Oon sokerilakossa ja jestas että tää on vaikeeta!!
Koko ajan nälkä, joka ei lähde syömällä, kauhea jano ja hillitön herkkuhimo. Millon tää menee ohi??
Kommentit (135)
Sama täällä 🙌 kaksi viikkoa ja alkaa helpottaa. Elokuun loppuun olen ilman herkkuja ja sitten kerta per viikko. 5kiloa putoo ihan ilman treenejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse syön iltapalaksi kreikkalaista jogurttia, pähkinöitä, vadelmia ja mustikoita sekä chiansiemeniä sekasin. Aamulla puuro, marjoilla ja raejuustolla. Lounaaksi ja päivälliseksi paljon vihanneksia ja juureksia, 1 avokado päivässä, ja kanaa tai lihaa kasvisten kylkeen. 2 litraa vettä päivässä. Tällä ruokavaliolla pysyvät herkkuhimot kuosissa! Kasvisten ja hyvien rasvojen saanti auttavat!
Niin tylsää kyllästynyt jo noihin.
Pitäisi helpottaa parin viikon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ota viimeinen puraisusi pullasta ja kokeile carnivorea kuukauden ajan. Tulet yllättymään, mitä tulet löytämään itsestäsi. Sen energisen itsesi, joka sisälläsi uinuu.
Onko se joku viineri tai niinku Dallas-pulla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä teidän lihansyöjä diettaajien aivot saavat polttoainetta?
Aivot tarvitsevat sokereita. Eivät toki höttöhiilareita, mutta normaalista ruoasta saatavia.
Mitä tarkoittaa HÖTTÖ 🙄
Noin kuukausi meni ainakin itselläni sitten helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea jano ei kuulu tuohon. Diabetes?
Ei oo.
Ap
Juot liian vähän nestettä. Ala juomaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pimeä vuodenaika on huono ajankohta aloittaa sokerilakko.
Miksi se muka huono olisi. Talvella kiva painoa pudottaa niin ei haittaa jos kesällä vähän ihoa näkyy.
En tiedä. Mä oon ollut pari kuukautta ja edelleen mietin päivittäin sokeria. Melkein oli helpompaa päästä tupakasta eroon.
Kuinka ihmisten ajatukset pyörii niin paljon ruuassa ja syömisessä?
Syö ruoka-aikana ja sitten unohda neljäksi tunniksi vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat eläimiä. Eläimien päivä kuluu pääasiassa ruuan etsimisessä ja syömisessä, koska se on ehkäpä tärkein asia selviytymisen kannalta. Ihmisen kannalta ikävää on, että nykyään ruoka onkin yleensä hyvin helposti saatavilla.
Jos on kokoajan nälkä, syö kokoajan. Itse olen huomannut, että riittävästi rasvaa ja sopivasti hiilaria pitää saada, että nälkä pysyy poissa. Jos ei syö noita, tulee se kauhea sokerihimo. Oletan, että pyrit sokerikoukusta ihan lopullisesti eroon. Silloin ei haittaa mitään, jos vaikka viikon syöt "liikaa", kunhan se syöminen koostuu terveellisistä ainesosista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ajatukset pyöriikin syömisessä, jos istuu kotona. Täytyy pitää itsensä aktiivisena, jos yrittää muuttaa syömisiä. Silloin ei ehdi kokoajan miettiä syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä teidän lihansyöjä diettaajien aivot saavat polttoainetta?
Aivot tarvitsevat sokereita. Eivät toki höttöhiilareita, mutta normaalista ruoasta saatavia.
Aivoille käy ravinnoksi myös ketonit.
Itse syön iltapalaksi kreikkalaista jogurttia, pähkinöitä, vadelmia ja mustikoita sekä chiansiemeniä sekasin. Aamulla puuro, marjoilla ja raejuustolla. Lounaaksi ja päivälliseksi paljon vihanneksia ja juureksia, 1 avokado päivässä, ja kanaa tai lihaa kasvisten kylkeen. 2 litraa vettä päivässä. Tällä ruokavaliolla pysyvät herkkuhimot kuosissa! Kasvisten ja hyvien rasvojen saanti auttavat!