Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä luovutin nyt. Ei mulle ole sitä oikeaa ihmistä tässä maailmassa :(

Vierailija
08.11.2023 |

En jaksa enää yrittää.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista. Vuosia sitten sinkkuaikojeni alussa ihastuin aivan hullun lailla. Se oli maata järisyttävää. Sitten minulle tehtiin todella paskamaisesti, tipuin korkealta ja kovaa. Sitten noin kävi uudelleen, eri miehen kanssa. Ja vähän samantapaisesti vielä kolmannen kerran. Enää en uskalla ihastua samalla tavalla, vaan pelkään koko ajan, milloin vedetään matto jalkojen alta. 

Kohtalotoveri täälläkin. Nuoruuden (ja ehkä ainoan) rakkauteni petettyä ja jätettyä minut 2x, tästä vuosienkin päästä vielä kertoi halunneensa aina vaan minut ym ym, mutta päätyi kuitenkin perustamaan perheen toisaalle. Tämä oli naula arkun kanteen minulle. Kai jollain lailla hajosin tämän kaiken jälkeen lopullisesti.

En oikeasti enää edes rakastunut kehenkään ja olen suhteessa kuin käsijarru päällä koska varon niin paljon satuttamasta enää itseäni. Se tietysti näkyy heittäytymisen puutteena, suhde jää pinnalliseksi ja toinen osapuoli lähtee yleensä 1/2 v sisällä. Vaikka en varmasti ole nainen jota ulkonäön tai käytöksen suhteen tarvitse hävetä, tulen toimeen omillani, tykkään läheisyydestä jos miehessä on fyysistä vetovoimaa, ja yritän olla ihan kivakin, niin minut jätetään yleensä joka suhteesta. Tosin olen itsekin jättänyt muutamia kun ei vaan synny mitään kemiaa, turha väkisin yrity. En ala olemaan kenenkään kanssa väkisin. Pärjään yksinkin, oikeastaan kun mietin koko elämääni, olen ollut jollain tasolla aina yksin selviytyjä. 

En ole enää 8 v yrittänytkään edes etsiä ketään, en jaksa, se on niin turhaa.  Tällä hetkellä on 1 ihastus (naimisissa tietenkin), joten se jää kaukaa salaa katseluksi. Kaipaan edelleen nuoruudenrakkauttani, se ei tule ikinä näköjään muuttumaan, mieleni palaa aina vaan häneen. 

Olen menneisyyden vanki. 

Vierailija
102/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tervepäisiä normaaleja miehiä on vaikea on vaikea löytää. Törmään jatkuvasti persoonallisuushäiriöisiin. Viimeksi olin narsistin hampaissa. Aina vaan menee rikki näistä satuttavista miehistä. Parempi olla yksin. En jaksa enää yrittää kenenkään kanssa ja tunteet kuolleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä miehet että naiset sanoo aina että ihan tavis kelpais. Joko tässä kohtaa valehdellaan, tai sitten sinkkumarkkinoilla ei ole taviksia.

Tietenkin tavis kelpaa mutta ei se tarkoita että kuka tahansa tavis kelpaa. Aina sieltä tavistenkin joukosta pitää löytää juuri se sinulle sopiva tavis.

Vierailija
104/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä miehet että naiset sanoo aina että ihan tavis kelpais. Joko tässä kohtaa valehdellaan, tai sitten sinkkumarkkinoilla ei ole taviksia.

Katsoppa ympärillesi, 98% pariskunnista kyllä ollaan ihan taviksia :) Miksi ihmeessä tavis siis ei kelpaisi? Minä olen sellainen, samoin mieheni. Ihan vaan elämän realiteettejä.

No ei tod ole 98% taviksia, vaan siinä on aika paljon keskimääräistä tasoa korkeampaa miestä ja naista mukana.

No anteeksi, vain 80% sitten. Tuo edellinen väitti, ettei tavikset kelpaa ollenkaan, se nyt on valetta joka tapauksessa.

Taviksia on alle puolet pariskunnista. Muut on ylempää tasoa. Aina puolet on keskimä

Oletko koskaan Gaussin käyrästä kuullut? Suurin osa ihmisistä sijoittuu sinne keskiverron tuntumaan ja mitä kauemmas siitä mennään niin sen harvinaisemmiksi sellaiset ihmiset muuttuvat.

Vierailija
105/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Mistä löydän NHL-naisten kommentit aiheesta?

NHL = Nuori, Hoikka, Lapseton

Vierailija
106/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kohtalotoveri täälläkin. Nuoruuden (ja ehkä ainoan) rakkauteni petettyä ja jätettyä minut 2x, tästä vuosienkin päästä vielä kertoi halunneensa aina vaan minut ym ym, mutta päätyi kuitenkin perustamaan perheen toisaalle. Tämä oli naula arkun kanteen minulle. Kai jollain lailla hajosin tämän kaiken jälkeen lopullisesti."

Tämä kertoo hyvin sen että oman parisuhde-elämän onnellisuus ei synny vain siitä että saa jonkun tai että olisi suosittu. Yksikin todella huono parisuhde voi pilata paljon vaikka sen jälkeen olisikin tarjokkaita vaikka kuinka paljon.

Sitten taas joku voi löytää elämässään vain sen yhden rakkauden mutta se onkin sitten se joka kestää eli ei hän sen enempää koskaan tarvitsekaan. Tämä unohtuu aina niiltä jotka jankkaavat sitä miten pitäisi olla kauheasti kiinnostuneita että saisi parisuhteen.

Minulle oli nuoruudessa todella vaikeaa löytää edes se ensimmäinen parisuhde. Joko ei ollut kiinnostusta toisen taholta ollenkaan tai sitten juttu kuivui melkein heti kun oli edes alkanut. Mutta sitten tapasin sen yhden joka vain kolahti molemmin puolin kovaa. Ja edelleen ollaan yhdessä onnellisina 30 vuotta myöhemmin. En tiedä oliko tämä se minun ainoa mahdollisuuteni elämässä mutta sillä ei ole väliä koska en enempää tarvitsekaan. Olen jo päättänyt että jos joskus jään yksin niin tämä oli se parisuhde joka minulle riitti ja olen sitten onnellisesti yksin loppuelämän. Olen saanut kokea sen suuren rakkauden jota ei kaikille suoda.

Vierailija
107/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tosi surullista, jos joku oikeasti luovuttaa rakkauden suhteen :(

Vierailija
108/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollinen fakta että ainakin sinkkumiehiä on enemmän kuin tarpeeksi Suomen mittakaavassa. Se pikku mutta onkin eri asia, miten sinkkunaisen vaatimuslista skaalautuu tarjolla olevaan miestarjontaan.

Tabua p.arisuhde-markkinat ei saa pohdiskella saamatta naistenvihaajan varjoa ylleen mutta totuus on ulkona tuolla hei. Unelmasinkkumiehen tilaaminen somedeitistä rikkoo monen mimmin päiväkirjaromanttisuus unelmat kun tarjolle tulee vain naisia rutiininomaisesti käsittelevää sarjaiskijää joka katoaa ensimmäiseen tyhjennä-tiskikone-aamuun.

Vakka kantensa valitsee. Edelleen moni hyvä parisuhde on puolin ja toisin omien ominaisuuksien hyväksymistä ja tasapainottamista. Miten elää parisuhteessa jonkun kanssa jos ei ensiksi voi elää kokonaisvaltaisesti itsensä kanssa?

Töitä itse tekemällä asian eteen se kumppanikin löytyy sieltä monien väärien joukosta, muut toiveet täyttää Joulupukki.

On luovuttaminen ok. Se avaa ovia moniin juttuihin joihin ps-statuksella ei ole hyväksyttävää. Näin nettipalstat täyttyy alushousukuvia sisältöätuottavista sinkkunaisista jotka koettavat vietellä asteikoillaan laadukkaina pitäviä naisia. Jos luovuttaa niin onko varaa uhrata seksuaalisuutensa myöskin? Touhgh call, ladyt?

Reipas Mies

Vierailija
109/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vanha mies tarvitsee vaimoa. No juttukaveriksi ja ilmoittamaan sitten kun olen kuollut. Näitä hylättyjå vanhuksia löytyy välillä, joitten poismenoa kukaan ei ole huomannut.

Vierailija
110/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista on odottaa koko elämänsä sellaista mitä ei tule koskaan tapahtumaan. T. Ikisinkku n40

Vierailija
111/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finasterid poistaa miesten sukupuolivietin.

Vierailija
112/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoppa ympärillesi, 98% pariskunnista kyllä ollaan ihan taviksia :) Miksi ihmeessä tavis siis ei kelpaisi? Minä olen sellainen, samoin mieheni. Ihan vaan elämän realiteettejä.

Mun ongelma taitaa olla se, että en ole tavis. Olen joka paikassa se kummajainen, jolla on epätavallisia ajatuksia.

Ap

Vierailija
113/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aina etsimällä etsiä? Eikö voi vaan kulkea avoimin mielin ja antaa tilaa erilaisille ihmisille ja tutustumiselle.

Vierailija
114/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma taitaa olla se, että en ole tavis. Olen joka paikassa se kummajainen, jolla on epätavallisia ajatuksia.

Ap

Höpö höpö. Täytyy ihmisen tuntea itseään sen verran, että tiedostaa, keiden kaltaisten kanssa on jotain yhteistä. Olkoon vaikka yksittäinen harrastus. Jos mitään ei löydy, on itse jättänyt yrittämättä.

Vierailija
115/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tavis kelpaa mutta ei se tarkoita että kuka tahansa tavis kelpaa. Aina sieltä tavistenkin joukosta pitää löytää juuri se sinulle sopiva tavis.

Nythän täytyy muistaa, että tavis parisuhdemarkkinoilla on eri asia kuin vaikkapa palkansaajien tulovertailussa. Jos tienaat bruttona vaikka 2700€/kk, niin tienaat alle keskiarvon. Mutta jos tienaat työelämässä tuon summan ja olet hyvännäköinen, niin sinä oletkin jo parisuhdemarkkinoilla enemmän kuin keskitason tavis. Olet halutumpi kuin 3500€/kk tienaava ruman pärstän omaava. Täällä rinnastetaan taviksiksi sellaiset, jotka oikeasti ovat parisuhdemarkkinoilla oikeasti haluttua kamaa. Ei parisuhdemarkkina-tavis siis todellakaan ole sama kuin arkielämän tavis eri osa-alueilla. Parisuhdehommat on ihan oma kategoriansa.

Vierailija
116/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttamisesta tulee ennen pitkää kevyt ja hyvä olo. Paine poistuu niskasta ja alkaa nähdä elämässä kaikkia pieniä kivoja asioita, joista voi nauttia ominpäin.

Vierailija
117/117 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tod ole 98% taviksia, vaan siinä on aika paljon keskimääräistä tasoa korkeampaa miestä ja naista mukana.

No anteeksi, vain 80% sitten. Tuo edellinen väitti, ettei tavikset kelpaa ollenkaan, se nyt on valetta joka tapauksessa.

Taviksia on alle puolet pariskunnista. Muut on ylempää tasoa. Aina puolet on keskimä

Se, että on keskimääräistä (vähän) parempi, ei tarkoita, etteikö olisi tavis. Jos paras 10% on "hyviä", niin huonoin 10% on "huonoja" ja 80% on sitten taviksia.