Oon sokerilakossa ja jestas että tää on vaikeeta!!
Koko ajan nälkä, joka ei lähde syömällä, kauhea jano ja hillitön herkkuhimo. Millon tää menee ohi??
Kommentit (135)
Carnivore on ratkaisu liikalihavuuteen, diabetekseen, korkeaan verenpaineeseen, kihtiin ja muihin nivelvaivoihin, sekä makeanhimoon. Elämä kirkastuu, energia kasvaa räjähdysmäisesti ja ajatus kulkee hyvin. Nukut hyvin ja heräät aikaisin pirteänä, sekä jaksat energisenä koko päivän. Voin lämpimästi suositella kuukauden verran kokeilemaan ja tulet hämmästymään muutosta henkisessä ja fyysisessä hyvinvoinnissa. Se on uskomaton tunne.
Vierailija kirjoitti:
Suomimammat on kyllä ihan oma rotunsa.
Kukaan muu kansa ei syö kuin kakarat, täytyy olla pullaa ja keksiä ja karkkipussia. Ei mikään ihme että porukka on niin järkyttävän lihavaa siellä.
Se, mikä on suomalaiselle naiselle normipäivän sokerimäärä, on itse asiassa järkyttävän suuri määrä. Ja sit istutaan sohvalla ja palstaillaan täällä, eikä edes yritetä terveellisempää elämäntyyliä.
Kun TEKEE NIIN MIELI KARKKIA.
Ininää, ininää, loputonta ininää. Mene roskiin siitä inisemästä ja anna muiden tukea aloittajaa terveemmän syömisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Carnivore on ratkaisu liikalihavuuteen, diabetekseen, korkeaan verenpaineeseen, kihtiin ja muihin nivelvaivoihin, sekä makeanhimoon. Elämä kirkastuu, energia kasvaa räjähdysmäisesti ja ajatus kulkee hyvin. Nukut hyvin ja heräät aikaisin pirteänä, sekä jaksat energisenä koko päivän. Voin lämpimästi suositella kuukauden verran kokeilemaan ja tulet hämmästymään muutosta henkisessä ja fyysisessä hyvinvoinnissa. Se on uskomaton tunne.
Mutta ei kovin eettistä, ekologista tai paljon muutakaan!
Itse ajattelin aloittaa myös sokerin vähentämisen radikaalisti, mutta ajattelin korvata sen hedelmillä, koska hedelmät kuitenkin ovat terveellisiä ihmisille.
Ei karkki-, sokeri- ym. lakoissa ole mitään järkeä, jos kuitenkin syö hiilihydraatteja muuten. Viljojen, hedelmien ja kasvisten hiilarit muuttuvat ihan yhtä lailla glukoosiksi kehossa kuin karkin ja suklaankin hiilarit.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Olen pysynyt hoikkana ja terveenä normaalilla ruokavaliolla tänne 66-vuotiaaksi. Riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Olen pysynyt hoikkana ja terveenä normaalilla ruokavaliolla tänne 66-vuotiaaksi. Riittää minulle.
Itse olen 60 vuotias hoikka kestävyysurheilija ja carnivore toimii mainiosti, koska kehoni polttaa vain rasvaa. Ultrapitkät urheilusuoritukset menevät väsymättä, koska rasvaa on kehossa käytännössä loputtomasti. Matalan rasvaprosentin urheilijalla on kehon rasvassa energiaa viiteenkymmeneen maratooniin, jos vain paikat kestäisivät tuollaisen pitkän suorituksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei karkki-, sokeri- ym. lakoissa ole mitään järkeä, jos kuitenkin syö hiilihydraatteja muuten. Viljojen, hedelmien ja kasvisten hiilarit muuttuvat ihan yhtä lailla glukoosiksi kehossa kuin karkin ja suklaankin hiilarit.
Joo, mutta niitä ei pysty syömään ollenkaan samassa mittakaavassa kuin puhdasta sokeria. Glykeemisellä indeksilläkin on erittäin suuri merkitys, joten eivät muutu glukoosiksi "yhtä lailla".
Mä syön melko paljonkin hyviä hiilareita. Sokeria en syö ollenkaan, eikä sitä tee ollenkaan myöskään mieli. Saatko tarpeeksi kaloreita?
Vierailija kirjoitti:
pskapuhetta.
Aivot tarvitsee hyviä hiilihydraatteja
Mikä on sun lempiherkku? Geisha-suklaa, berliinin munkki, Ben&Jerrys jäätelöt, Mansikkakakku?
Mä oon ainakin pudottanut painoa näkemättä nälkää ja pudottamatta hiilareita pois, noin kilon kuussa tahdilla. Jätin pois sokerin, margariinin ja valkoisen vehnän. Mitään sipsejä en oo koskaan harrastanutkaan.
Sairastu viikoksi kovaan kuumeeseen, menetä ruokahalusi, tulee samalla sellainen "factory reset", sulaa läskit ja nesteet eikä tee mieli karkkejakaan, eikä oikein mitään muutakaan, laihtuu väkisinkin. Sitten toivuttuaan siitä pääsee rakentamaan terveempää ruokavaliota, ei ole enää sokerinkaipuutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajan kanssa helpottaa.
Totta. Täällä 3 viikkoa ilman. Minulla on ennemminkin ollut iltaisin "tapa mutustaa jotain". Olen nyt korvannut mutustelun omenalohkoilla, mandariinilla, pikku tomaateilla, pähkinöillä, kuivatuilla hedelmillä ja vihreällä teellä. Eka viikko oli kauhea, mutta nyt on energinen ja pirteä olo. Ei edes tee mieli mitään muita herkkuja, kun niistä tulee sellainen "pöhnä olo". Turvotus on myös vähentynyt. Kahvilassakin leivosten sijasta teki mieli ihan peruspullaa. Aion kyllä jouluna ostaa suklaata, mutta sen sijaan, että ostaisin jonkun tarjouksen monta konvehtirasiaa, ajattelin valita yhden vähän laadukkaamman, josta sitten nautiskelen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin pudottanut painoa näkemättä nälkää ja pudottamatta hiilareita pois, noin kilon kuussa tahdilla. Jätin pois sokerin, margariinin ja valkoisen vehnän. Mitään sipsejä en oo koskaan harrastanutkaan.
Ei aloittaja sanonut että painon kanssa ongelmaa. Itsekin olen ollut hoikkana sokerikoukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pskapuhetta. Aivot tarvitsee hyviä hiilihydraatteja
Kyllä mutta ei tarvitse lainkaan syötyjä hiilihydraatteja.
Mites sujuu ap? Minäkin aloitin tänään lisätyn sokerin lakon. Strui
Miksi pitää olla jossain lakossa itsensä kiusaksi? Käytä tervettä järkeä, jos sinulla sitä on.
Jouluhalko, vihreät kuulat, Fazerin sininen, Lindtin suklaapallot, Magnum-jäätelöpuikot, mustikkapiirakka jäätelön kanssa, siideri, lasi viiniä, salmiakkikarkit, suklaapusut, sacher-kakku, tupla-patukat, suklaamansikat, kaakao kermavaahdolla, irish cream...