Kolibrien vihoviimeinen päivä vuonna 2005
Rupesi olemaan niin hirmuisen pitkä tuo edellinen pino, että päätin aloittaa uuden näin vuoden viimeisen päivän kunniaksi:).
Ekana tietysti tärkeimmät, eli onnea 2boys_mum!!!! Hienoa, että alkaa pikku-kolibreja kertyä masuihin oikein urakalla:). Toivotaan, että heti alkuvuodesta niitä saadaan rytinällä lisää.
Täti päätti kunnioittaa läsnäolollaan meidän vuodenvaihdebileitä, tuli jo heti aamutuimaan. Täytyy sanoa, että oli kyllä aika helpotus, pelkäsin jo että kroppa on pillereiden jälkeen lakannut täysin toimimasta. Kierron pituudeksi taisi tulla tasan 50, huh... Ens tiistaiksi mulla oli se gyneaika varattuna, kun ajattelin, että ei nää menkat ikinä ala. No, taidan joka tapauksessa mennä, jos täti vaan sallii, saanpahan selvyyden, että kaikki on kunnossa. Ja samalla kysyä, että milläs ilveellä sitä osaa yhtään tähdätä pupuilut oikeaan aikaan, kun on tuo kierto mitä sattuu. Kauhulla ajattelen, jos gyne käskee vaan pupuilla jtp-menetelmällä kp10 lähtien kierron loppuun. Tällä kierrolla se tarkoitais, että kuukauden ajan pitäis joka toinen päivä pöyhytellä lakanoita, voi apua... Menee oikein urakkahommiks, siitä on romantiikka kaukana:-).
Toivottelen teille kaikille oikein hyvää vuodenvaihdetta, ensi vuonna tavataan taas toivottavasti oikein plussarikkaissa merkeissä!
Kommentit (9)
2boys-mum: Onnittelut plussasta! Koska sulla onkaan arvioitu LA? Itselläni LA:n oma arvio 4.9.06.
Siilivaimo: Toivotaan että saat gyneltä tietoa, miten kierrot saa tasoittumaan. Joskus kun omat kiertoni venähtivät pitkiksi, kadehdin niitä joilla on lyhyt kierto, ja tavallaan kaksi mahdollisuutta aina tärppiin :-o
Kaikille muille: Toivotaan paljon uusia plussia Kolibreille uuden vuoden kunniaksi!
Se kyllä pikkasen kismittää, että selailin vanhoja kalentereitani ja tajusin, että lopetettiin tällä kertaa yritys viikkoa liian aikaisin, voihan hitto... Muistin väärin esikoisen tärppiajan, jos olisin aikaisemmin tarkistanut, niin olisi saattanut tälläkin kertaa tärpätä. No, jälkikäteen on aina hyvä jossitella:). Ja onhan se ihan kiva, ettei esikoiselle ja tulevalle kuopukselle ihan sama synttäripäivä satu (jep, nyt olen taas täynnä toivoa ja ihan varma, että kyllä se kohta tärppää. Tuo " kohta" on kyllä aika suhteellinen käsite, jos kierrot jatkuu 50 päivän pituisina... Alkaa olla kohta kiirus, kun tahtoisin tuon kolmosen vuoden 2006 puolella, edelliset 02 ja 04 syntyneitä).
Noista miehistä, mulla on onneks mies täysillä mukana. Varoittelinkin jo aamulla, että tulee " työntäyteinen" tammikuu ja helmikuun alku, jos jtp- menetelmää meinataan käyttää. Riittäisköhän joka kolmas päivä... Mutta teille, joiden mies ei niin täysillä mukana, puheletteko hirmuisesti vauva-projektista ja patisteletteko miestä hommiin nimenomaan tärpin toivossa? Mietin, että auttaiskohan se, jos olis suht hissukseen oikeasta ajankohdasta ja yrittäis silloin ihan muina naisina lähestyä miestä lakanoiden välissä? Ei tarvis miehen edes miettiä, että pidetäänkö häntä nyt ihan vain siitoskoneena:). Tää tietysti vain siinä tapauksessa, että mies on ylipäänsä suostuvainen pikku-3:n saamiseen. Muuten ei kai auta kuin odotella, että mieskin kypsyy ajatukseen. Omasta miehestäni olen huomannut, että mitä enemmän jankkaan samaa asiaa, sitä vastahankaisemmaksi hän käy. Kun " unohdan" koko asian joksikin aikaa, niin eikös mies sitten jossain vaiheessa ota sen esille " omana" ajatuksenaan. Tsemppiä käännytysprojekteihin!
Siilivaimo: Olitkos se sinä jolla myös aikoinaan tehty pco diagnoosi, mutta jolla lapset saaneet alkunsa luomusti? Mitä oireita sulla pco aiheuttaa pitkän kierron lisäksi? Mulla siis menossa kp 37/31-33 ja olen tulossa hulluksi jos tätiä ei ala kohta kuulumaan, siis nega testin tein eilen..Aikoinaan todettiin pco ja silloin laihdutin n.20kg, jolloin kierto normalisoitui tuohon ed. mainittuihin päiviin, sitä ennen siis joka toiset menkat jäi säännölliesti välistä verrattuna normaaliin kiertoon. Mulla siis pco aiheuttaa ylipainoa ja aknea, mutta aknekin on rauhoittunut iän myötä. Ajattelin että odottelen sitä halvatun tätiä vielä alkuviikkoon ja sitten tilaan ajan gynelle, koska olenhan jo sen yli 30v., joten sillä tietysti voi olla vaikutusta myös tuohon pco:hon, mene ja tiedä? Mulle gyne sanoi joskus että pco ei vaivaa enää yli 40v.:na, muttei se paljoa tässä tilanteessa lohduta..Nyt en tiedä muuta näkyvää syytä pcon pahenemiseen kuin tuon iän ja tän yrityksen aloittamisen, mutten ihan heti ehkä haluisi niitä clomejakaan ottaa kun " pelkään" sitä kaksosraskautta (suvussa kahdet kaksoset) niin paljon ja koska kahdesti oon jo raskautunut kuitenkin ilman niitä..Enpä olis uskonut että tätiä kaipaan näin paljon, elämä se jaksaa yllättää mut aina, nyt valitettavasti näin päin..
Meillä mies on päivä päivältä innostuneempi kolmannen yrittämisestä, eikä me edes vielä olla tositoimissa, reilut kaksi viikkoa vielä pillereitä jäljellä. Tuntuu oikein ihanalta, sillä miehen suostumuksesta huolimatta on ollut vähän sellainen olo, että tämä on enemmän mun juttuni. Enää ei tunnu siltä, vaan yhdessä yrittämiseltä ja haluamiselta.
Just tuossa naureskelin miehelle, että pitää tehdä ehdollinen uudenvuodenlupaus. Haluan nimittäin pudottaa (pysyvästi) painoa sellaiset 8 kiloa ja sen teen ensi vuoden aikana, paitsi tietysti jos tulen raskaaksi. Siinä tapauksessa lupaus on kilojen pudottaminen vauvan syntymän jälkeen.
Haluan toivottaa paljon paljon onnea kaikille jo plussanneille kolibreille ja meille muille plussatuulia tulevalle vuodelle.
t. frilla
Täällä myös yksi joka vastoin kaikkea todellisuutta kuvittelee tulevansa tässä raskaaksi..
Ja kroppakin kun on vielä omituinen kuin mikä sen kilppariprobleeman lisäksi niin pienissä pitäs mahdollisuudet olla. Silti sitä jaksaa ajatella, että jospa silti..
Tänään kp 9/34(29-50) ja ihan selvät ovisoireet menossa. Limat alko eilen ja tänään oli jo ihan venyvää tavaraa. Näin mulle kävi viimekin kierrossa, oireet alko kp9 ja ovis oli kai vasta kp20. Tikkuja siis kului muutama...
Nyt yritän hillitä tätä tikuttelua, tulee turhan kalliiski.
Mutta kaikesta huolimatta aion pistää ukon töihin, kun kerran sen kotiin sain uudeks vuodeks! Eihän se ota jos ei annakkaan.. Ja oonhan mä jo kolme päivää syöny lääkkeitä, nehän on saattanu tehdä vaikka ihmeitä.. joopa joo.. Mutta ei näistä hormonijutskista voi olla koskaan varma, niin mistäpä sitä tietää vaikka ovis oiskin jo ovella.
Eli sellasissa merkeissä meillä vuosi vaihtuu, jahka saadaan ipanat unten maille! =D
[color=hotpink][b][size=3]¨¨^♥^¨¨Toivotan oikein vauvarikasta ja ihanaa uutta vuotta 2006 kaikille kolibreille!¨¨^♥^¨¨[/size][/b][/color]
Oikein mukavaa ja vauvarikasta uutta vuotta meille kaikille!!!!
Tuokoon uusi vuosi meille jokaiselle oman tuhisevan käärön kainaloon!!!
Tänään kp18 ja tissioireet jatkuvat edelleen. Muita oireiksi lueteltavia juttuja ei ole havaittavissa.
Palailen kommenttien kera ensi vuoden puolella ;)
Jos mukaan huolitte:)? Jouluisen keskenmenon jälkeen tässä toipumassa, mutta ihan hyvillä fiiliksillä. Niin mut sitten sais lisätä teidän listalle. Toivon menkkojen tulevan nopeasti uudelleen jotta ois toiveita uudesta yrityksestä:) Pahoittelen surkeaa suomen-kielen kirjoitustaitoani. Käytän nimittäin enimäkseen ruotsin kieltä nykyään eli taidot ruostuu:/
Terveiset kaikille ja hyvää uutta vuotta joka alkaa n 4 tunnin ja vartin päästä:)
Mun la ois 7.9, ainakin 2 eri laskuria näyttäis niin :)
Sitten siilivaimolle: Pitäisikö tässä tapauksessa oikein onnitella sinua tädin tulosta! Eli kroppa toimii ainakin jollain lailla ja mahdollisuuksia on vaikka mihin!
Mä tossa yritin just taas houkutella miestä mukaan tähän projektiin, mutta yhtä huonoin seurauksin kuin aina ennenkin. Tällä kertaa yritin perustella sillä et olen vielä alle 30 v ( ens kesänä vast 30) ja juuri luin taas lehdestä miten mahikset alkaa heiketä kun täyttää 30. Ei sekään tainnut tehota, taisi olla huono keino!
Kaikille oikein mukavaa uutta vuotta ja olkaahan ihmisiksi!!!