vannoin aamulla itselleni, että en testaa ellei viikon päästäkään ole menkat alkaneet. Ihan kuten kirjoitit otti muakin siinä määrin päähän, että menin testin törsäämään vaikkei taatusti ole mitään oireita, korkeintaan vain niitä tätiä enteileviä eli pientä nipistelyä ja aavistuksen alavatsan turvotusta. Mulla ei siis ole yleensäkään sen suurempia oireita, mahakipu alkaa ja loppuu aina pikaisesti ekana menkkapäivänä. Kierron pituus vaihtelee myöskin raivostuttavasti; olen huomannut että pienet jännityksetkin saattaa lykätä monta päivää tädin tuloa. Ja kun kokemusta aidoista raskausoireistakaan ei ole, niin arvailujen varassa tässä säälittävästi ollaan. Lima- sun muita juttuja en osaa tulkita laisinkaan, en koskaan ole kiinnittänyt huomiota niihin. Taitaa mulla olla melkoisen avutonta tämän mun kehontuntemuksen kanssa, heh.

Ai niin, tuo mun nimimerkki on ihan vain sen takia, että mun suosikkitarinoita on Janoschin Pikku karhu ja tiikeri -kirjat ja tuo nimmari tarkoittaa siis pikku karhua. Mistäs muiden nikit tulee?

nonuli: kiitokset, musta oli oikein mukavaa palata mukavaan joukkoonne ja aika jännää on tosiaan ollu lukea kuulumisianne, kun joulutauko muodostui näinkin pitkäksi. sullakinhan menee kiertopäivät aika samassa, kunpa sun testiin ilmestyis jotakin muuta kuin mannariilla ja mulla!

Vierailija
39/51 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että potkihan se kirottu täti tänne mun luo seuraavaksi, että päästään taas yrittään sen lähdettyä!! Ikävää, että joudut siitä kärsimään.

Vierailija
40/51 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista Bärchen, että täti sinnekin löysi. Täällä se riehuu nyt täydellä voimallaan. Mut nyt sitten painellaan menemään samoilla kp-luvuilla. Ja jos meillä oletettavasti olis suunnilleen saman mittainen kierto niin sehän oliskin hauskaa sitten piinailla samaan aikaan.

Nimimerkistä. Mulla on siis tosi persoonallinen ja kaikessa yksinkertaisuudessaan musta on tullut äiti vuonna 2005. Elikkäs siitä.

Tästä omasta kierrosta vielä. Olin vähän kettuuntunut, kun huomasin, että olen melko varmasti työmatkalla kp11-13. Samaten kp18-20. Siihen jäis kyllä väliin varmaan ihan sopivat kiertopäivät jos nyt kierto olis sit jotenkin järkevän mittainen. Työnantaja näköjään arvaa millä asioilla mä olen ja tekee mun listat sellasiks, ettei onnistu. Samalta kyllä tuntu esikoista yrittäessä. Aina tuntu, että mä olin jossain muualla, kun olis pitänyt olla kotona peittoja pöllyttelemässä, mutta kyllähän toi kuitenkin aikas helposti onnistu.

Mannarii, miltäs siellä vaikuttaa? Onko mitään tätimerkkejä? Toivottavasti ei ja se plussa sieltä pärähtäis. Milloin meinasitkaan testata seuraavan kerran? Sorry, varmaankin olet sen kertonut, mutta en nyt just muista.

Nyt täytyy lähteä pojan kanssa leikkimään. Päivänjatkoja!

Äitsy kp2